חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טיפים לטיפוח הקרחת





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ניתוחים פלסטיים מנתח פלסטי בוטקוס הזרקת בוטוקס

נושא המאמר: בוטוקס לטיפול בקמטים - הזרקת בוטוקס - בוטקוס - ניתוחים פלסטיים
מאת: יניב נ.   שמור מאמר למועדפים


בוטוקס לטיפול בקמטים - הזרקת בוטוקס - בוטקוס - ניתוחים פלסטיים


תרבות האסתטיקה בימינו, היא מהמתקדמות שידעה האנושות. באף תקופה במהלך ההיסטוריה, לא היו ניסיון וידע רבים כל-כך, בכל הנוגע לטכניקות רפואיות מתקדמות, היוצרות שדרוגים אסתטיים מקיפים, מדויקים ומוצלחים. עם השנים, התפתח תחום הטיפולים האסתטיים, ונוצרו אסכולות טיפול שונות, העונות על הצרכים המבוקשים: מניתוחים פלסטיים להצמדת אוזניים, טיפולים להורדת צלוליטיס ופילינג לעור הפנים, דרך ניתוחי לייזר להסרת פגמי עור וקעקועים, ועד להזרקת בוטוקס למילוי קמטים ושקעים בפנים. גם תחום הניתוחים הפלסטיים דוגמת ניתוחי אף והגדלת חזה, עבר שינויים רבים, הן בשכלול המכשירים שבהם משתמשים לביצועם, והן בשימוש בהדמיות ממוחשבות – כולם תורמים להצלחת הניתוח.


יש להבדיל בין ניתוחים פלסטיים הנעזרים בהליך פולשני-כירורגי במסגרת הרדמה כללית, מקומית או תחת טִשטוש, לבין טיפולים אסתטיים שונים כמו הזרקת בוטוקס למילוי קמטים, או טיפולי לייזר להסרת שיער, שנעשים לעיתים ללא הרדמה כלל, או בסיוע של אִלחוש או הרדמה מקומית בלבד.



טיפולים אסתטיים - עלייה משמעותית בביקוש



אין ספק בכך, שהארכת תוחלת החיים בעידן השפע החומרי של תרבות המערב, שינתה את פני תחום הרפואה האסתטית. ניתוחים פלסטיים וטיפולים אסתטיים שונים הפכו לתופעה מוכרת מאוד, שנתפסת כחיובית וכמשפרת את איכות החיים. מובן כי קבלת ההחלטה, האם לעבור ניתוח או טיפול כזה או אחר, היא אישית בלבד, אולם ברור לכל כי היא מושפעת מכמה מקורות, ובראשם השפעת החברה, המעודדת או המתנגדת לתהליך, ובידיה הכוח להשפיע על ההחלטה הסופית של האדם.


כיום נפוצים טיפולים אסתטיים רבים, כגון טיפולי לייזר להסרת שיער, מכוני שיזוף, טיפולי פילינג במקומות שונים בגוף, הזרקת בוטוקס למילוי קמטים ועוד. יש לציין שהעלייה במספר הטיפולים האסתטיים והניתוחים הפלסטיים נובעת, בין השאר, מזמינות גבוהה יותר של טיפולים אלו, מכונים מוסמכים רבים הקיימים בתחום, ניסיון רב שנצבר במסגרת טכניקות טיפול שונות, כמו הזרקה פשוטה של בוטוקס, ומתמיכת הקִדמה המדעית בשיפור המִכשור הרפואי, כמו בתחום ניתוחי הלייזר לטִשטוש צלקות, שמצמצם סיכונים ונחשב למדויק יותר מאי-פעם.


בוטוקס - מילוי קמטים מהיר ויעיל


אחד מסוגי הטיפולים האסתטיים הנפוצים ביותר בימינו, הוא טיפול פנים; בין אם מדובר בפילינג או במילוי קמטים, מטרת הטיפול היא שיפור מראה הפנים בכלל ועור הפנים בפרט. יש לציין כי הטיפולים יכולים לכלול גם ניתוחים פלסטיים, כגון הרמת גבות, מתיחת פנים ועיצוב סנטר. הסרת קמטים מהווה את אחד האתגרים הפלסטיים הנחשקים - הרי לכולם ישנם או יהיו קמטים בשלב כלשהו במהלך חייהם, ובמידה שהם יהוו הפרעה לאדם, הוא ירצה להסירם או לטשטשם.


קיימות שיטות טיפול שונות בקמטים. הנפוצות שבהן הן:

  • ניתוח למתיחת פנים: מדובר בהליך כירורגי, הנעשה תחת הרדמה וכולל חיתוך של עודפי עור ותפרים.
  • הזרקת בוטוקס למילוי קמטים: הליך פשוט של הזרקה ישירות למקום המבוקש. הליך קליל זה, תפס תאוצה כה רבה, עד כי נודע על מסיבות בוטוקס, בהן מזריק רופא פרטי בוטוקס למשתתפי המסיבה (מובן שלרוב מדובר בנשים).


    חשוב לציין שקיימים סוגים שונים של קמטים ושקעים, וטכניקת מילוי הקמטים משתנה בהתאם לסוג הקמט או השקע. בוטוקס יעיל כנגד קמטים דינאמיים המופיעים בעת תזוזת שרירי הפנים, ופחות נגד שקעים עמוקים. השפעת בוטוקס נפלאה, בכך שהוא מחליק את הקמט ובכך מנטרל את מה שמכונים 'קמטי הבעה'. הזרקת בוטוקס זכתה לפופולאריות עצומה, בין השאר בזכות מהירות ההליך, שנמשך דקות ספורות, פשטותו – אין צורך בהרדמה או באשפוז, וכן, גם בגלל התוצאות המעולות השומרות על מראה טבעי. הזרקת בוטוקס מומלצת במיוחד במקרים של קמטים מסביב לעיניים ובמצח והרמת שטח העור מסביב לעין.


  • www.moscona.co.il/


    מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יניב נ. שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

    צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

    הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

    בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

     

     

     






     

     להשכיר רכב

     הזמנת מלון בחו"ל

     הזמנת מלון בישראל

     אתר איי יוון

     מדריך איטליה

     מלונות בניו יורק

     מדריך לאס וגאס

     המלצות על נופש

     המלצות על פריז

    נדל"ן ביוון


     
     
     

     

    איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

     

     

     

     

     

    ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]