חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הכנה ללידה בעזרת היפנוזה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עיצוב גרפי עיצוב לוגו עיצוב אתר עיצוב מוצר

נושא המאמר: עיצוב גרפי: על צבעוניות, צורה וקצב - עיצוב לוגו - עיצוב מוצר - עיצוב אתר
מאת: תמיר כפרי   שמור מאמר למועדפים

עיצוב גרפי: על צבעוניות, צורה וקצב - עיצוב לוגו - עיצוב מוצר - עיצוב אתר


עיצוב גרפי: על צבעוניות, צורה וקצב הקונספציה העיצובית של מרכיבי קומפוזיציה בתקופות שונות ובסגנונות שונים או - כיצד מושפעת הקונספציה העיצובית מתהליכים היסטוריים, פוליטיים, כלכליים, חברתיים ופילוסופיים עיצוב גרפי הוא ארגון או סידור של אלמנטים במשטח מסוים לצורך מילוי פונקציונאליות או מטרה כלשהי, השונות מחברה לחברה. צורה, כיוונה, כמו צבע או קצב, הם ביטוי לרוח התקופה. חברה שנמצאת במצב של חיפושים, התלבטויות ומאבקים, תשתמש בצורות פורצות, דרמטיות וזוויתיות לעומת חברה שבה השליט מרגיש כוח ושליטה – שם תהיינה הצורות מאורגנות, מסודרות והקצב יהיה אחיד. חברה שהיא בסיסית או שבטית, או לחילופין המרגישה אכזבה מהקדמה ומהישגי הטכנולוגיה אשר אינם עולים בקנה מידה אחד עם המצב החברתי, בחברה כזו עשויים להתפתח געגועים אל הטבע, לצורות אורגניות זורמות ומתפתחות. הדבר נכון גם לגבי בחירה בצבע. בחינה נוספת של המודלים הנ"ל: מודל חברה בלבטים, אי-שקט ואי-סדר צבעוניות – שימוש בצבעים סמליים, רגשיים ואכספרסיביים קצב – לא סדיר מודל חברה "מסודרת" צבעוניות – הצבעים ישרתו את מטרות המשטר או הפילוסופיה קצב – אחיד ומסודר מאוד מודל חברה החוזרת אל הטבע צבעוניות – שימוש בצבעים מעולם הטבע קצב – של צמיחה וחיים אם נחזור להגדרה הראשונית, עיצוב גרפי "טוב" ימלא אחר הפונקציה המוגדרת תוך שמירה על איזון בין צורה(אסתטיקה) לתפקיד(פונקציה), יהיה פשוט, ברור ולא מסובך. עליו להיות מזוהה ו"זכיר", למלא אחר קריטריונים פילוסופיים/מסחריים כלשהם ולתת פתרון משביע רצון לבעיה. אודות הכותב: תמיר כפרי – מעצב ב doodle. עוסק בעיצוב תעשייתי, עיצוב גרפי, עיצוב אתרים, קידום במנועי חיפוש. עיצוב גרפי http://www.doodle.co.il

www.doodle.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י תמיר כפרי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]