חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מדרסים לרצי מרתון





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אריחי פסיפס ריצוף חיפוי חוץ אבן שיש

נושא המאמר: ריצוף פסיפס - אריחי פסיפס - חיפוי חוץ - אבן שיש - ריצוף
מאת:    שמור מאמר למועדפים

ריצוף פסיפס - אריחי פסיפס - חיפוי חוץ - אבן שיש - ריצוף


רצפה, בנויה מכמה אריחים ואל אף זאת, יש לה משמעות עיצובית רבה בבית והאפשרויות הן בלתי מוגבלות. מעבר לפרקטיקה והתאמה לצרכי החלל הספציפי, המראה המתקבל לאחר הנחת אותם אריחים, חשוב לא פחות. לכן, ישנם רבים הרואים בתכנון ריצוף ביתם, מקום לביטוי אומנותי. ואם אמרנו ריצוף אומנותי, יש לתת במה מרכזית לפסיפס ולהבין את גלגולו ההיסטורי אל הריצוף של המאה ה-21 בבתינו הפרטיים. את תחילת דרכו הדקורטיבית, עשה הפסיפס דרך היוונים והרומאים. את הפסיפס כך החליטו היוונים, מתארות שתי מילים- מוזאיקה וטסרה כאשר מוזאיקה מגיעה מהמילה מוזה, השראה וטרסה משמעותה אבנים עם ארבע צלעות המשמשות את עבודות המוזאיקה. ריצוף בפסיפס, החל אצל היוונים באבנים קטנות בשחור לבן ארוגות על שטיחים בדגמים גיאומטריים, אשר קישטו את המבנים הציבוריים שלהם. את הצבעוניות הידועה של הפסיפס, הביאו דווקא הרומאים דרך יצירות אומנות אשר הוזמנו במיוחד עבור האצילים והעשירים. יצירות אלו, נועדו לשמש ריצוף לבית ובמקרים מסוימים כדקורציה לקיר. השימוש בפסיפס הגיע לשיאו בתקופה בניית הכנסיות בימי הקיסר הרומי קונסטנטין, כאשר בחר ריצוף פסיפס לחלקה הפנימי והמרכזי של כנסיית הקבר. גם בבתי כנסת עתיקים, נמצא ריצוף פסיפס בחלקים שונים ובכנסיות נוספות ברחבי העולם. בוונציה, ריצוף פסיפס ומוזאיקה קיבלו סגנון ייחודי למקום בזכות שימוש באבני זהב וזכוכית צבעונית. בשנים שלאחר מכן, שמשו ריצוף פסיפס ושאר עבודות מוזאיקה רק אמנים בודדים ולמטרות דתיות כעיטור כלי קודש. פסיפס, חזר לאומנות בתחילת המאה ה-20 בזכות אמנים שונים באירופה כגאודי וגוסטב קלימט. לאחר עליות ומורדות במהלך השנים שחלפו, חזרו עבודות המוזאיקה לשימושים שונים. כעת ניתן לראות ריצוף פסיפס בבתים פרטיים ועסקים, כחיפוי חיצוני לבריכות ועוד. ריצוף פסיפס, לא השתנה בטכניקת ייצורו לאורך השנים וכמו אז, גם היום מניחים את אבני הפסיפס על מצע לח, אותו ניתן לנייד כאשר הוא מוכן לכל מקום נבחר. את ריצוף הפסיפס ושאר עבודות המוזאיקה, יוצרים מחומרים טבעיים כזכוכית, אבנים טבעיות וקרמיקה. חברות קרמיקה ויבואנים, גילו את היופי האומנותי בשילוב עם הבית וזיהו מגמה הולכת וגדלה. בהתאם לכך, החלו לייבא ולייצר פסיפס למטרות ריצוף כשטיח פסיפס, כפסי עיטור ועוד. גם אם יודעים איזה סוג ריצוף רוצים וחושקים בפסיפס מקסים לקשט את הבית, חשוב לדעת את תכונות החומר, לבדוק מחירים בין יצרנים ויבואנים ולוודא מה התמורה המתקבלת. ישנם מקרים, בהם אריחי ריצוף זולים אך עולים לנו ביוקר וכדאי לא להתפתות אחר מחיר נמוך כיוון שהתוצר יהיה בהתאם. לפניכם כמה עצות שימושיות טרם רכישת ריצוף פסיפס או כל סוג בו תבחרו: לדעת תכונות כלליות של החיפוי והריצוף טרם הקנייה, לבדוק רקע על היצרן או היבואן מבחינת שנות ותק בתחום, מאילו חברות מייבאים ומי הבעלים, לוח זמני אספקה, בדיקת אחראי הובלה והאם ניתן לקבל ייעוץ בנושאים שונים כהובלה, מדידה, הרכבה, ליטוש, אחריות, חומרי ניקוי מומלצים ועוד.

www.a-designer.co.il/ריצוף_וחיפוי.asp?page=פסיפס


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]