חיפוש מאמרים

11735 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
דיכאון - איך יוצאים ממנו?





    קישורי טקסט (לפרטים)




מיון עובדים ע"י גרפולוג מנוסה מוביל להצלחה כלכלית בחברות המובילות במשק.
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פיתוח מנהלים ניהול אפקטיבי ניהול זמן פיתוח הדרכה

נושא המאמר: מוטיבציה והנעת עובדים – שוק הדגים בסיאטל - פיתוח מנהלים - ניהול אפקטיבי - פיתוח הדרכה - ניהול זמן
מאת: נורית נחום   שמור מאמר למועדפים


מוטיבציה והנעת עובדים – שוק הדגים בסיאטל - פיתוח מנהלים - ניהול אפקטיבי - פיתוח הדרכה - ניהול זמן - מיון עובדים


"תתפסו את האנרגיה, שחררו את הפוטנציאל", זהו הלך הרוח בחנות המפורסמת "פייק פלייס", בשוק הדגים בסיאטל. כל עובד בדוכן הדגים הזה בוחר להביא לעבודתו אנרגיה, התלהבות וכיף. "פילוסופיית ה-FISH" כוללת 4 מרכיבים פשוטים: לשחק העובדים בדוכן הדגים בשוק בסיאטל אינם עובדים, אלא משחקים. הם "משתגעים" ועושים שטויות, מתלוצצים עם הלקוחות וזורקים את הדגים ביניהם ואל הלקוחות. לא כל אחד יכול לזרוק דגים, אך אפשר לעשות דברים אחרים: • שתהיה אנרגיה • שתהיה מחויבות ליהנות בעבודה. • אפשר להפוך כל עבודה לדבר מהנה. • לייצר את זה מחדש כל יום. לעשות להם את היום המוצר אינו חשוב (אם זה דגים או כל דבר אחר). אנו לא עוסקים במוצר, אלא בשירות ובאנשים שאותם אנו משרתים. המטרה היא לעשות לאנשים טוב. שיעזבו אותנו במצב רוח טוב יותר מכפי שבאו. אם אתה אוהב את העבודה שלך, רואים עליך. אם רואים עליך, זה ישפיע על מישהו. כשלקוח רואה את העובדים נהנים זה מדבק. שתפו את העובדים בכיף ובהנאה שלכם, עשו להם את היום ! להיות שם "להיות שם" אומר להיות מודע כל הזמן למה שהלקוחות אומרים, בין אם זה בטלפון או פנים אל פנים מול הלקוח. • להביט ישירות בעיני הלקוח, כשהכל מתרחש מסביב. • לתת תשומת לב מלאה ללקוח גם אם אינו קונה כרגע . הוא יחזור ! • גם אם קשה לפעמים, צריך לזכור תמיד לחזור "להיות נוכח". לבחור את הגישה אנחנו בוחרים איך להיות ברגע שאנחנו יוצאים מהמיטה בבוקר. לעתים צריך קצת "לעבוד" על זה ולחשוב על זה, אבל כשבוחרים ליהנות מהיום הזה, הוא מתחיל להיות טוב, ופתאום ניווכח שהדברים שקורים לנו הם לא כל כך גרועים. • גם אם יש לכם עצב רגיש, תמיד יש משהו שאפשר לצחוק עליו. • אתם יכולים להחליט שלא מקובל עליכם להיות במצב רוח רע. זה לא כיף. • זו בחירה פשוטה ! חברת מולטידע מייצגת בלעדית בישראל את חברות הפקת סרטי ההדרכה הגדולות והמובילות כיום בעולם וברשותה ספריית סרטי הדרכה הגדולה, המקצועית והעדכנית כיום בישראל. הספריה מכילה סרטים המיועדים למקומות עבודה ומהווים כלי עזר מקצועי וזמין וברמה גבוהה לביצוע כל סוגי ההדרכות בארגון. סרטי הדרכה של מולטידע העוסקים במוטיבציה והנעת עובדים: לאנס ארמסטרונג: 'מי אמר שאי אפשר?' WHALE DONE אפקט פיגמליון גאנג הו כוכב הים סיפורו של ג'וני שימור עובדים שיעורים מהטבע: הבבון בעבודתך הטוב שבמוטיבציה - פרק א ופרק ב סיפורו של סיד קללת העובדים הנעלמים FISH ! – שוק הדגים בסיאטל FISH STICKS איש הפלא סרטים בנושאים נוספים: פיתוח מנהלים ניהול זמן פיתוח הדרכה ניהול אפקטיבי ועוד.

www.multiyeda.co.il/catalog.asp?cat_id=470


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י נורית נחום שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."