חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עושים סדר: אלו שעות הפעילות של מוקדי חברות האשראי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פטנט בקשת פטנט בינלאומית עריכת פטנט אישור פטנט

נושא המאמר: בקשת פטנט בינלאומית - עריכת פטנט - אישור פטנט - בקשת פטנט בינלאומית - PCT - Patent Cooperation Treaty
מאת: דר' מרגנית גולדרייך   שמור מאמר למועדפים

בקשת פטנט בינלאומית - עריכת פטנט - אישור פטנט - בקשת פטנט בינלאומית - PCT  - Patent Cooperation Treaty


פטנט בינלאומית PCT Patent Cooperation Treaty אמנת PCT היא אמנה בינלאומית שנחתמה על ידי רוב מדינות העולם ומאפשרת הגשת בקשת פטנט אחת לרשות ה- PCT, במקום להגיש בקשות רבות למדינות השונות ובשפות שונות. המטרה העיקרית בהגשת בקשת PCT היא לדחות את מועד הגשת הבקשות המקבילות בתום שנת אמנת פריז. מדינת ישראל הצטרפה לאמנה בשנת 1996 ונמצאת כיום במקום ה-13 בעולם במספר בקשות ה- PCT המוגשות לרשות. הבקשה מועברת גם לרשות חיפוש פטנטים אמריקאית או אירופית לצורך ביצוע חיפוש פטנטים וניתנת גם אפשרות לבחינה מקדימה של הפטנט, וקבלת חוות דעת לגבי כשירות ההמצאה לצורך קבלת פטנט. הדחייה המקסימלית להגשת הבקשות המקבילות ע"י רשויות ה-PCT היא ל- 18 חודשים. לאחר 12 חודשים מתאריך הבכורה תוגש בקשת ה – PCT במקום השלב הלאומי בו צריך לרשום את הפטנט בשאר המדינות בעולם. על פי נתוני משרד רשם הפטנטים, במשך ששת השנים האחרונות הייתה עליה של כ-540% בהגשת בקשות PCT בארץ. לאחר כ - 4 חודשים (16 חודשים מתאריך הבכורה) מיום הגשת הבקשה הבינלאומית נערך חיפוש בינלאומי על ידי רשות הפטנטים האמריקאית או האירופית, ומוגש דו"ח חיפוש בינלאומי למגיש הבקשה. כ 7 חודשים לאחר הגשת ה PCT (19 חודשים מתאריך הבכורה) ניתן לבקש בחינה מוקדמת לפטנט כאשר הבחינה היא וולונטרית. כעבור 18 חודשים (30 חודשים מתאריך הבכורה), הממציא או היזם צריך להחליט באילו מדינות בעולם הוא מעוניין לרשום את הפטנט, ולהגיש בקשות פטנט מסודרות במדינות בהן הוא מעוניין בהגנה פטנטית. יתרונות ה- PCT: השגת דחייה בכניסה לשלב הלאומי – בהגשת PCT הממציא למעשה "קונה" 18 חודשים נוספים ודוחה את הגשת מועד בקשות הפטנט המקבילות במדינות השונות בעולם. הממציא מקבל ארכה להגשת בקשות הפטנט המקבילות של 30 חודש מתאריך הבכורה, לעומת 12 חודשים למי שאינו בוחר בהגשת PCT. ארכה זו מאפשרת להתקדם בפיתוח, לגייס משקיעים נוספים, לערוך מחקר שווקים מעמיק ועוד. הקלה בתזרים המזומנים – הדחייה מאפשרת לממציא לגייס עוד כספים לפני ההגשות הבינלאומיות במדינות השונות בעולם. קבלת חוות דעת – לאחר הגשת בקשת ה-PCT נערך חיפוש מקיף וניתן גם לעבור בחינה מקדימה של בקשת הפטנט, בעקבותיה מתקבלת חוות דעת לגבי כשירות הפטנט. החיפוש והבחינה הינן כלי עזר מצויין בידי הממציא או היזם שעוזר בהחלטה על הכדאיות של המשך הטיפול בבקשת הפטנט לפני ההגשות המקבילות במדינות השונות. חוות הדעת מתייחסת לשלושת הנקודות לבחינת פטנטביליות – יעילות תעשייתית, חידוש וצעד המצאתי. חסרונות ה- PCT: דחייה בקבלת הפטנט במדינות השונות – דחיית הגשת הבקשה במדינות השונות בעולם תדחה את קבלת הפטנט במדינות השונות בעולם. הדבר גורם להארכת תהליך שממילא ארוך מאוד. תשלום אגרות נוספות.

www.gold-patent.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דר' מרגנית גולדרייך שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]