חיפוש מאמרים

12314 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
גביית מזונות - הוצאה לפועל - ביטוח לאומי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שכפול דיסקים הדפסה על דיסקים הדפסת דיסקים צריבת דיסקים

נושא המאמר: שיכפול דיסקים ב-CDI - שכפול דיסקים - הדפסה על דיסקים - הדפסת דיסקים - צריבת דיסקים
מאת: עמית אדלר   שמור מאמר למועדפים

שיכפול דיסקים ב-CDI - שכפול דיסקים - הדפסה על דיסקים - הדפסת דיסקים - צריבת דיסקים


CDI מתמחה בשכפול דיסקים ועושה זאת באמצעות מכונות מהמתקדמות בעולם. ל CDI מכונות המתאימות לשכפול CD ו DVD 5,9,10, אנו יודעים לשכפל כל דיסק (בהנחה שהמידע עליו תקין ואינו מוגן העתקה). תהליך שיכפול דיסקים מורכב ממספר שלבים. קליטת המדיה ובניית המאסטר: המדיה המכילה את המידע נקלטת במערכת ומועברת מחלקת המסטרינג, במחלקה זו אנו מכינים תבנית עשויה מניקל הנקראת "סטאמפר" יש המכנים תבנית זו "גלאס-מאסטר" תבנית הניקל היא העתק מדויק של המדיה המקורית, הסטאמפר מכיל גם כיתוב בטבעת עדינה עם שם הדיסק המספר הסידורי של ומספר הסטאמפר, ניתן לראות אינפורמציה זו על גבי דיסק משוכפל בטבעת הפנימית. המידע הדיגיטלי של המדיה מועבר דרך מחשב מיוחד למכונת המאסטרינג, במכונה זו המידע נכתב בעזרת לייזר על גבי זכוכית המצופה בחומר רגיש לאור העשוי מכסף, בסיום הכתיבה מועברת הזכוכית לאמבט עם ניקל, בתהליך הדומה לאלקטרוליזה (גלווניזציה) עוברת הזכוכית ציפוי ניקל, היות וניקל וכסף אינם מתחברים ניתן בסיום התהליך להפריד את השכבות ובכך לקבל תבנית מושלמת הזהה לדיסק המקורי. שיכפול דיסקים מחלקת היצור מקבלת את הסטאמפר עם פקודת עבודה המלווה את המדיה מתחילת העבודה, פקודה העבודה מגדירה את הכמות הדרושה לשכפול ודרישת הלקוח למוצר הסופי, הסטאמפר מורכב על גבי מכונת הזרקת פלאסטיק לייצור דיסקים, במכונה זו קיימת תבנית לדיסק כאשר צד אחד חלק לחלוטין ואילו הצד השני הוא הסטאמפר. כל מספר שניות מוזרקת לתוך התבנית כמות מדויקת של פלאסטיק (פוליקרבונט) בטמפרטורה גבוהה. כאשר התבנית נסגרת בלחץ רב המידע הנמצא על גבי הסטאפר מוטבע לתוך הפלאסטיק וכך הדיסק המוזרק מכיל את כל המידע של המדיה המקורית, בשלב זה הדיסק עדיין לא קריא, לאחר מכן מועבר הדיסק לתוך תא מיוחד בו צד המידע עובר ציפוי אלומיניום עדין ולאחר מכן ציפוי של לכה וייבוש מהיר, השלב האחרון בייצור הדיסקים הוא בדיקה של קורא אופטי מיוחד שמוודא שרמת החזר האור של הדיסק תואמת את התקן של פיליפס (מי שהמציא את הדיסק וקבע את הפורמט). הדיסק כרגע קריא אבל הוא כסוף וללא הדפסה. מידע נוסף על הדפסת דיסקים ב CDI

www.cdi.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עמית אדלר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]