חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כל מה שרצית לדעת על "פצעי הבגרות" ולא העזת לשאול...!





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יהדות בקשה אלוהים תפילה

נושא המאמר: התפילה
מאת: אופיר סלע   שמור מאמר למועדפים

מוקדש לסבא שלי
 "אני קרבת אלוהים לי טוב" (תהילים ע"ג 28)
"התפילה היא כלי של האדם להתקרב אל האלוהים, אל הבריאה ואל הוא עצמו."
"התפילה היא הרצון שבלב, התקווה שבנשמה, הכמיהה אותה אנו חשים בכל תא ותא מגופנו בשאיפתנו המתמדת למימוש הדברים שעושים לנו טוב, או שעושים טוב לאחרים – זוהי תפילתנו."
בעזרת התפילה אנו מבטאים את מהווי ליבנו הפנימיים ובוראים מציאות. תפילה היא להביא את המחשבות שלנו לביטוי פיזי דרך הדיבור ובכך ליצור משהו חדש ע"י כיוון ומרכוז האנרגיה שלנו ושל היקום כולו. התפילה היא כלי רב עוצמה לשינוי מציאות וניתן ואף רצוי להשתמש בה בכל המישורים בחיים, בניהם גם בפן הטיפולי. תפילה היא הכרח ראשית כל טיפול עבור המטפל והמטופל כאחד, במובן של הבעת כוונה נכונה שתביא תוצאה נכונה מהטיפול. תפילה היא גם להקשיב לעצמנו – רוב האנשים לא שומעים את עצמם אף פעם; כאשר הם מדברים עם אדם אחר הם לא שומעים את עצמם, אלא עסוקים בלחפש את התגובה שלו לדבריהם, או ברעיון אותו הם מנסים להעביר, אבל הם לא באמת קשובים לקולם, לטונציה שלהם, לרטט מיתרי הקול עצמם. ישננו משהו קסום בתפילה הנישאת בקול רם ומתוך כוונה עמוקה – האדם שומע את עצמו דרך אוזניו והמסר הופך חזק פי אלף מונים, שכן הקול יוצא מבפנים דרך הגרון וחוזר פנימה דרך האוזניים.
ישנם סוגים שונים של תפילות:
תפילות הקשורות בעבר – סליחה
תפילות הקשורות בהווה – תודה
תפילות הקשורות בעתיד – בקשה
ישנן תפילות בקול ותפילות שנשארות כל העת ברובד המחשבתי ישנן תפילות עתיקות מספרי דת ומנהגים וישנן תפילות חדשות ואישיות, שכל אחד בורא לעצמו. כאשר רוצים להביא לשינוי במציאות יש הכרח להתחיל בשינוי מחשבתי, אשר מעצב את אותה המציאות. אחת הדרכים היעילות ביותר להביא לשינוי מחשבתי הוא ע"י התפילה החוזרת. תפילה חוזרת הופכת למנטה אשר מטמיעה את הרעיון החדש בתת המודע של האדם ויצרת אמונה חדשה, אשר בסופו של דבר תהפוך למציאות חדשה. התפילה היא ויברציה שהמוח שולח ויכולה להשפיע על שדות אנרגטיים בכל מרחב ובכל זמן וכאשר חוזרים על התפילה מספיק פעמים היא אכן עושה את זה.
"קרוב ה' לכל קוראיו - לכל אשר יקראוהו באמת", (תהילים קמ"ה, יח') כל תפילה תיענה בתנאי שהינה אמיתית ובאמה ממקום של כוונה נכונה וכנה.

www.orhalev.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אופיר סלע שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]