חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הסיגריה שאחרי בג"צ





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: נפגעי חרדה מצבי לחץ טראומה נשימה

נושא המאמר: תרגיל נשימה למצבי לחץ וחרדה - נפגעי חרדה - מצבי לחץ - טראומה
מאת: טלי וחנן זהר   שמור מאמר למועדפים

תרגיל נשימה למצבי לחץ וחרדה - נפגעי חרדה - מצבי לחץ - טראומה


תרגיל נשימה למצבי לחץ וחרדה /טלי וחנן זהר פעמים רבות בחיים אנו נמצאים במצבי לחץ וחרדה, במיוחד בעקבות השינויים שאנו עוברים בתקופה זו בתחומים רבים. לעיתים יש תחושה של בלבול, חוסר וודאות ורגשות מעורבים. כל אלה יכולים ליצור פחד,חרדה ומצוקה שיכולה להתבטא במספר תופעות לוואי- מתחושה לא נעימה בגוף ועד קוצר נשימה, זיעה קרה ותחושה של חוסר שליטה. תרגיל זה יעזור לכם בכדי להירגע, ולהחזיר את הגוף לאיזון והרמוניה . תרגלו אותו בכל זמן שאתם רוצים, וכל מה שאתם זקוקים לו הוא כמה דקות עם עצמכם. התרגול הוא פשוט ונועד לכולם, בהצלחה... 1. שבו בישיבה נוחה (חשוב שהישיבה תהיה נוחה בכדי שלא יהיה צורך לזוז במהלך התרגיל) חשוב שעמוד השידרה יהיה ישר. 2. עיצמו את העיניים, הרפו את שרירי הפנים, הראש, העיניים, הלסת, שרירי הגרון, החזה, הבטן, הידיים, הגב, הישבן והרגליים. הגיעו למצב שבו כל אזור הגוף רפויים ושלווים. 3. נשפו את כל האויר המיותר החוצה והמשיכו לנשום. לשאוף פנימה ולנשוף . החוצה, דרך האף ובקצב אחיד. 4. התמקדו באזור מסויים בגוף בו אתם מרגישים קושי, לחץ, חרדה או מצוקה כלשהי. העבירו את תשומת הלב לאותו אזור בגוף (הבטן, החזה, כפות הרגליים...) 5. כוונו את הנשימה לאותו אזור, שאפו ומלאו את אותו בחמצן. דמינו את אותו אזור מתמלא בחמצן טהור ומרפא, עשו זאת באיטיות וללא מאמץ. 6. נשפו דרך האף לאט, בנוחות וללא כל מאמץ את כל האויר החוצה, עשו זאת תוך מודעות לאותו רגש שאתם חשים באותו אזור. 7. חזרו על כך 4-5 פעמים 8. קחו שוב נשימה עמוקה לאותו אזור בגוף בו אתם מרגישים קושי, בעת הנשיפה דמיינו איך אותו רגש (קושי, פחד, תסכול...) יוצא החוצה מהגוף. 9. חיזרו על כך כמה פעמים שתירצו ובכל פעם תרגישו את כל הרגשות השליליים יוצאים מכם החוצה. עשו זאת עד שתרגישו שאותו רגש נחלש עד שהוא יוצא מכם לגמרי. 10. הרגישו את הגוף שלכם רגוע ושלוי. הרגש השלילי התנקה מכם לחלוטין. 11. כעם תחשבו על רגש נעים (שמחה, אושר, סיפוק...), דמיינו עצמכם מרגישים אותו וחווים אותו במציאות שלכם. 12. נשמו נשימה עמוקה והרגישו שעם השאיפה אתם שואפים רגש זה פנימה אל תוך גופכם. 13. הרגישו איך הגוף כולו מתמלא באותו רגש ומגיע לכל פינה בגוף, מהראש ועד קצות הרגליים. 14. חזרו על כך כמה פעמים שתרצו, עד שתרגישו שלווה ורוגע בכל חלקי הגוף. טלי וחנן זהר מקימי בית "להיוולד מחדש"-המרכז הישראלי לנשימה מודעת. אנו מטפלים ומנחי סדנאות ריברסינג מזה כ-6 שנים באזור המרכז, ומקיימים סדנאות מידי חודש וכן סדנאות חוויתיות בים המלח. תהליך הריברסינג עזר לנו אישית לצמוח ולהגשים את כל משאלותינו, והיעד העיקרי שלנו הוא להפיץ את הכלי הנפלא הזה לכמה שיותר אנשים. http://www.rebirthing.co.il טלי - 052-8566947 חנן - 052-2897824 [email protected]

www.rebirthing.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י טלי וחנן זהר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]