חיפוש מאמרים

11692 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
בגידות בגירושין





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ראשון בגוגל להיות ראשון בגוגל

נושא המאמר: על מה לקוחות לוחצים בתוצאות החיפוש?
מאת: זהר עמיהוד   שמור מאמר למועדפים


על מה לקוחות לוחצים בתוצאות החיפוש? על קישורים אורגניים או על קישורים ממומנים?


על אילו מהשניים סביר יותר שילחצו? על כל ביטוי חיפוש מציג גוגל מאות אלפים של דפים ולפעמים גם מיליוני דפים. ברור לכולם שאין לאף אחד זמן וגם סבלנות לעבור על כל התוצאות שמציג גוגל.


הלקוח הסביר נעצר בדף התוצאות הראשון המכיל בדרך כלל 10 תוצאות והייתי מקצין ואומר שאותו לקוח גם לא עובר את המסך הראשון. במילים אחרות הוא רואה את חמשת התוצאות הראשונות הן בצד האורגני (הטבעי) והן בצד הממומן (בתשלום), זאת סיבה מספיק טובה כדי להיות ראשון בגוגל.


לפעמים, מציג גוגל עד שלוש מודעות בתשלום בצד האורגני ובכך מגדיל את מספר המודעות שבתשלום המוצגות לגולש. זה נעשה במקרים בהם יש תחרות רבת משתתפים על אותו ביטוי, כך שמצד אחד גוגל רוצה להציג כמה שיותר מודעות ומצד שני אלה הם גם ביטויים שהלקוחות מוכנים לשלם הרבה כסף עבור הקליק.


מבחני שמישות מראים באופן ברור שבעת חיפוש, עיניהם של הגולשים מתרכזות בפינה הימנית העליונה (בעברית) ובפינה השמאלית העליונה (באנגלית). אני מניח שגם בגוגל יודעים על המבחנים ועל התוצאות ולכן הם דואגים למקם מודעות בתשלום באותה הפינה בהתאם לשפת המימשק: עברית או אנגלית.


לאיזה קישור סביר יותר להניח שהגולש ייכנס, במידה ושניהם מופיעים זה לצד זה: לקישור האורגני או לזה שבתשלום?


התוצאות בשטח מראות כי סביר יותר להניח שאנשים ילחצו על תוצאת החיפוש האורגנית מאשר על זו שבתשלום. יחס הקלקה (מספר לחיצות חלקי מספר צפיות) שנחשב טוב הוא 5% . המשמעות היא שאם אתה בדירוג גבוה, מספר ההקלקות על האתר שלך יהיה פי 20 יותר גבוה מאשר על המודעה.


יש חשיבות לעצם הופעת האתר שלך בשני הצדדים של תוצאות החיפוש: הצד האורגני והצד הממומן. הופעה "כפולה" שכזאת מחזקת את המותג בעיניי המחפש. כך שזוהי סיבה טובה לדאוג לכך שאתרך יופיע בשניהם.


מחקרי שמישות (Web Usability) שבין השאר בודקים להיכן מסתכלות עיניי הגולש, מראים פעם אחר פעם שאנשים כן סורקים בעיניהם את שורת תוצאות החיפוש שבתשלום שמופיעה מעל התוצאות האורגניות. הגולש הממוצע אף אינו מודע לכך שהתוצאות המופיעות בראש הדף מופיעות שם כי מישהו שילם עליהן, ולפיכך לוחץ עליהן בתכיפות גבוהה יותר מאשר אם היה יודע שאלו הם פרסומים.


זהר עמיהוד, שיווק וקידום אתרים באינטרנט כדי להיות ראשון בגוגל. מומחה לקידום אתרים אורגני בהתאמה אישית. מרצה במרכזי טיפוח יזמות ובמכללות בנושאי שיווק באינטרנט. תואר ראשון כלכלה וניהול, תואר שני במינהל עסקים מטעם אוניברסיטת תל-אביב, מוסמך מטעם חברת מיקרוסופט. מחבר ספרי מחשבים רבי-מכר. יזם ומנהל אתר "מועדון קריאה".

www.seoreport.co.il/first-google-search-results.html


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י זהר עמיהוד שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."