חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ניצבים: אין תפקידים קטנים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: סלילים מיקרונים סליל חוטי דקים חוטי ליפוף

נושא המאמר: סלילים מיקרונים ושימוש בחוטי ליפוף דקים - סלילים מיקרונים - סליל - חוטי דקים - חוטי ליפוף - סנסורים
מאת: דרור בנטב   שמור מאמר למועדפים

סלילים מיקרונים ושימוש בחוטי ליפוף דקים - סלילים מיקרונים - סליל - חוטי דקים - חוטי ליפוף - סנסורים


פיתוחים רבים ושימוש בטכנולוגיות חדשניות משקף עליה בעולם בצריכת סלילים מיקרונים מלופפים מחוטים דקים במיוחד בענף הרפואה: ציוד מתכלה, סנסורים, וציוד חישה. ליפוף סלילים מיקרונים המיוצרים על ידי חוטי ליפוף דקים מאוד העשויים נחושת, המשמעות שימוש בחוטים שקוטרם נע בין 0.009 מ"מ(9 מיקרון) ל-0.030 מ"מ. בחוטים אלו אפשר לייצר סלילים מיקרונים מלופפים עד אלפי כריכות לסליל כשמידות הסליל הסופיות מגיעות לחלקי המילימטר. חוטי ליפוף דקים וייצור סלילים מיקרונים מחייב התייחסות כבר בשלבים הראשונים של פיתוח המוצר לרגישות הגבוהה של החוטים הדקים, לעומסים מכאניים ותופעות כמו: מתיחה, קריעה, שחרור מאמצים, שינוי טמפרטורה, הגנה למכות ושוקים, מקדם מילוי נכון בליפוף סלילים מיקרונים, תופעות ארוזיה והזדקנות, בנוסף השאלה כיצד לחבר את היציאות של חוטי ליפוף דקים היוצאים מאותם סלילים מיקרונים בטכנולוגיה הנכונה. ייצור סלילים מיקרונים ושימוש באמצעות חוטי ליפוף דקים הם חלק מהבעיה, בפני המתכנן/המפתח עומדות שאלות רבות כגון: באיזה טכנולוגיה ואמצעים יש להשתמש? כיצד לתכנן סלילים מיקרונים? באילו חוטי ליפוף דקים להשתמש? איך יראה קו הרכבה שיודע להתמודד עם טיפול בחוטים דקים מלופפים / סלילים מיקרונים? תיעוש נכון של תהליך הייצור והאמצעים כהמטרה להגיע לעלות כספית סבירה של ייצור סלילים מיקרונים והרכבתם. אנחנו ב-ד.מ בנטב צברנו במשך השנים ניסיון רב בטיפול בתחום חוטי ליפוף דקים ובתחום ייצור סלילים מיקרונים עם ליבה וללא ליבה. יכולת החברה היום לתת סיוע ומענה בתכנון סלילים מקרונים עם חוטי ליפוף דקים, בתכנון וייצורם. תכנון וייצור מכונות ליפוף מיוחדות שיודעות להתמודד עם סלילים מיקרונים בעלי חוטי ליפוף דקים מאוד, תכנון ובנית ציוד לחיבורי חוטי ליפוף דקים ליציאות חוטים עבים ו/או טרמינלים מיקרונים, טכנולוגיות חדשניות של תכנון ובנית תחנות הרכבת סלילים מיקרונים ועד לפיתוח תהליך כולל ייצור סלילים מיקרונים ועד להשמתם כמכלול. לסיכום, בבואך לתכנן מוצר הכולל סלילים מיקרונים המלופפים מחוטי ליפוף דקים, המלצתנו, שבשלבים הראשונים של הפיתוח תתייחס בכובד ראש לנושא חוטי ליפוף דקים ותשתף את יצרן של אותם סלילים מיקרונים בפיתוח, בכך אנו מאמינים, יימנעו מבעוד מועד בעיות רבות בעתיד.

www.benatav.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דרור בנטב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]