חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מאמן כושר אישי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אסטרטגיות מסחר מסחר בשוק ההון

נושא המאמר: אסטרטגיות מסחר - מסחר בשוק ההון
מאת: Best Trader   שמור מאמר למועדפים

אסטרטגיות מסחר - מסחר בשוק ההון


אסטרטגיות מסחר שוק המט"ח מאופיין בריבוי הודעות ונתונים כלכליים אשר מקשים מאוד לנתח אותו מבחינה כלכלית טהורה. לעומת זאת ניתן להבחין בכיוונים ובמגמות ברורות המתפתחות עם זמן. כאמור שימוש בניתוח הטכני לצורך בחירת הפוזיציה אותה פותחים אינו הימור חד פעמי אלא חוליה בשרשרת החלטות אותה מקבל סוחר מט"ח. גם אם יפסיד בפוזיציה מסויימת סכום קטן אין זה אמור לפגוע בסיכויי ההצלחה שלו באשר הפוזיציות שייפתח. שימוש עקבי באסטרטגיות מסחר מבוסס תמיד על העיקרון הבסיסי: "קטע את הפסדיך בעודם קטנים ותן לרווחיך להצטבר". בשיטה זו גם אם במחצית מהפוזיציות נפסיד ובמחצית השניה נרוויח - עדיין נשמור על מאזן כולל של רווחים. מסחר בטווח צר / בדשדוש אחת האסטרטגיות הנפוצות ביותר במסחר במט"ח היא "אסטרטגיית המסחר בדשדוש". השימוש בה בשוק המט"ח נפוץ ביותר בעיקר מהסיבה שרוב הזמן השוק נמצא בדשדוש. השימוש בשיטה הוא פשוט מאוד: 1. מזהים צמד מטבעות שבו אנו רואים שרמות המחירים כלואות בטווח מוגדר ועדיין פוטנציאל התנועה בין נקודות התמיכה וההתנגדות מספק אותנו והוא צר מידי (בהתחשב בכך שפוטנציאל הרווח יהיה לפחות כפול מפוטנציאל ההפסד). 2. ממקמים הוראת מכירה מסוג SELL-LIMIT או הוראת קניה מסוג BUY-LIMIT (בהתאם למצב על הגרף). במקביל משדרים הוראת STOP-LOSS קצר בהתאמה (או שה-SL ימוקם מספר מועט של פיפסים מעל הוראת המכירה או שהוא ימוקם מספר מועט של פיפסים מתחת להוראת הקניה). 3. לאחר שידור פקודות ה-SL נותר לנו רק לשדר פקודות לקיחת רווח TAKE-PROFIT. הפקודה תמוקם מעט מעל לנקודת השפל בדשדוש או מעט מתחת לנקודת השיא בדשדוש. * מסחר בדשדוש יכול להניב מספר פוזיציות מוצלחות בכל גל דשדוש - ראה תמונה מצורפת. על מנת לשמר את הרווחים חובה להשתמש בפקודת עצירת הפסד. מסחר בדשדוש מסחר לאחר פריצת רמות תמיכה / התנגדות אסטרטגיית מסחר נוספת ונפוצה ביותר היא מסחר לאחר פריצת רמת מחירים מסויימת. גם כאן השימוש בשיטה פשוט יחסית אם כי מעט נוגד את ההגיון. בשוק המט"ח נפוץ מאוד השימוש בהוראות מסחר כמו SL ו-TP. מיקום של ריבוי הוראות כאלו מעל/מתחת נקודת שיא/שפל מסויימת יכול להביא במצב של פריצת מחיר לצבירת מומנטום והעצמת כוחות השוק הפועלים באותו כיוון (המון הוראות סגירת/פתיחת פוזיציות נזרקות לשוק בו זמנית). התוצאה המתקבלת תיהיה בד"כ תזוזה מהירה במחיר עם כיוון הפריצה. לסוחרים שאינם מכירים את התופעה הזו השימוש בשיטת מסחר זו יראה מגוחך וזאת מהסיבה שלמעשה מבצעים את פעולת הקניה (לונג) בשער גבוה (לאחר פריצת רמת המחיר הגבוהה) ומבצעים פעולת מכירה (שורט) בשער נמוך (לאחר פריצת המחיר הנמוך). גם באסטרטגיית מסחר זו חשוב מאוד להקפיד על SL קצר היות ויכולה להיות פריצה שלא תצבור מומנטום או תתקל בהתנגדות גדולה מידי ותשנה את כיוונה. כמו כן רצוי מאוד להשתמש באסטרטגיה זו אך ורק עם כיוון המגמה הראשית. ראה תמונה מצורפת. * ניתן למצוא אסטרטגיות מסחר בבורסה דומות.

www.besttrader.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י Best Trader שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]