חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קבוצות המזון





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מוצרי פרסום מוצר פרסום שיווק עטים מודפסים

נושא המאמר: עטים עם לוגו - מוצרי פרסום - מוצר פרסום - עטים עם לוגו - עטים מודפסים
מאת: שלומי   שמור מאמר למועדפים

עטים עם לוגו - מוצרי פרסום -  מוצר פרסום - עטים עם לוגו - עטים מודפסים


עטים עם לוגו משחר ההיסטוריה אמצעי הכתיבה נחשבו למוצר יוקרתי. בעבר הרחוק של האנושות לא היו בנמצא אמצעי כתיבה לכל אחד, רק בעלי האמצעים יכלו ממש להרשות לעצמם לרכוש עט ונייר. כיום כמובן המצב שונה ותהליכי הייצור ההמוני גרמו למחירי אמצעי הכתיבה להשתנות, אולם ערכם של העטים נשמר כמוצר חובה לכל אחד. בכל מצב בחיי היום יום צריך עט, והמגוון רחב בעיקר בשל השימוש הנרחב בעטים למטרת פרסום או בקיצור מוצרי פרסום. עטים בשל נחיצותם הרבה הם מוצרי פרסום מעולים, הם נמצאים בכל מקום, הם בשימוש על ידי כל אחד בכל יום ולכן הם מהווים מוצרי פרסום מעולים בתפוצתם הרבה. עטים יכולים לשמש מוצרי פרסום זמניים או קבועים והיכולת לשנות את מחיר העט ובכך לשנות את זמן החשיפה (לדוגמא בעל עסק שמפרסם מבצע לשלושה חודשים ינפיק עטים זולים מאד עם פרטי החברה ורמז לגבי המבצע, ואילו בעל עסק המחלק ללקוחות קבועים או לקוחות שרוכשים פעם ראשונה מוצר או שירות ישתמש בעטים כמוצרי פרסום לזמן ארוך יותר כדי שאותו לקוח ישתמש בעטים אלה כמוצרי פרסום לאורך זמן וייזכר בעסק ברכישה הבאה). אצלנו אפשר למוצא מגוון רחב של עטים לפרסום החל מי עטים פלסטיק עם או בלי לוגו אשר מיועדים לכמויות גדולת למבצעים וכדומה ועד עטים מיוחדים ממתכת ובעיטורים שונים הכוללים חריטה או הדפסה על גביהם . עטים המיועדים כמוצרי פרסום מבצעים חשיפה גדולה בלא ממאמץ רב בגלל הנגישות הרבה שכל אחד משתמש בעטים במשך כל היום. מוצרי פרסום ומתנות מרקר MarKer מכירה סיטונאות סטוקים של מוצרי פרסום ממותגים לעסקים , לכנסים , שי לתערוכות, עיצוב מתנות מקוריות לאירועים,מתנה לתערוכה,קטלוג מוצרים,בכמויות , בסיטונאות הדפסה על חולצות,כובעים עם רקמה, טיזרים פרסומיים, numrh prxuo , מרצ'נדייז , , give-away מוצרי נייר עם הדפס ,שקיות ירוקות ,שקית בד, גימיקים מודפסים, מתנות ממותגות לפרסום , עטים מודפסים חבילות שי , פרסום על מוצרים , מתנת חג לעובדים ,מוצרי חורף, מטריות , פליזים כוסות טרמיות , ספל טרמית , כובעי צמר, פליזים , מעילים ,מוצרים רקומים , עם רקמה, שוקולדים , סוכריות, צעיפים , תשורות לכנסים , תיקי גב , תיקי ועידה , טרמוסים , רקמות , הדפסות , חריטת לייזר , הטבעת סמל , מוצרי קידום מכירות , מעמדי ממו , תגי שם , תיקי בד

www.marker-p.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שלומי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]