חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
נזקי העישון





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון אישי גיל המעבר נשים פיתוח אישי

נושא המאמר: גיל המעבר - הלידה מחדש של האישה שבך!
מאת: רונית לוי-תלמי, מאמנת אישית   שמור מאמר למועדפים

בגיל המעבר גופך חווה שינוי משמעותי, שינויים הורמונאליים, מערכת העצבים משתנה, המוח משתנה, הרפואה המערבית קוראת לזה - מנופאוזה. מנקודת המבט הרפואית המערבית- מנופאוזה נחשבת כמחלה ולא כתהליך פיזיולוגי נורמאלי וזה בניגוד מוחלט לפרספקטיבה של הרבה תרבויות, שבהן המנופאוזה היא חלק טבעי של מהלך החיים ואירוע חיובי בחייה של האישה.

מחקרים, שנעשו בתרבויות מסורתיות עולה שהשקפה תרבותית של המנופאוזה מקושרת ישירות לסימפטומים של המנופאוזה. אם ההשקפה התרבותית לגבי המנופאוזה שלילית, כפי שזה בארצות הברית, הסימפטומים שחיכים למדי ולעומת זאת אם המנופאוזה נצפית באור חיובי, הסימפטומים פחות שחיכים. התמקדות מיוחדת נעשה על לנשים אינדיאניות משבט המאיין, במטרה לבדוק את ההשפעה התרבותית על המנופאוזה, בה בדקו רמות הורמונים, צפיפות עצם והיסטוריה רפואית ב – 52 נשים לאחר גיל המעבר.

התוצאות – אף אישה לא חוותה סימפטומים כמו – גלי חום או סימפטומים אחרים של גיל המעבר, לא הייתה עדות לאוסטיאופורוזיס, למרות העובדה שהפרופיל ההורמונאלי שלהן היה זהה לנשים אמריקניות.

מסקנת המחקר הייתה שהגישה של נשות המאיין כלפי המנופאוזה הייתה הגורם למעבר ללא סימפטומים. הן רואות את המנופאוזה כאירוע חיובי, אשר ייתן להן כבוד ומנוחה מהבאת ילדים לעולם.

בואו נדבר עכשיו לב אל לב – גיל המעבר מפחיד אותנו לא רק בגיל המעבר, אלא גם הרבה לפני זה. בעולם המערבי של ימינו, כאשר ל'צעירות' נותנים את המקום הראשון, הפחד הופך לחרדה כבר מגיל צעיר. נשים החוצות את קו ה – 40 ואפילו למטה מזה, מתחילות להרגיש בסימפטומים מדומים ובדיחות חברתיות מוסיפות את הארס שלהן לבניית התפיסה המבהילה הזאת.

פעם אמר מישהו חכם, שאיך שאתה חיי את החיים שלך כל תקופות חייך, ככה אתה חי גם את שנותיך המאוחרות. זאת אומרת, שמי שהתחיל מוקדם לצאת ממבוך העכברים החברתי, המתייחס לגיל מבוגר כאל מלכודת דורסנית, כאל מחלה, לא נכנס למלכודת הזאת לעולם. מי שמרגיש צעיר כשהוא צעיר, יישאר צעיר לנצח.

תקופה זו יכולה לציין פרידה מתפקידים עתיקים וכניסה לחיי התאהבות מחדש בעצמך. יש לך זמן פנוי לבנות עצמך מחדש, לעצב וליצור את הזהות הפנימית שלך. בגיל המעבר, יש לך הכוח והזמן להשתמש בתעצומות הנפש ובחכמה המצטברת להיות סוף, סוף האישה שאת!

הגוף מגיב אחרת, זה אומר, שהוא דורש התייחסות. אחרי 50 שנה של הפקרות (מזון לא בריא ואכילה מיותרת, חוסר תנועה, חיים עם לחץ וכו') הגוף מבקש תשומת לב מיוחדת. ו – מגיע לו! זה הזמן להקשיב לגוף... זה הזמן להקשיב לנפש... זה הזמן לעשות שינוי. הקרקע מוכנה, האינטליגנציה נרכשה, השטח פנוי – כל מה שנותר הוא הגישה הנכונה והבנייה המחודשת של חיי אישה, כפי שכל הזמן רצית לחיות אותם!

האימון איתי יפתח בפניך דלת להסתכל על עצמך כאישה חדשה ולחיות עצמך כמו שתמיד חלמת להיות. נעבוד על גישה פנימית, אמונה עצמית ומחויבות לעצמך. נמצא את הפוטנציאל החבוי בך ונוציא אותו לאור, נחשוף את הכוח שלך ונלמד להשתמש בו להנהגה מחודשת של חייך!

www.ronitlt.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רונית לוי-תלמי, מאמנת אישית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]