חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
השכרת טראס לשילוט באירועים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מדבקות קיר עיצוב הבית עיצוב קירות עיצוב חדרי ילדים

נושא המאמר: מדבקות קיר לעיצוב הבית - מדבקות קיר - עיצוב קירות - עיצוב חדרי ילדים - עיצוב הבית
מאת: תמר סלע-סטודיו לוקה   שמור מאמר למועדפים

מדבקות קיר לעיצוב הבית - מדבקות קיר - עיצוב קירות - עיצוב חדרי ילדים - עיצוב הבית


תחילתה של הורות והשבועות הקודמים לה היא ללא ספק אחת התקופות המלוות בהכי הרבה סימני שאלה. כאמא צעירה לנינה בת השנתיים וחצי , הנני מזדהה עם כל הרגשות והתחושות המלוות אותנו כהורים בתחילת הדרך. הרצון האינסופי לרצות ולשמח ושהכל מסביב יהיה מושלם ונעים לאהבה החדשה שניכנסה לחיינו. כמעצבת פנים עם ניסיון בארץ ובניו יורק, ובעלת חברה המתמחה בעיצוב מוצרים משלימים לחללי פנים, אשמח לשתף אתכם בניסיוני ולענות על חלק מהשאלות של התקופה. מתוקף לימודי בניו יורק למדתי את תורת הפאנג שואי ובעצות שתקבלו אני משלבת את העקרונות הללו בעיצוב . חדר לתינוק צריך להעביר תחושה נעימה ורכה עם אנרגיה חיובית ואופטימית. חשוב שהחדר לא יהיה עמוס ברהיטים וצעצועים ושהכניסה תיהיה פנויה ומרווחת שאנרגיה טובה תיכנס לחדר. חשוב להתייחס בעיצוב החדר ליחס נכון בין אוירה שלווה ורגועה בשילוב עם גירויים ויזואליים שמעוררים שמחה וסקרנות. לפתור את היחס הזה מומלץ מאד שהצבעים המשמשים כרקע כגון הקירות והוילונות יהיו בגוונים רכים ועדינים כמו שמנת, תכלת ירקרק, אפרסק או ורוד בהיר ופריטים משלימים יעוררו חיים כמו מוביליים מענינים, קישוטים לוילונות בצבעים חזקים יותר, מדבקות טפט או תמונות . מבחר המדבקות של לוקה לחדרי ילדים משלב גישה מודרנית בעיצוב גרפי ועדכני עם עיצוב שמעורר סקרנות ואופטימיות. אני ממליצה לתכנן מקום לצעצועים שבסופו של יום ניתן יהיה להניחם שהחדר ישאר נקי ומסודר. זה חשוב למעבר לשינה ורגיעה ובהמשך שהתינוק/ת יגדלו הם יוכלו לקחת חלק בסידור. לא תמיד הם יתרצו אבל מחובתינו לנסות. בתליה או הדבקה של המוצרים המשלימים חשוב להתייחס לגובה העיניים של דייר החדר, אחד היתרונות של מדבקות הטפט שהם מכוונות לגבהים של ילדים ונותנות פופורציה נעימה לקטנטנים. הרהיטים כדאי שיהיו מחומרים טבעיים וכמובן בעלי תקן בטיחות. על מנת שהתינוק יוכל להתחיל לחקור את סביבתו וללמוד על העולם חשוב שסביבתו המיידית תיהיה בטוחה ותאפשר לו/לה מרחב תנועה כך שנושא הבטיחות חשוב במיוחד. לגבי מיקומם של הרהיטים לפי תורת הפאנג שואי מומלץ למקם את המיטה באיזור פנימי של החדר ואלכסון לדלת. כשיש חלון מול הדלת, לשמור על האנרגיה ,כדאי לתלות מובייל בינהם . לא מומלץ להכניס מוצרי חשמל כגון טלויזיה או מחשב, בעיקר לא לתינוקות, מעודף קרינה אלקטרו מגנטית שלא בריאה להם. התאורה, כמו התחושה הכללית, מומלצת רכה עם אפשרות ליצור אור חלש לשעת הרדמה ומנוחה. מבחינת הריצפה רצוי פרקט או למינציה, משטחים רכים יותר מריצפת אבן אך בכל מקרה מומלץ לרכך ולחמם את הריצפה במשטח חם כגון שטיח או מזרון פעילות רך ונעים. ולסיום תהנו מכל רגע קסום. עיצוב נעים. תמר סלע, מעצבת פנים ובעלת חברת לוקה

www.studioluka.net


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י תמר סלע-סטודיו לוקה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]