חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
פיקוד העורף והתמודדות עם אירועי חירום אחרים





    קישורי טקסט (לפרטים)




מטבחי יוקרה
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עיצוב מטבחים עיצוב מטבח מטבח מטבחים

נושא המאמר: עיצוב הבית – עיצוב מטבחים - עיצוב מטבח
מאת: יניב נ.   שמור מאמר למועדפים


עיצוב הבית – עיצוב מטבחים - עיצוב מטבח


עיצוב פנים מהווה תחום עיצוב יוקרתי ונחשק - כולנו מעוניינים לעצב את הבית שלנו באופן אישי, שיתאים בדיוק לצרכים שלנו, לאורח חיינו וישקף נאמנה את תפיסת האסתטיקה שלנו. מגמות עיצוב רבות מציעות לנו פתרונות שונים לבעיות מרחב שונות- פתרונות אחסון לחללים קטנים, עיצוב מטבחים בהתאמה אישית ללקוח, תאורה המאזנת תקרה נמוכה או גבוהה, בניות של מדפי גבס, המהוות פתרון אסתטי ויעיל לתצוגה ולאחסון ועוד. עיצוב פנים מותיר את המגע האישי והייחודי של המעצב במרחב הביתי, ומשלב באופן יעיל ואסתטי את ניצול החלל והחומרים. עיצוב פנים באופן כללי, מתייחס לשינוי כללי בבית, כאשר ניתן לעצב בית בטרם שנבנה, וניתן לעצב מחדש בית בנוי. עיצוב פנים בבית שטרם נבנה, מתחיל משלבי תכנון הבית, תוך עבודה ישירה, לאורך כל שלבי הבנייה, מול האדריכל. עיצוב פנים המתוכנן בבית מאוכלס, מצריך היערכות מתאימה מצד בני הבית, לעבור לדיור חלופי במידה שהשיפוצים נרחבים, מקיפים ונעשים בכל חדרי הבית.


עיצוב מטבחים – מקצועיות ויעילות


מטבח הוא לב הבית, שם מתקיימות כל הארוחות המשפחתיות, הבישול, השיחות הליליות עם כוס התה והעוגה ובקיצור, זהו מקום מרכזי וחשוב מאוד בכל בית. עיצוב מטבחים כתחום עיצובי בפני עצמו, מתמקד בהתאמת המרחב לצרכי הלקוחות, תוך ניצול מרבי ואסתטי של החלל החשוב הזה. יש לקחת בחשבון את כל הפונקציות אותן צריך המטבח למלא, לדוגמא, האם מדובר במקום בו מבשלים למשפחה גדולה, או במטבח אינטימי לדירה של זוג. על-פי נתוני המרחב וצרכי הלקוחות, מנוסח הקונספט של המטבח ומתחילים לגבש את העיצוב הכללי שלו.


משטח העבודה הוא לב המטבח ועליו להתאים לשוהים העיקריים בו – רצוי לא לשים דברים גבוה מדי, או נמוך מדי במקרה של ילדים קטנים - יש לשים לב לפרטים אלה, שלעיתים נעלמים מעיני הלקוח המעדיף אסתטיקה על-פני יעילות, וכאן מגיע תפקידו של המעצב להעלות רעיונות יצירתיים המנצלים הן ביעילות והן באופן אסתטי את נתוני המקום ומשרתים את מטרת הלקוח. קיימים סגנונות רבים מאוד של עיצוב מטבחים: מטבח כפרי, מטבח היי-טק, מטבח יפני ועוד. באופן כללי, עיצוב מטבחים צריך להתאים מבחינת הסגנון לשאר הבית, ובטח שלא להיות בולט עיצובית, כנטע זר בבית. עיצוב מטבחים נועד להקל ולייעל את כל הפונקציות הנעשות במטבח - בישול ואפייה, אחסון, קירור ולעיתים גם הארוחה עצמה - ישנם מטבחים רבים עם פינות אוכל במטבח, הנכללות מראש בתכנון ובעיצוב המטבח. עיצוב מטבחים יעיל עשוי להתמקד בפתרונות אחסון שונים, כמו מגירות פינתיות, במיקום נוח של מוצרי חשמל ובמשטח עבודה רחב ונוח.


לאחר שהחלטתם על מגמה כללית של סגנון העיצוב, יש לחפש מעצב המתמחה בתחום. מובן כי עדיף להגיע למעצב פנים עקב המלצות ממקור ראשון, אך גם חיפוש באינטרנט לא יכול להזיק ולו בכדי לדעת מהו טווח המחירים בתחום סגנון העיצוב בו אתם מעוניינים. לאחר מכן אפשר להיפגש עם מעצב פנים המתמחה בעיצוב מטבחים, ולבנות ביחד את תוכנית העבודה. המעצב יתכנן מספר אפשרויות של מטבח מעוצב, על-פי התקציב ובקשת הלקוחות. יש לציין כי הדמיות ממוחשבות מסייעות מאוד בתהליך גיבוש תוכנית עיצוב מטבחים, משום שההדמיה מאפשרת להתנסות במספר סגנונות ועיצובים, בטרם מחליטים באופן סופי על השינוי. השימוש בתוכנות הדמיה גם מקל על תהליך העיצוב הסופי, משום שניתן לחזות ממש בהבדלים בין הצעות העיצוב השונות, דבר שלא היה אפשרי בעבר.


במידה שמוצרי חשמל כלולים בתהליך של עיצוב מטבחים, יש לשים לב כי מוצרי החשמל בטיחותיים, עומדים בתקן הישראלי ויש להתאימם לאופי מטבח ולגודלו.


www.bvd.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יניב נ. שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]