חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כל מה שרצית לדעת על בניית ציפורניים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מחירים באתר ציון מחירים באינטרנט ציוד הגברה ותאורה מחירים גבוהים בישראל

נושא המאמר: על הרגלי קנייה חדשים ושיטות שיווק ישנות
מאת: פרסום מחירים באינטרנט    שמור מאמר למועדפים



למרות שאנחנו נמצאים כבר מזמן בעידן הקניות ברשת, יש חברות ויבואנים גדולים שעדיין לא מאמינים בשיטה, ומעדיפים לנהל את המכירות רק בחנות עצמה. לרוב קיימים אתרים מושקעים ומעוצבים ובהם קטלוג מוצרים מרשים, אך ברבים מהם לא מופיעים המחירים.
אני עוסק כבר כמה שנים בתחום ההגברה והתאורה, כשאני רוצה לקנות משהו אני קודם כל פונה לאינטרנט לקבל מושג על מחירים. אני יודע שאם הייתי רוצה לקנות מוצר בארצות הברית או באירופה, המשימה הייתה הרבה יותר קלה. שם חוץ מחנויות האון-ליין שעושות משלוחים עד הבית, קיים גם מבחר הרבה יותר גדול בחנויות הרגילות, והמחירים של המוצרים מתפרסמים בנט. בישראל מתנהלת מערכת השיווק של מוצרי האודיו המקצועיים בדרך שהיא שונה מזאת הנהוגה בשאר מדינות העולם המפותח, לפחות בכל מה שנוגע ליחסי יצרן – יבואן – קמעונאי. באירופה ובארצות הברית חנות גדולה שמכבדת את עצמה תציג מוצרים של כמה שיותר יצרנים, או לפחות של הבולטים והחשובים מביניהם. בארץ חנות גדולה קשורה עם יבואן גדול, ומוצרים של היבואן המתחרה פשוט לא נמצאים שם. המוכרים גם יודעים לספר למה המוצר המתחרה לא טוב כמו זה שלהם.
רק לשם המחשה, ניתן להשוות את זה למצב בו נכנס אדם לחנות מוסיקה ומבקש דיסק של שלמה ארצי, ושם, בגלל שהחנות לא שייכת למפיצים של שלמה, יגידו לו "אין לנו את הדיסק הזה אבל אתה חייב לשמוע את החדש של שלום חנוך הוא הרבה יותר טוב".

בארה"ב מקובלת שיטה של ESP – ESTIMATED STREET PRICE, או
MSRP - MANUFACTURERW'S SUGGESTED RETAIL PRICE
היצרן יוצא עם מוצר חדש ומפרסם את המחיר המשוער שיהיה לו בחנויות, וזהו המחיר שאותו מצפים לשלם ולפעמים גם פחות ממנו. בהודו קיימת שיטה של פרסום מחירים על מוצרים, פשוט כדי להגן על הצרכנים מגניבות.
בארץ השיטה היא - "אחי, בוא לחנות ונסתדר" ואז בחנות, אחרי מופע הדגמה אורקולי, מתנהל משא ומתן ומסתדרים. ויש מתנות וחינמים ויחס ומכירים בשמות ו-"זה מוצר עם אבא ואמא" ו "בוא לרפי, אני אדאג לך". מין שיטה ים-תיכונית שכזאת. אם אתה קונה הרבה באותה חנות זה באמת שווה, אך אז אתה מגביל את עצמך למספר חברות/מותגים/יצרנים קטן ביותר.
השיטה של ESP לא יכולה לעבוד פה, כשבארה"ב עושים חישוב של המחיר הסופי, כוללים מספר ידיים מצומצם שיעבור המוצר בדרכו עד ללקוח, כשבחישוב צריך להכניס מיסים כבדים, היטלים לא ברורים, שביתות וקומבינות בנמל, ארנונה מטורפת, בלעדיות של יבואן, בעיות בבית של רפי, ומי יודע עוד כמה גוזרי קופונים, זה הופך להיות הרבה יותר מסובך לקבוע מחיר. (המחיר של מוצרי האודיו המקצועיים בישראל הוא שערוריה בפני עצמה, אך זה לכתבה אחרת)

לפעמים אני רואה באתר ישראלי מוצר שיכול להיות בדיוק מה שאני מחפש, אך אין לי שום דרך לדעת את המחיר. אני יכול לברר את מחירים שלו בכל העולם וגם את המיפרט הטכני, אך בלי המחיר בארץ זה חסר טעם. כמובן שאפשר להתקשר לחנות ואז זה הולך בערך כך:
המזכירה עונה. אם זה בקשר למחירים היא קוראת לאיש הטכני/מוכר/ (תסלחנה לי הפמיניסטיות אבל זה פשוט תמיד ככה) ואז הוא שואל מי אתה ואם יש לך כרטיס ואם אתה מכיר את רפי, ואז הוא צריך לפתוח את הקטלוג, אחרי חישוב קטן הוא אומר את המחיר ושוב הוא שוכח להזכיר שזה בלי מע"מ ואז "תבוא לפה נסתדר".

קיימת גם שיטה שלישית שהיא שילוב של שתי הקודמות : מוצר מתפרסם באינטרנט עם המחיר, אלו שלא מבינים באודיו או בדרכי המזרח התיכון, מקבלים הדגמה וקונים במחיר הנקוב, או שהולכים על המוצר הסיני הכי זול או שיוצאים מבסוטים עם כבל חינם. ואלה שמבינים רואים את המחיר, בודקים את המיפרט הטכני, קוראים reviews ואז באים לחנות, מקבלים הנחה מרפי וקונים.

אז אני אומר – "שימו מחירים" העולם מתקדם כיום לקראת עידן הקנייה באינטרנט, בייחוד במוצרי דגם, שהם אחידים בכל בעולם, שימו מחירים, כי אם לא פשוט ידפדפו אתכם החוצה.





www.bigo.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י פרסום מחירים באינטרנט שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]