חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
נשים, אופנה ומניפולציות





    קישורי טקסט (לפרטים)




נופש ברומא
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פרנצ'סקו טוטי רומא

נושא המאמר: הנסיך הרומאי הראשון פרנצ'סקו טוטי
מאת: אתר רומא הוטלס   שמור מאמר למועדפים




הנסיך הרומאי הראשון - פרנצ'סקו טוטי


כשכשרון כמו טוטי עולה על המגרש ברומא, כל 82 אלף המקומות בסדאטדיו לימפיקו, מריעים ארוכות. אוהדי רומא  ובייחוד הגרעין הקשה של אוהדי רומא ישירו לו את המנון הקבוצה הרישמי: Roma Roma Roma?


מי הוא אותו פרנצ'סקו טוטי שעולה למגרש כמו גלדיאטור בקולוסאום של רומי העתיקה ?


ההיסטוריה של טוטי ברומא מתחילה כאשר הוא בן 16 בלב ועולה להופעת בכורה מוצלחת (2:0) מול ברשיה במרץ 1993. מאמן רומא בוסקוב החליט להעלות אותו וטוטי החל לפרוח.  רק בגיל 12 עבר טוטי לרומא, לקבוצת הנוער [!]. הכנוי החדש, שהוא החל לקבל היה ''טוטיניו''. שחקן איטלקי עם יכולות ברזילאיות. לטוטי הייתה משפחה מאוד תומכת וחרף הכדורגל היא התעקשה כי טוטי ימשיך ללמוד, וטוטי לא עזב את הלימודים. בעונת 94/95 מאצונה החליט, שהגיע הזמן לזרוק את טוטי למים העמוקים. טוטיניו שיחק 21 משחקים בעונת פריצה אמיתית, וכבש ארבעה שערים. גם בעונה לאחר מכן, והוא בן 20 בלבד, המשיך טוטי בהתקדמותו. הפעם הוא שיחק 28 משחקים, אך כבש רק שני שערים.


בשנת 96/97 הגיע למועדון הארגנטינאי קרלוס ביאנקי במקומו של מאצונה המאכזב. ביאנקי ראה, שטוטי על אף הכשרון הגדול לא מצליח להביא לידי ביטוי באופן תכליתי את כשרונו, והחליט להפוך אותו לחלוץ מרכזי. התוצאות אחרו לבוא, וטוטי לא אהב את התפקיד. יחד עם זאת, טוטי טען באוזניי כולם: ''לא מעניין אותי... אני רק רוצה לשחק''. הילד של אמא המשיך לחיות בבית הוריו, ולא הצליח לעזוב. הוא היה קשור מידי.



עונת הפריצה של טוטי הייתה בשנת
97/98 תחת המאמן זימן. הנסיך החדש כבש בעודו בן 21 כארבעה עשר שערים בשלושים משחקים, והבעיה של טוטי הייתה עכשיו להגיע לנבחרת איטליה. בנבחרת איטליה תמיד הייתה בעיה של פוליטיקה, כשרוב השחקנים תמיד מגיעים מהגדולות ובעיקר מיובה ומילאן. רוברטו מנצ'יני, שהגיע לנבחרת דווקא מסמפדוריה טען אז לגבי טוטי: ''קשה מאוד להצליח בקבוצה כמו רומא... מעבר לעובדה שאתה מחוץ לאור הזרקורים, לרומא יש אוהדים מאוד בעייתיים. הם מאוד רגשניים ובעלי תשוקה אדירה, אבל יחד עם זאת הפכפכים... עפ''י תוצאות הקבוצה הם יכולים להפוך אותך גם לשחקן סוג ב'...''. טוטי הגיב לדבריו: ''אני מודע לכך, ואני מוכן נפשית. אסור לאף אחד לשכוח, שאני נאלצתי להתבגר מהר מאוד, אבל הכדורגל מביא לי סיפוק''.


