חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
השכרת אוהלים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: גילוי עתידות מה צופן לי העתיד ? אסטרולוגיה אלעד כהן

נושא המאמר: חיזוי העתיד – יש דבר כזה ? - גילוי עתידות - אסטרולוגיה - נומרולוגים - קוראים בקלפים - מגלי עתידות
מאת: אלעד כהן   שמור מאמר למועדפים

 חיזוי העתיד – יש דבר כזה ? - גילוי עתידות - אסטרולוגיה - נומרולוגים - קוראים בקלפים - מגלי עתידות


מגלי עתידות , קוראים בקלפים , אסטרולוגים , נומרולוגים , קוראים בקפה – תבוא אליהם והם יספרו לכם מה היה איתכם ומה עתיד לכם . השאלה הנפוצה ביותר היא : "מה צופן לי העתיד ?" . מי הוא זה שמתיימר לספר לכם מה הולך לקרות איתכם בקרוב מבלי להסביר לכם מה עליכם לעשות למען עצמכם , במה עליכם להתחשב , מה הסיכונים , איך קשור האופי שלכם לכל העניין , ומה אתם באמת רוצים ? מה שמכעיס הוא שיש אדם שמוכן לספר לנו כאוות נפשו על העתיד שלנו ויותר מכך – יש אנשים שמחפשים מי שיספר להם מה יהיה איתם . לכו למי שמבטיח לכוון אתכם לעתיד טוב יותר ולא מי שמבטיח לכם בגורל עתיד טוב יותר . לכל דבר יש מחיר . גם לאלו שמתעסקים בקבלה מעשית ומצליחים באמת לעזור לפעמים - מי שיינזק מכך הוא גם המטפל וגם המטופל כיוון שפעולות אלו הן אסורות (על כך במאמר אחר העוסק בקבלה מעשית) . אבל אדם נואש לצערי יעשה כמעט כל מה שיגידו לו גם אם זה יישמע לו לא הגיוני . איך בכלל אדם יכול לספר לנו על העתיד ? יש לכך הסבר רוחני . כפי שהסברתי במאמרים אחרים המתקשר בעצם מתחבר למימד החלימה שבו אין מגבלות כלל של זמן , מרחב ומקום . ומה שהיה או יהיה הם בעצם אחד . בחלומות קשה לנו לדעת מה עבר ומה עתיד – גם לפותר חלומות מיומן זה לא קל להבחין הא החלום מרמז על העתיד או מספר על העבר . אנו לא שולטים במגבלות האלו כי לא אנחנו המצאנו אותם . נוצרנו לתוכם . אז כיצד מגיע אדם שאומר בגאון – אני אגיד לך מה יהיה כי אני יודע ? מאיפה האומץ הזה ? ניתן בהחלט להגיד אם תעשה כך וכך זה מה שאני רואה שיקרה איתך ... ולא נבואות כמו – באוגוסט תתחתן , עוד חודש תמצא עבודה . וכו' . האם לאדם ששומע את דברי חוזה העתיד אין השפעה על תת המודע שלו ? הגיע אליי פעם אישה עם בעיה במערכת היחסים שאמרה לי כך : "אני חייבת לדעת אם אתגרש או לא . אני נמצאת בקונפליקט מאוד קשה כבר הרבה זמן ואתה חייב לעזור ולגלות לי ..." . כמובן שסירבתי לענות בטענה שמה שהיא עוברת הוא אישי ולא קשור לגירושוין – יש לה שתי דרכים לבחור ולא גורל אחד קבוע לכן אמליץ לה על כל דרך בנפרד ואעזור לה להחליט על פי תכונותיה ואופייה . היא עוברת תהליך אישי והגירושין הם ממש לא העניין . היא התעקשה ואמרה שמישהי אמרה לה שהיא לא רואה שהיא מתגרשת אבל היא כן רואה שהיא תהיה אלמנה ... נו באמת ! איזה אומץ יש למתקשר להגיד דברים שכאלה ? ההשפעה על אותה אישה היא אדירה . תת המודע שלה סופג את מה ששמעה וזה הולך איתה לכל החיים . אותה אישה טבעה במוח שהיא ובעלה לא יהיו ביחד ולא משנה איך ולמה . סיפור דומה היה על אישה שראיתי בתקשור שבעלה לא מקבל טיפול נכון ובקצב הזה מצבו הבריאותי ידרדר מהר מאוד לכן המלצתי לגשת דחוף לרופא נוסף – התברר שצדקתי ואכן הטיפול היה לקוי – לפי דבריה היא מאוד נרתעה כי שמעה ממישהי אחרת שבעלה לא יחיה עד גיל 60 ... תת המודע משפיע עלינו בכל רגע ורגע – כל שכן ברגעים כאלו שאנו מצפים לשמוע על הגורל שלנו . גם אם מספרים לנו על עתיד ורוד שאמור להגיע – זה מסוכן . לכוון לעתיד שאנו רוצים זה טוב – לנבא את העתיד זה אסור ולא נכון ולא אמיתי כי אם יש מי שיודע את העתיד ומוכן להתחייב על כל מילה - הוא אלוהים מבחינתי , או לפחות המשיח . כבר נאמר במקורות - "תיפח רוחם של מחשבי קיצים ..." .

www.eladcohen.net


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלעד כהן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]