חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כל מה שרצית לדעת אודות הערת אזהרה





    קישורי טקסט (לפרטים)




נופש בלונדון
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מיסוי חברות אנגליה צרכי מס מיסים

נושא המאמר: מיסוי חברות באנגליה
מאת: אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected]    שמור מאמר למועדפים

מיסוי חברות באנגליה


אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected] לאור העובדה, כי אחת הדרכים הנפוצות והנכונות ביותר להשקעה באירופה היא באמצעות חברה, מצא לנכון משרדנו לדון בהתייחסותו של המחוקק הבריטי לחברה אנגלית לצורכי מס. במאמר זה שלהלן, נדון בשאלה מהי חברה לצורכי מס באנגליה, נציין את שיעורי המס החל על הכנסותיהם של חברות אנגליות, וכן הכנסותיהם מדיבידנדים ומרווח הון. מהי חברה אנגלית לצורכי מס? הדין האנגלי קובע, כי חברה אשר מתקיים בה אחד משני אלה, תחשב כחברה תושבת אנגליה לצורכי מס: א. החברה התאגדה באנגליה. ב. מקום הניהול והשליטה המרכזי של החברה הוא באנגליה. חברה תושבת אנגליה חייבת במס באנגליה על כל הכנסה שהפיקה ו/או שנצמחה לה, ללא קשר למקום הפקתה, בעוד שחברה שאינה תושבת אנגליה חייבת במס באנגליה אך ורק בגין הכנסה שהפיקה ו/או שנצמחה לה באנגליה, לרבות הכנסה ממוסד קבע באנגליה, הכנסה ממקרקעין באנגליה ומהכנסות מסוימות מריבית מאנגליה. שיעורי מס החברות באנגליה - בשנת המס 2008 שיעור מס החברות באנגליה הנו פרוגרסיבי כמפורט להלן: שיעור ההכנסה שיעור מס החברות עד 300,000 ליס"ט 21% מ- 300,000 ליס"ט ועד 1,500,000 ליס"ט 29.75% מ- 1,500,000 ליס"ט 28% נציין, כי הדין האנגלי מתיר בזיכוי מס חוץ ששלמה חברה אנגלית, כנגד המס שחייבת החברה האנגלית באנגליה, בגין הכנסה החייבת במס הן באנגליה והן במדינת החוץ. מס חברות מוטל באנגליה על הכנסות תאגיד ממסחר ומרווח הון בניכוי הוצאות עסקיות המוכרות על פי הדין באנגליה. הכנסה מדיבידנדים - הכנסות חברה אנגלית מדיבידנדים המשולמים לה ע"י חברה אנגלית אחרת פטורות ממס באנגליה. הכנסות חברה אנגלית מדיבידנדים המשולמים לה על ידי חברה זרה, חייבות במס חברות באנגליה אלא שהדין האנגלי מותיר בזיכוי את המס שנוכה במקור לחברה האנגלית, במדינת החברה משלמת הדיבידנד. ככלל אין באנגליה חובת ניכוי מס במקור על דיבידנדים, למעט דיבידנדים המשולמים לחברה זרה על ידי חברת נאמנות אנגלית לעניין השקעות נדל"ן (REIT), שאז מוטלת על החברה האנגלית חובת ניכוי מס במקור בשיעור של 20%. הכנסות מרווח הון - הכנסות מרווח הון באנגליה של חברות שאינן תושבות אנגליה פטורות ממס באנגליה, למעט באם מחזיקה החברה הזרה את הנכס באמצעות מוסד של קבע באנגליה. לסיום נציין, כי שיעור המע"מ על רוב העסקאות למכירת טובין ו/או מתן שירותים באנגליה עומד על 17.5%. רמת גן: רח´ החילזון 12, (בית הקריסטל) טל´: 03-6127446, פקס: 03-6127449 חיפה: שדרות המגינים 58 טל´: 04-8526693 פקס: 04-8555976 שאלות לגבי המאמר ניתן להעביר למייל: [email protected]


 





מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected] שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]