חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
איך בונים דק





    קישורי טקסט (לפרטים)




תאילנד
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תאילנד טיול בתאילד מקומות בתאילנד

נושא המאמר: תאילנד לתייר עשה ואל תעשה
מאת: ליאורה אור    שמור מאמר למועדפים


תאילנד- "עשה" ואל "תעשה" בתאילנד

עצות לתייר המבקר בתאילנד

בית המלוכה של תאילנד:

העם התאילנדי מעריץ ומכבד את המשפחה המלכותית. על התייר לכבד רגשות אלו ובנסיבות שבהם מוזכר או עולה עניין המשפחה המלכותית יש להראות כבוד למלך למלכה ולמשפחה המלכותית

דת:

בעת הכניסה למקדשים על המבקרים להתלבש בבגדים צנועים . לעולם לא להיכנס למקדש ללא חולצה, בגופיה, במכנסיים קצרים או בבגדים חושפניים.
מקובל לנעול נעלים כאשר מטיילים בחצרות המקדשים הבודהיסטים, אבל בתוך המקדש, מקום בו ניצב פסל של בודהה יש לחלוץ את הנעליים.
כל פסל של בודהה נחשב לקדוש, וזאת בין אם הוא גדול או קטן שלם או חרב. לעולם אל תטפס עליו כדי להצטלם או כל מעשה אחר שעלול להתפרש כחוסר כבוד.
לנשים אסור ליצור מגע פיסי עם נזירים בודהיסטים. אסור להם גם לקבל כל דבר שהוא מידי אישה. אם אישה צריכה למסור דבר מה לנזיר עליה לתת אותו בידי גבר כלשהו שיעבירו לידי הנזיר.
נורמות תרבותיות חברתיות:

התאילנדים לא נוהגים ללחוץ ידיים כאשר הם מברכים זה את זה. הם נוהגים להצמיד את כפות הידיים זו לזו לקוד קלות במחווה שנקראת וואי wai. בדרך כלל הצעיר יותר יחווה ראשון את ה wai ואז המבוגר יחזיר לו מחוות wai
התאילנדים מיחסים לראש את הערך העליון ביותר בגוף האדם. הן במובן המילולי והן במובן הפיזי. לפיכך המנע מלגעת לאנשים בראש והשתדל לא להצביע על אנשים או על חפצים ברגליך, מה שנחשב להתנהגות גסה במיוחד.
בכניסה לבית תאילנדי יש לחלוץ נעליים.
גילויי חיבה בין גבר לאישה בציבור אינם מקובלים ויתקלו בתגובות עוינות.
כללי:
השלך אשפה לפחי אשפה. שלטונות העיר בנגקוק אוכפים בצורה הדוקה השלכת פסולת במקומות המיועדים לכך מתוך מגמה מובהקת לשמור על בנגקוק נקייה ובריאה. מי שמשליך אשפה ברחוב, יורק, משליך בדלי סיגריות, נידון לקנסות.
אל תסתבך בענייני סמים. הענישה בתאילנד חמורה ביותר.
אל תהיה מעורב בשום צורה, כולל גם תמיכה בפעילות הקשורה בהתעללות בבעלי חיים.
אל תקנה מוצר או מזכרת העשויים או מכילים חלקים של חיות בר, זוחלים למיניהם, לטאות או נחשים וגם לא חפצים עשויים שנהב או שריון של צב.
המנע מביקור במסעדות המגישות מעדנים מבשר צייד. צייד חיות בר לשם מאכל אסור בחוק בתאילנד
ביטחון ובטיחות
היזהרו מאנשים לא מוסמכים המציעים חכם את שרותיהם כמדריכים.
מומלץ תמיד לנקוט צעדי זהירות ולשים לב היטב לבטחונך האישי ולחפציך.
הליכה לבד ברחובות שקטים או באזורים נטושים אינה מומלצת
הייה בטוח שכל חפצי הערך שלך: כסף, תכשיטים, דרכון, כרטיסי טיסה מוגנים
תאילנד היא ארץ מופלאה. טיול ותיור בתאילנד הם חוויה והנאה. כבד את תאילנד ואת התאילנדים והם יכבדו אותך בתמורה. מובטחת לך הנאה רבה ותמורה מלאה לכספך.

נסיעה טובה!



www.traveldiscreet.co.il/24923/תאילנד


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ליאורה אור שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]