 


הוא נהפך לשחקן מוביל ברומא ובשנת 2000 זכה לתואר שחקן השנה באיטליה. טוטי הפך למלך של רומא, כאשר סוף כל סוף צומח אצלם טאלנט אמיתי שכזה. טוטי הפך להיות מושא הערצה בעיר ובעיקר אצל אוהדי רומא הפנאטיים. ''אני הולך עם האוהדים לארוחות ערב ולבילויים'' הפתיע טוטי ''לחתום לילדים ולהתייחס לכל אחד מהם באופן אישי זה חלק מהעבודה שלי''. החיבור בינו לבינם היה מדהים ובמקום הנסיך ''פופון'' איטליה קיבלה את המלך ''טוטיגול''. טוטיגול הפך למוטיב תרבות, כשהוא ממציא ליינים של אופנה, לדוגמה: את כיסוי האוזניים, שבופון עשה ממנו מותג אופנתי... טוטי הוריד לצוואר כמעין צווארון גולף מאולתר.


בנבחרת איטליה במשחקו הראשון ועם  כשרון צעיר אדיר, טוטי כבש את שער הניחומים של נבחרת איטליה בתבוסה 4:1 לנבחרת ספרד. במשחק הגמר של אליפות אירופה לנבחרות עד גיל 18 ביולי 1995 באליפות אירופה לנבחרות עד גיל 21 בשנת 1996, טוטי כבש שוב, ושוב מול ספרד, והמשחק הסתיים בתוצאה 1:1. איטליה ניצחה לבסוף בפנדלים. את הבכורה בנבחרת הבוגרת עשה טוטי במוקדמות ליורו 2000   במשחק של איטליה מול שויץ. באוקטובור 1995 הוא שיחק גם בטורניר הגמר של היורו וכבש שערים במשחקים נגד  רומניה ובלגיה הוא שותף גם במשחק הגמר בהפסד לצרפת אכזבה גדולה ציפתה לו גם במונדיאל 2002 כאשר הורחק בסיבוב השני במשחק נגד דרום קוריאה. ביורו 2004 טוטי זכה לביקורת תקשורתית עצומה, כאשר נתפס יורק על פניו של הקשר הדני ריסטיאן פולסן. טוטי הורחק עד לשלב חצי-הגמר בידי  פיפא שלב אליו נבחרתו לא הגיעה. במונדיאל 2006 טוטי היה שותף לזכייה הגדולה של נבחרת איטליה בגמר בגרמניה נגד צרפת.


הבעיתיות במעמדו של טוטי מחוץ לרומא נעוצה בעובדה, שטוטי משחק במועדון כמו רומא  שלא תורם לחשיפה המועטה לה הוא זוכה.  ''אוהדי כדורגל בעולם מחפשים שחקנים, שיבדרו את הקהל'' כעס טוטי ''עם כל הכבוד לנדבד אני הייתי צריך לזכות בתואר''. הנסיך, שהיה תמים ונאיבי, הפך להיות מלך, שמאס מכל הפוליטיקות. לראות, שמאלדיני הישיש, שבקושי כבר רץ על המגרש נמצא בין החמישייה הראשונה של אופ''א, הכעיס אותו לא פחות. ''כנראה, שבשביל לזכות בתואר בינלאומי אישי, אני צריך לשחק במשחקים של רומא עם חולצה של מילאן'' רמז טוטי בגסות למישהו ספציפי ''אולי אז הוא יהיה מרוצה''. האיש אליו התכוון טוטי הוא ברלוסקוני, שמושך בכל חוט אפשרי לצורך קידום קבוצתו לפעמים על חשבון דריסת האחרים. ברלוסקוני הגיב: ''עדיף, שהוא יתעסק בדבר, שהוא עושה הכי טוב, וזה לא לדבר... אני מאוד אוהב אותו''.


