חיפוש מאמרים

11728 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
איחוד תיקים הוצאה לפועל





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אדריכלות עיצוב פנים תכנון אדריכלי עיצוב

נושא המאמר: שיקולים בתכנון ועיצוב חנות - חקר אירוע - תכנון אדריכלי - עיצוב פנים - אדריכלות
מאת: לימור צינסקי - פרץ    שמור מאמר למועדפים

שיקולים בתכנון ועיצוב חנות - חקר אירוע - תכנון אדריכלי - עיצוב פנים - אדריכלות


פתח דבר להבדיל מעיצוב פנים של בית פרטי, בו הדייר יוצק את תכניו והעדפותיו לתוך החלל המעוצב ולעיתים הופך הבית ליצירה שאינה נשלמת לעולם. בחנות אופנה, מלאכת התכנון אינה מסתיימת רק בתכנון לאור הסגנון העיצובי של בעל החנות, ועל המתכנן לתת מענה כולל לכל פרטי התכנון והפרוגרמה, ולכל פריט אופנה אשר עתיד להיות מוצג בחנות. צרכי הלקוח בעל החנות, איש עסקים מנוסה, המנהל אותה שנים רבות טען בפניי: "הלקוחות שלי אוהבים לראות שהחנות עמוסה לעיפה בבגדים. זהו מקור הצלחת החנות... אני רוצה שבגדים יוצגו בכל פינה... המון המון אור... שיבחינו בחנות...". סגנון והקונספט התכנון התכנון לווה בקונפליקט כפול. הראשון, רצונו של הלקוח להציג מקסימום סחורה בשטח הנתון מול שאיפת המעצב לניקיון ומינימליזם. השני, דרישת הלקוח להציג אינטרוול רחב של אופנה, בו זמנית, קרי שני סגנונות שונים של מותגים, יוקרתי-אלגנטי אל מול ספורטיבי- יומיומי. המעצב שאף לשוות לחנות מראה עדכני, עם נגיעה בינלאומית. שהמקום ישדר אנרגתיות ויצירתיות, מעין "להיות בנצרת ולהרגיש ניו יורק". הסגנון האישי-המינימליסטי נשמר, לרוב, באלמנטים הארכיטקטוניים השלמים והנקיים, מול אלו ניצבה דרישת הלקוח "לגדוש" את החנות, כמו גם, הצורך למשוך קהל יעד מגוון מן הסקטור הערבי והיהודי. מאפייני התכנון והאלמנטים העיצוביים התכנון כלל שיפוץ חנות אופנה לגבר שגודלה, במקור, היה 60 מ"ר והוכפל באמצעות ביטול המחיצה בין החנות, לחנות הסמוכה תוך הכפלת השטח ל- 120 מ"ר. החנות ממוקמת בקניון "לב העיר" בנצרת עילית. בקניון שלוש קומות פעילות למסחר, והמדרגות הנעות היחידות הקיימות בו, ממוקמות בסמוך לחנות, וחוסמות חלקית את שדה הראיה לחנות, הנמצאת בקצה/בפינה של הקומה הראשונה. מגבלות המיקום יצרו צורך ממשי ליצירת אינטרקציה, בלתי אמצעית, בין החנות לבין קהל המבקרים בקניון, ובמילים אחרות, לגרום לאנשים להעצר לפני עלייתם במדרגות הנעות, או לחילופין להבחין בחנות במהלך עלייתם ו/או להתבונן בחנות מהקומה השניה, ובסופו של דבר לפקוד את החנות. חסם זה, מקבל מענה בתכנון חזית "חמישית" לחנות, באמצעות התייחסות מוחצנת לגורם התלת מימדי בחנות. אי לכך, ניתן דגש מיוחד לתכנון התקרה, המהווה את האלמנט הבנוי הגבוה והבולט בחנות. בתקרה "נחצב" שביל עם תאורה פלורסנטית בגוון ורוד, אשר מזמן ומצביע על הדרך ללקוחות, ומבליט את מימדי החנות. שבילי תאורה יוצרים תחושת מסתורין, אשר מעוררת