חיפוש מאמרים

12314 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
על הסיכונים האפשריים בשימוש בנוגדי-דיכאון (anti-depressants) מסוג SSRI





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: זוגיות בן זוג בת זוג תיקשור

נושא המאמר: החיפוש אחר זוגיות
מאת: אביבית שימרלינג   שמור מאמר למועדפים

"אני כל כך מחפש/ת זוגיות !!!"
"כל כך רוצה ואיך, איך זה חומק ממני ???"
"איך זה יכול להיות שאני שכל חיי רק חולמ/ת על לישון כפיות, איך לי זה לא קורה ???"

נשמע מוכר, לא !?

אנשים רבים שמגיעים אליי לטיפול, בטוחים שהם רוצים, מוכנים ובנויים לזוגיות ומתפלאים איך דווקא הם מכל האנשים שסביבם, עדיין לא מצליחים לזכות במתנה הכה נכספת – בזוגיות.
הגיע אליי אדם שייחל לזוגיות מאושרת אולם בפועל הרחיק מעליו פעם אחר פעם את ההזדמנויות שנקרו בדרכו, מטופל אחר שאף לבת הזוג הנכונה אך תמיד נתקל רק ב"לא מתאימה" ומטופלת שחלמה שנים על הגבר שאיתו היא תקים את ביתה אך שוב ושוב היא התאכזבה מהדייטים שיצאה אליהם.

הסוד הוא בפער שבין המודע לתת מודע, בפער שבין הרצון העז והתוצאה שהיא ההישארות לבד.
הפערים האלו נובעים מהאמונות המפעילות את התת מודע שלנו, אותן אמונות ותפיסות שמשפיעות על החיים שלנו מבלי שנהיה מודעים לכך ואשר אנו "צוברים" מרבדים שונים בחיים כגון:
התנסויות של אנשים משמעותיים לנו
התנסויות מהעבר שלנו
חוויות ואמונות שחווינו בזמן הלידה והינקות
התנסויות מגלגולים קודמים
שיעורים שהנשמה שלנו צריכה ללמוד

רבים ממטופליי טענו כי הדבר נשמע להם מוזר ושהם באמת רוצים ומוכנים לזוגיות אולם בשיחות ובטיפול לעומק עלתה אצלם תמונה שונה לחלוטין והם הבינו אילו פחדים מלווים אותם, פחדים משגרה, משעממום, מתחושה שהם "לא ראויים", מתחושת מחנק, אחרים פחדו מבגידות, מהעתיד שאולי יסתיים באכזבה ועוד ועוד.
כל זמן שהתת מודע שלהם מוצף בפחדים אלו, הם לא הצליחו להתקדם למציאת בן הזוג לחיים.

אם כך מה הפתרון ? – הפתרון מתחיל בטיפול אנרגטי שמאפשר לעלות למודע את קווי המחשבה השולטים על התת מודע, רק לאחר שאנו מבינים מהם הפחדים ששולטים לנו בבסיס האמונה, ניתן לעשות תהליך של ניקוי אותם הפחדים ואז לאפשר ל"זרעי מחשבה" חדשים לנבוט בתודעה שלנו.
היפה מכל הוא שבאמצעות הטיפול האנרגטי השינוי נעשה במס' מצומצם מאד של מפגשים והוא חולש לא רק על זמן ההווה אלא עובר לאורך העבר ולאורך כל ההתנסויות שחווינו עוד בטרם בואנו לעולם.
אני מאמינה מניסיון אישי, כי טיפול מצליח לא חייב לקחת זמן רב וע"י ביצוע מס' טכניקות פרקטיות ניתן להגיע לתוצאות יפות.

ואז ... אז נפתחות כל הדלתות !


אביבית שימרלינג -מתקשרת ומטפלת הוליסטית לשינוי והעצמה, טיפול בבעיות גוף ונפש. טל' לפתיחת הדלת לשינוי: 0542192061 דוא"ל: [email protected]


www.graphodate.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אביבית שימרלינג שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]