 ''אין ספק, שטוטי הוא השחקן הטוב בעולם'' קובע טראפטוני ''אין שום שחקן בעולם, שמסוגל לעשות את הדברים, שהוא עושה, ועוד במועדון ייחודי כמו רומא''. טוטי לקח מדל פיירו את תואר השחקן המועדף, והוא בדרך הנכונה... אבל, גם דיעות כנגדו נשמעו במיוחד ממישל פלאטיני, שטען, שטוטי מתנהג בצורה רומאית וחסרת בגרות.


בשנת 2001 זכתה רומא באליפות מזה 18 שנה, רבות תודות לטוטי שכבש 13 פעמים בעונת 2001. בעונת 2002-2003 כבש טוטי 14 שערי ליגה ובעונה המדהימה של 2003-2004 כבש טוטי 20 שערים וזכה יחד עם רומא במקום השני באיטליה.


טוטי אינו נחשב לאינטלקטואל, עם זאת יש לו לב רחב ושני ספרי בדיחות על טוטי זכו לאישורו בתנאי שכל תמלוגיו ייתרמו לצדקה. היום טוטי הינו ,שליח של רצון טוב מטעם ארגון יונצ'ף.


בשנה האחרונה, טוטי הגיע למסקנה, שכנראה עליו להוביל לבדו קבוצה של שחקנים טובים לא סופרסטארים כמו ריאל או ארסנל, לאליפות איטליה. מתחילת עונת 2008/2009 טוטי מציג יכולת שיא מדהימה. הוא פשוט בלתי ניתן לעצירה. מי שמסייע לחלום להתגשם הוא מאמנה הקשוח והפנטסטי של רומא, פאביו קאפלו, שנותן חופש בלתי מוגבל לכוכב שלו, ולא רק על המגרש. טוטי סוחף אחריו את רומא לנצחונות מדהימים על יובנטוס, סיינה, בולוניה והשאר ולפתיחה חלומית. לרומא ההתקפה הטובה בליגה וטוטי היום נחשב לאליל ברומא. הוא לא מסוגל להיראות בפומבי עקב סכנה לחייו מהמעריצים. הגדולה שלו היא שהוא אוהד של רומא בדם. הוא ויתר על כספים לטובת המועדון, והצהיר כי : ''אני אעשה הכל, כדי שהיהלום הזה ילמד מהנסיון שלי, כיצד להתמודד עם הלחץ הגדול'' תאר טוטיגול ''הוא יהיה יותר טוב ממני. בדוק!''.
כל קבוצות העולם הגדול לוטשות עיניים לעברו. אני לא מדבר כבר על קבוצות בארץ המגף אלא על קבוצות כמו: ברצלונה, ריאל מדריד וצ'לסי. לכל הפניות, שנשלחו הייתה תשובה אחת: לכו לעזאזל! סנסי, בעליה השערורייתי והפרובוקטור של רומא, יודע, שאם הוא ימכור את טוטי זה יעזור למאזן הכלכלי המאוד בעייתי של הקבוצה. אולם, זה יהיה על חשבון מהומות, שהעיר רומא עוד לא ידעה. מנהיגי הפלגים השונים של הקורבה סוד [הגרעין הקשה של אוהדי רומא] כבר הבטיחו לשרוף את הקולסיאום, אם חס וחלילה הדבר הזה יקרה. היכן הם ימצאו עוד שחקן, שיוצא איתם בלילות, ושר בתכנית הרדיו השבועית שלהם את שירי האוהדים. כמו שזה נראה עכשיו... טוטי יישאר רומאי לעד.


אגב הקפטן גם מאוהב - בשנת 2005 נשא טוטי את חברתו הדוגמנית הילארי בלאסי שמשמשת גם כמגישת טלויזיה. הטקס הועבר בשידור ישיר בטלויזיה האיטלקית וגרם לסגירת רחובותיה הראשיים של העיר רומא.


www.rome-hotels.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אתר רומא הוטלס שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]