בעוברים ובשבים סקרנות, בעיקר תוך כדי השימוש במדרגות הנעות. בחזית החנות תוכננו שני חלונות ראווה הנפרדים זה מזה, פיסית, על ידי עמוד מסיבי ודלת הכניסה לחנות, ועל ידי הפרדה קונספטואלית, ובה חלון אחד מינמליסטי עם אלמנטים תלויים בחלל, וחלון שני בעיצוב עדכני ושובב המזמין קהל צעיר יותר. הגישה התלת מימדית הבאה למשוך את עין הלקוח, ניכרת גם בתכנון בחלון הראווה, בדמות שלושה אלמנטים מלבניים התלויים על ארבע כבלי פלדה, ובתוכן מוצגות בובות הראווה. על מנת להתאים את הקונספט התכנוני לדרישותיו הספציפיות של הלקוח, נבחר מוטיב של תכנון ארבעה קטעי קיר זוויתיים הנמצאים בנסיגה מן הקיר ונתמכים מהרצפה בלבד. קירות זוויתיים אלו, העומדים במנותק מהתקרה ובנסיגה מן הקיר, מעצימים אף הם את האפקט התלת מימדי, הן בשל הצורה הייחודית של הקיר והן בשל המסה הקריטית של פרטי הלבוש התלויים בגבהים של עד 3.5 מטר. הרושם ה"דחוס" של גודש פרטי הלבוש, מתאזן עם המימד האורירי של יחידות האיחסון הניצבות באופן עצמאי זוויתי בחלל. מאחורי כל אחד מארבעת האלמנטים הנ"ל הותקנה תאורת הלוגן ייחודית המאירה באור בהיר את הגומחות בהן תלויות החליפות הגבריות אשר נוגעות לא נוגעות בקיר. בשל העובדה שהקירות קיבלו טיפול עיצובי אינטנסיבי, בחר המתכנן להותיר את חללה המרכזי של החנות ריק וחופשי לתנועה, למעט אי מרכזי, בדמות שולחן רחב מימדים עליו מוצגים פרטי אופנה מגוונים, נפח השולחן משמש גם כאביזר איחסון. העיצוב הנקי של מרכז החנות משמר ומדגיש את הקונספט התכנוני ושומר על תחושת הרעננות והניקיון. שולחן זה מהווה ציר שסביבו מתנהלת תנועת הלקוחות והמוכרים. האג'נדה התכנונית של המעצבת דוגלת ביצירת מקצב התואם את סגנון העיצוב. אי לכך נבחר מקצב של 3:4 אשר יוצר את הריתמוס בחנות. לדוגמא, 4 קירות זוויתיים עם 3 גומחות בתוכן, מולם, 4 נישות מקבילות לקיר, עם 3 מדפי זכוכית, מתחת לכל אחד 4 נישות לנעליים. 3 בובות תלויות, על 4 חוטים, ומתחתן 3 אליפסות ורודות. מעל הכל התקרה התלויה ובה "חצובים" 3 נתיבי תאורה. החומרים הדומיננים בהם נעשה שימוש בעיצוב, הינם גבס בשילוב עבודות זכוכית. ואילו קומפוזיציית הגוונים, כללה שימוש נרחב בצבעי סטוקו אפור וורוד, לסירוגין, כאשר הורוד הורבץ באם הפנינה. ההרמוניה בין הורוד לאפור קיבלה באריחי קרמיקה בגוון תואם וגם בתכנון התקרה עם תאורה פלורנטית בגוון ורוד רך. סוף דבר המעצב הילך על "חבל דק", בבואו לקשר בין הרצון האישי ליצירתיות ונועזות, לבין החשש שהגישה התלת מימדית המוחצנת הבאה להזמין את הלקוחות לחנות הפינתית, תסבול מ"עיצוב יתר". התוצר הסופי הכולל משמר את הסגנון האישי - מינימליסטי, ומתחשב במגבלות המיקום ובדרישות הלקוח. הכותבת לימור צינסקי - פרץ סיטי סטודיו - מנכ"ל

www.citystudio.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י לימור צינסקי - פרץ שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."