חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
לחופש נולדה





    קישורי טקסט (לפרטים)




תוסף לקידום אתרים במנועי חיפוש > מומלץ
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מכירות שיטות קידום

נושא המאמר: קידום מכירות
מאת: סתיו מוצרי פרסום    שמור מאמר למועדפים

קידום מכירות - שיטות נבחרות לקידום העסקה

תחרות היא דבר בריא. היא בריאה ללקוחות המסוגלים לרכוש מוצרים טובים יותר במחירים זולים יותר. היא טובה גם למוכרים או הספקים, שכן היא מאלצת אותם להתייעל ולהשתפר כל הזמן, שמא ינוצחו על-ידי מתחריהם. תחרות היא גם מקור להמצאות וחידושים ולשיטות מכירה יעילות יותר.

הניסיון מעיד כי קיימות שיטות שונות לקידום מכירות. קידום מכירות היא שיטה ותורה מורכבת, הנלמדת במיטב הפקולטות לניהול. שיטות חדשות לקידום מכירות צצות חדשות לבקרים ואנשי קידום מכירות טובים הם בעלי מקצוע מבוקשים ביותר. עם זאת, לא כל השיטות הטובות לקידום מכירות חייבות להיות מורכבות ולחייב סיעור מוחות של מיטב אנשי המקצוע. לעיתים דווקא חפצים קטנים או דברים קטנים יכולים לסייע לנו בקידום מכירות ובזכייה בתחרות מול מתחרינו.

בואו נראה עתה כיצד עשויים חפצים קטנים לסייע לנו לקדם עסקה שאנו מעוניינים להוציא אל הפועל, או לאפשר לנו לרקום עסקאות חדשות. ראשית חפצים קטנים הכוללים מסרים פרסומיים מסייעים למסר הפרסומי שלנו להגיע בתפוצה רחבה לאנשים רבים. חלקם עשויים להיות לא רלבנטיים אך חלקם עשויים להיות אנשי מפתח בעסקה הנוכחית העומדת על הפרק וחלקם עשויים להיות אנשי מפתח בעסקאות עתידיות.

שנית, חפצים שימושיים מבטיחים שיעשה בהם שימוש רב במהלך יום העבודה ואף מעבר לו. איש עסקים משתמש בעט למשל, הן במהלך יום העבודה והן בשעות הערב או כאשר הוא יוצא לבילוי. באופן כזה אנו מבטיחים שהמסר הפרסומי שלנו ילווה אותו הן במהלך יום העבודה והן מעבר לו. חשיפה מתמדת למסר הפרסומי שלנו ולפרטי הקשר איתנו מספקת לאדם הרלבנטי מידע לו הוא זקוק לצורך יצירת קשר ואף התניה לא-מודעת כאשר הנושא בו אנו עוסקים עולה על הפרק. לדוגמא אם הוא זקוק למוצר מסוים, מיד עולה במוחו המסר הפרסומי: "מוצר מסוים = חברה X". כך אנו מגדילים מאוד את הסיכוי שהוא יצור דווקא איתנו קשר כאשר הוא יהיה זקוק לשירותים שאנו מספקים.

הדברים הקטנים אינם דווקא יקרים. שימושיותם של חפצים אינה קשורה כלל לעלותם. פעמים רבות החפצים השימושיים ביותר הם דווקא זולים מאוד. עובדה זו מאפשרת לנו לספק ללקוחותינו הנוכחיים או הפוטנציאליים חפצים שימושיים מאוד בעלות נמוכה. העלות הנמוכה מאפשרת להזמין את החפצים המסוימים במספרים גדולים וכך להפיץ את המסר הפרסומי בכמויות גדולות.

בנוסף לכך, העובדה שהמתנות הקטנות ניתנות חינם פונה אל הרצון האנושי להרוויח ולקבל חפצים ללא תשלום. חברה המספקת בתערוכה חפצים שימושיים הנושאים מסרים פרסומיים, תמשוך אל הדוכן שלה אנשים רבים שיבקשו לעצמם מתנות קטנות ושימושיות ובאופן כזה תגדיל במידה משמעותית ביותר את זרימת הקהל לדוכן שלה. האפקט עשוי להיות אפקט של "אבן מתגלגלת", כלומר כאשר יגיעו אנשים אל הדוכן לקבל מתנות ויראה כי הדוכן הוא דוכן פעיל, תתעורר באופן טבעי הסקרנות של הלקוחות שלא הגיעו לדוכן והם יתקרבו גם כן.

לסיכום ניתן לומר כי ניתן לבצע קידום מכירות באופנים שונים ורבים מאוד. אך לעיתים ניתן לבצע קידום מכירות ולקדם עסקאות באמצעות חפצים קטנים וזולים שהתועלת בהם גדולה.


מאמר זה נכתב ע"י סתיו מוצרי פרסום בע"מ-
סתיו מוצרי פרסום, כי רק אצלנו מילה היא מילה!

www.stvi.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י סתיו מוצרי פרסום שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]