נושא המאמר: מטרת מוצרי הפרסום
מאת: שלומי שמור מאמר למועדפים
מטרת מוצרי הפרסום
מה המטרה שאתה כספק רוצה להגיע בעזרת מוצרי הפרסום?
• ליצור תודעה אצל לקוחות קיימים.
• ליצור תודעה אצל לקוחות חדשים.
• ליצור תודעה המונית או אולי אף ליצור אפקט של "שיווק ויראלי".
זהו גורם גדול מאוד בהחלטה שלך בבחירת המוצר.
מחזור החיים של מוצרי הפרסום אצל הלקוח שלך
מחזור החיים של מוצרי הפרסום אצל הלקוח שלך הוא מאוד חשוב,
ככל שמוצרי פרסום נשאר יותר זמן ,כך הלקוח יזכור ויוקיר אותך כספק (וכמובן המוצר ייחשף ללקוחות נוספים)
אם תשקיע במוצרי פרסום שהלקוח שלך ישתמש למספר פעמים ואז יזרוק אותו,
חוץ מההרגשה הראשונית הטובה ללקוח ממוצרי פרסום ,לא עשית דבר!
כל הרעיון של מוצרי הפרסום הוא לקדם מכירות ולפרסם את העסק שלך ,
לא רק במעמד מתן המוצר, אלה בזמן שהוא יושב במשרד וחושב למי להתקשר כדי לקנות את השרות/מוצר (שאתה מציע).ואז מוצרי פרסום שלך מופיע מול עיניו, ומזכירים לו אותך הספק שלו ,ומגבירים את סיכוייך לקבל את ההזמנה.
עלות מוצרי פרסום
אפשר למצוא בשוק מוצרי פרסום בעלות של החל מעשרות אגורות ועד מאות ואפילו אלפי שקלים.
ואכן חשוב שהמוצר שלך יהיה מושקע אבל המחיר שלו לא בהכרח קובע את רמת ההשקעה.
כל חברה בפני עצמה , צריכה להחליט את התקציב של מוצרי הפרסום.
בחירת עלות מוצרי הפרסום תלויה במספר פרמטרים:
1. לכמה אנשים נרצה להגיע ולחלק את מוצרי הפרסום על מנת שיצור נאמנות ושיווק ויראלי
2. למשך כמה זמן אנו רוצה שיהיה האפקט של מוצרי הפרסום (ככל שהאפקט ארוך יותר כך ניצור נאמנות גדולה יותר)
3. מהו שוק המטרה שלנו כדי שנבחר את המוצר הפרסום המוצלח ביותר וה"בלתי נשכח" המקסימאלי שנוכל לעמוד בעלויותיו
האופן שבו הלקוח שלך ישתמש במוצרי הפרסום
אופן השימוש במוצרי הפרסום הוא דבר מאוד חשוב ולפעמיים אפילו קריטי לקביעת הכדאיות של המוצר.
זה מאוד נחמד לקבל מתנה מהספק שלך , ואפילו עושה הרגשה טובה לרגע או שניים . הלקוח שלך רואה את המתנה בתור מתנה נחמדה שהוא ישתמש בה או שאולי הוא לא ישתמש בה .
האינטרס שלך הוא שהמתנה תהיה מוצרי פרסום שללקוח שלך יהיה שימוש רב במתנה .
אם למשל אופי הלקוחות שלך הם מנהלים , אז עט יוקרתית יכולה להתאים , המנהל ילך לכל מקום עם העט שלך והפרסום שלך בכיס שלו , ויזכור אותך כספק שלו בכל פעם שיכתוב עם העט.
או אם זה לקוח שנמצא הרבה במשרד אז מוצר שולחני יעיל (בשבילו) יכול להיות רעיון מבריק
כעת נותר לבחור את המוצר אשר יניב לכם את האפקטיביות המרבית
בעלות המתאימה ביותר עבורכם ולשם כך אני עומד לשרותך...
מוצרי פרסום ומתנות מרקר MarKer
www.marker-p.com
מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שלומי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".
צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.
הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.
בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.