חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טיפים למסיבת רווקות





    קישורי טקסט (לפרטים)




חפש עסקים למכירה בתחום האינטרנט
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אינטרנט בניית אתרים בניית אתר אינטרנט בונה אתרים

נושא המאמר: בעל אתר, הגיע זמן המבחן!
מאת: שאול מידן    שמור מאמר למועדפים

עולם האינטרנט נחלק לשניים: אלו שיש להם אתר ואלו שיהיה להם אתר. ולמה לא בעצם? כביכול כל אחד יכול, זה לא סיפור גדול, זה לא יקר, לא צריך דוקטורט ולא אבא עשיר.
אתם משתוקקים להקים חנות ולמכור מוצרים? היום אתם לא צריכים ללקק למנכ"ל הקניון כדי לקבל מקום, לא צריכים קונטנרים בנמל, מחסנים, אספקה ושאר תקורות. צריך רק חיבור לאינטרנט...
ברוכים הגולשים למהפכה האמיתית של האינטרנט. הנוכחות ברשת משחררת אתכם ממרבית המגבלות שהן נחלת השווקים בעולם האמיתי. הרשת מאפשרת את יצירתן של אלפי או מאות אלפי נישות חדשות שיש להן זכות קיום כלכלית.
אמזון לא צריכה שטחי מדף כדי להחזיק מיליוני כותרים שונים, נטפליקס לא צריכה ספריות וידאו ענקיות כדי למכור מיליוני סרטים, פי 1000 לא צריכים אלפי מ"ר בקניונים כדי להציע מאות מוצרי חשמל.
ועוד לא דיברנו על אלפי אתרי תוכן, היכרויות, לוחות, נופשים, שיתוף קבצים ועוד ועוד...
אבל מה הקאטצ'? רעיונות ויוזמות יש מכאן ועד הירח, אבל 99% מהאתרים לא מתרוממים. הם נאבדים אי שם בחלל האינטרנט והיזמים לא מבינים איך זה קורה להם, איך הם הקימו אתר מדהים, יצירתי, שימושי, ממש אור לגולשים, אבל אלו לא ממש טורחים לבקר בו...

כלל בחיים: כדי לפתור בעיה צריך קודם כל להיות מודע לקיומה.
בעל אתר, זה הזמן להסתכל במראה, לראות באמת איפה אתה עומד. בקיצור, זה הזמן למבחן.
לפניך 9 שאלות קצרות. ענה עליהן בכנות:

1. האם האתר שלך עונה על ציפיותך? כן | לא
2. האם אתה מצליח להגיע לקהל היעד שאליו כיוונת? כן | לא
3. כאשר תזכיר את שם האתר שלך, האם מקורביך יכירו אותו? כן | לא
4. בשיחות עם אנשים, האם ביקשו ממך לחזור על שמו של האתר שלך? כן | לא
5. האם ביצעת אי פעם סקר כדי למדוד את מידת המודעות לאתר שלך בקרב קהל היעד? כן/לא
6. האם פירסמת אי פעם את האתר שלך מחוץ לאינטרנט (ברדיו, בעיתון וכו')? כן | לא
7. במידה ופרסמת מחוץ לאינטרנט האם אתה מרוצה מהתוצאות? כן/לא
8. האם האתר שלך מופיע בדף הראשון של גוגל? כן/לא
9. האם נוח לך עם המצב של האתר שלך כמו שהוא עכשיו? כן | לא

אם ענית על 2 או יותר תשובות שליליות, אז לצערך האתר שלך אינו מותג.
מה זה אומר?
אתר שאינו מותג יעלם בחשכת האינטרנט, אתר בלי מודעות לא יכנס לתיקיית המועדפים של הגולשים, אתר בלי בידול לא יבלוט מול המתחרים.
בניגוד לעולם האמיתי בו רשת אופנה, למשל, יכולה לחיות עשרות שנים ולהצליח (בנטון, למשל), בעולם המהיר של האינטרנט אורך חיי מותגי אינטרנט הוא שנים ספורות ולעיתים פחות מזה. הטכנולוגיה מכתיבה קצב אחר, מדהים, שגורם לשינויים תכופים. רק אתרים ששומרים על ערכי המותג שלהם, מתפתחים ומציעים לגולשים דברים חדשים וערכים מוספים, רק הם שורדים את הקצב המהיר והאכזרי של טרנדים ואופנות משתנות.
כמה אנשים ידעו עד לפני שנה מה זה WEB2 ? כמה הכירו אז את YOUTUBE? היום כל ילד
בן 12 מעלה סרטים שצילם בבית, מדקלם בע"פ את החזון של הרשת השיתופית ולא שוכח לציין במדויק את המחיר שגוגל ישלמו לו עוד שנה על המיזם (9 ספרות בדולרים).
נכון, הרשת משחררת ממגבלות רבות ונדמה שכל יזם יכול לנסות להגשים חלומות, אבל בדרך להצלחה / להנפקה / לאקזיט, צריך לעשות את זה נכון. צריך לאמץ חשיבה של בניית מותג באינטרנט ולא בניית אתר.

www.onandoff.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שאול מידן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]