חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ייעוץ ארגוני - משב רוח רענן לעסק שלך





    קישורי טקסט (לפרטים)




מכשירי ג'י פי אס במבצע עכשיו בוואלה שופס לחץ כאן!

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: Asus מעבדת מחשבי כף יד מערכת ניווט IGO

נושא המאמר: נקודות חשובות בעת מסירת מכשיר כף יד לתיקון במעבדה - מערכת ניווט - IGO - HP, Mio, Asus, HTC
מאת: gpsnow   שמור מאמר למועדפים

נקודות חשובות בעת מסירת מכשיר כף יד לתיקון במעבדה - מערכת ניווט - IGO - HP, Mio, Asus, HTC


במידה ויש לך מחשב כף יד של HP, Mio, Asus, HTC או כל דגם אחר של מערכת ניווט הכוללת GPS שהתקלקל, נרטב או נשבר מומלץ לברר מחיר במעבדה אחרת השונה ממעבדת השרות של היבואן. מומלץ להפריד בין תקלות שאמורות להיות מטופלות במסגרת האחריות וללא תשלום. במידה וקרה למכשיר נזק שאינו מכוסה באחריות מומלץ לפנות למעבדה לא תלויה אחרת מאחר ורוב הסיכויים יהיו שעלות הטיפול והתיקון אצל היבואן הרשמי תהיה גבוהה יותר ממעבדת שרות שהיא לא של היבואן. מומלץ לגשת למשל למעבדת כף יד של חברת ג'י. פי. אס נאו בע"מ אפשר לקבל הצעת מחיר טלפונית מעבדת מחשבי כף יד עוסקת בתיקון מחשבי כף יד,אייפונים - Iphone ומערכות ניווט GPS,באמצעים החדישים ביותר המאפשרים תיקון ברמת הרכיב, דבר המאפשר להקטין ללקוח את עלות התיקון. מעבדת מחשבי כף היד שלנו היא המעבדה המקצועית ביותר בישראל בתחום תיקוני מחשבי כף יד,אייפון - iphone ו - GPS ומערכות ניווט ולכן היא נחשבת כיום למובילה בתחומה. המעבדה ידועה ברמת השירות הגבוהה והייחודית שמעניקה ללקוחותיה. המעבדה מכילה ציוד מיוחד המאפשר עבודה בטכנולוגיה מתקדמת בה מיוצרים כיום מחשבי כף היד ומערכות הניווט. כמו-כן, מעמידה מעבדת מחשבי כף היד ללקוחותיה צוות מקצועי ומיומן ברמה הגבוהה ביותר, המשלב ע"פ הנדרש מומחים ויועצים לטכנולוגיות המחשוב והתקשורת מן המתקדמות ביותר. ניתן למצוא אצלנו מגוון רחב של סוללות למחשבי כף יד,מסכי LCD למחשבי כף יד, קונקטורים וכל חלק אחר שקיים במחשבי כף יד ואייפונים ניתן לרכוש אצלנו ולהתקין רשיון לתמיכה עברית למחשבי כף יד ומכשירי סמארטפון. שירות התיקונים מתבצע אצלנו בלבד, ניתן להזמין שליח לאיסוף והחזרת המכשיר מכל מקום בארץ. מסירת תיקונים למעבדה על מנת למסור מכשיר לתיקון במעבדה, כדאי ליצור תחילה קשר טלפוני עם שירות הלקוחות ו/או להגיע למשרדי החברה בראשון לציון. במידה והמכשיר נשלח בדואר, מומלץ לארוז את המכשיר היטב עם משהו קשיח על המסך ולשלוח בדואר רשום בלבד בכדי שיהיה ניתן לאתר את החבילה בכל רגע נתון. בסוף התהליך, ניתן להזמין איסוף המכשיר ע"י שליח בתוספת תשלום. משך התיקון נע בין 2 ל 7 ימי עסקים מרגע קבלת המכשיר למעבדה (למעט מקרים חריגים). מומלץ ליצור קשר לפני הגעה לאיסוף המכשיר מהמעבדה. שימו לב-יש לבצע גיבוי הנתונים לפני שליחת המכשיר למעבדה. הנתונים לא נשמרים במהלך התיקון. עלות התיקון כל מכשיר שמגיע למעבדת כף היד, מחוייב בבדיקה בעלות 125 ש"ח שבסופה ניתן לקבוע את עלות התיקון המדוייקת. במידה ועלות התיקון עד 200 ₪, יתוקן המכשיר ללא אישור מיוחד מהלקוח. במידה ועלות התיקון מעל 200 ₪, מוקדני שירות הלקוחות של החברה, ייצרו קשר עם הלקוח על מנת לקבל את אישורו לתיקון המכשיר (כמובן שעלות הבדיקה תקוזז מעלות התיקון). הלקוח לא משלם מראש עבור בדיקת המכשיר, קיימת האפשרות (במידה והוא אינו מעוניין לבצע את התיקון, מכל סיבה שהיא), להשאיר את המכשיר המקולקל במעבדות החברה ולא לשלם על הבדיקה ! מכשיר שלא יידרש, במהלך 6 חודשים מיום התיקון/ הצעת המחיר/ הבדיקה, לא יישמר!!! שירות VIP במעבדת כף היד - כי זמן זה כסף! שעות פעילות המעבדה: ימים א-ה בין השעות 11:00-16:00 טלפון: 03-5374434 כתובת: סחרוב 19, ראשון לציון מיקוד 75707 לפניות בנושא תיקון ושדרוג מחשבי כף יד ואייפונים כתבו לדוא"ל: [email protected]


www.gpsnow.co.il/?aff=article


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י gpsnow שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]