חיפוש מאמרים

12305 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
לבעיות עיכול טיפול





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: נופש חופש חופשה

נושא המאמר: דיאטה בזמן חופשה?
מאת: אפרת בן יעקב   שמור מאמר למועדפים

החופשה השנתית מגיעה, ההתרגשות שוטפת אתכם ואז אתם מסתכלים במראה. המחשבה על בגד ים צמוד ועל ספירת הקלוריות בבית מלון לא מעודדת. הדילמה בין הקינוחים למראה חטוב מתגברת והמחשבות מתחילות לנדוד. החלטתי למרכז עבורכם מגוון טיפים אשר יעזרו לכם לשמור על המשקל הרצוי גם בעת החופשה.

אוכל כתפיסת חיים

ראשית, כתפיסת חיים בריאה עלינו להבין שלא הכול סובב סביב האוכל, זה נכון שבתי מלון מציעים מגוון רחב של מאכלים וחלקם אפילו מציעים מזנון חופשי (נותנים לנו אוכל בחינם, מה לא ניקח?) אבל המיקוד שלנו צריך להתרכז בסובבים אותנו וביצירת חוויות משותפות, שלאו דווקא כוללות אכילה.

בריאות - פעילות גופנית

ניתן לשלב פעילויות ספורטיביות שונות כגון: שחייה בבריכה, ספורט אתגרי או טיולים בחיק הטבע. בנוסף, בתי מלון כגון הולידיי אין פטיו באילת, מציעים שירותי מועדוני בריאות, חדר כושר, ספא ומגוון פעילויות ספורטיביות על מנת לסייע באיזון הדיאטה.

בקרה אחר כמות האוכל

אנו בחופשה והפיתוי גדול ודווקא במצב זה אני אישית לא הייתי מתמקדת בספירת קלוריות קפדנית, כי אם בהסתכלות הגיונית על רמת ה"עומס" בצלחת. אין ספק שצריך ליהנות מהאוכל, אך לא להעמיס...אולם אם כבר החלטתם לדבוק בשיטת ספירת הקלוריות, במלון הולידיי אין ים המלח נפתחו חדר אוכל ומטבח חדשים לחלוטין, ובתכנון התפריט החדש הושם דגש רב על הערך הקלורי והערך התזונתי של המנות, כך ששמירה על המשקל בעת חופשה אפשרית ביותר. זכרו אחד הדברים החשובים ביותר הוא להימנע מאכילה עד שאתם מרגישים "מפוצצים" ולא יכולים לאכול יותר. מותר ורצוי לאכול אך בכמויות סבירות, כך שיישאר מקום.

גיוון

לקחו מגוון מאכלים שונים ותדאגו לאכול מעט מכל דבר בכמויות מדודות. איכלו לאט, תרגישו את הטעמים השונים, תלעסו את האוכל כמו שצריך, אחרי הכול תחושת השובע מגיעה רק אחרי 20 דקות.

"העיניים לא תמיד חייבות לנצח"

איכלו מצלחות קטנות כדי שלא להעמיס כמויות גדולות של אוכל בצלחת. העיניים שלנו הרבה יותר גדולות מהקיבה, ולעיתים אנו מתפתים "לחטוף" כמויות של אוכל ולהצטער על כך מאוחר יותר.

בר בריאות

ישנם בתי מלון כגון: מלון קראון פלזה ירושלים, המציעים בר בריאותי ייחודיי המעניק את האפשרות הבריאה לארוחות בבתי מלון. לא כל המאכלים חייבים להיות עתירי קלוריות, במלון הולידיי אין קיים בר בריאות הכולל מאכלים המתאימים לשמירה על המשקל כגון: עוגות ללא סוכר, גבינות דלות שומן, לחמים קלים ועוד.

לא מתייאשים

בעת החופשה יתכנו מצבים בהם אנחנו "נשברים" ונמאס לנו מכל הדיאטות והשמירה על המשקל ופתאום אנחנו מחליטים לוותר על הכול ומתחילות מחשבות כמו: "אני חי/ה רק פעם אחת", "גם ככה אני לעולם לא אצליח לרדת במשקל", "אנשים צריכים לקבל אותי כמו שאני". זה בסדר להישבר מידי פעם ובמיוחד בעת חופשה, אבל אל תוותרו לעצמם כל כך מהר צריך להבין ששמירה על המשקל הינה תהליך ארוך טווח וחלק מתפיסת חיים. התהליך לא נגמר בשל פיתויים ואין "דיאטת בזק" שתשמר ללא השקעה לאורך זמן.

לסיכום, דיאטה נכונה משלבת מגוון רחב של פעילויות. הדיאטה אינה תהליך תקופתי בלבד ולכן גם בעת חופשה יש צורך לסלק את הגורמים ה"מזיקים" מחייכם, אותם גורמים המעקבים אתכם. זכרו כאשר תגיעו למשקל הרצוי בעיניכם התמורה תהיה שווה את ההשקעה. חופשה נעימה!

www.h-i.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אפרת בן יעקב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]