חיפוש מאמרים

12384 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
פשיטת רגל - חכם עינייו בראשו





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קידום אתרים קידום בגוגל קידום במנועי חיפוש ניהול קמפיינים ממומנים בגוגל

נושא המאמר: 7 אמונות קדומות בקידום אתרים - קידום במנועי חיפוש - ניהול קמפיינים ממומנים בגוגל - קידום אתרים - קידום בגוגל
מאת: גיא יום טוב   שמור מאמר למועדפים

7 אמונות קדומות בקידום אתרים - קידום במנועי חיפוש - ניהול קמפיינים ממומנים בגוגל - קידום אתרים - קידום בגוגל


אמונות קדומות הן אמונות שאין להן אחיזה של ממש במציאות אך עדיין הן קיימות ובעיקר משפיעות בתחומים רבים ובתרבויות שונות. אמנם לתחום קידום אתרים יש קונוטציות של קידמה ונאורות אך גם היום ישנן כמה פינות אפלות בתחום הרוויות בסטיגמות וסטריאוטיפים המושתתים יותר על בורות מאשר על ידיעה. אנו רוצים לחשוף ולנפץ את 7 האמונות המטעות הנפוצות ביותר בתרבות קידום אתרים. 1. כשיש קידום ממומן מי צריך קידום אורגני? זו אמונה שלא מקדמת אף אחד לשום מקום, אם כבר היא שמה אתכם על הילוך אחורי. אמונה זו משולה ליועץ השקעות גרוע שיגיד לכם להשקיע את הכסף שלכם במניה X מבלי לבדוק בכלל את ההשקעה בשאר המניות. קידום ממומן הוא טוב ליצירת פניות מיידיות לאתר כאשר כל פניה כזו עולה לכם כסף. אבל, ויש אבל גדול, הרוב המוחלט של הגולשים (70%-80%) דווקא נכנסים לתוצאות האורגניות. לכן אם אתם לא מופיעים בתוצאות האורגניות ייתכן שאתם מפסידים הרבה פניות. חשוב לזכור שמבחינה אבולוציונית הקמפיינים הממומנים הם תולדה של החיפושים האורגניים. החיפוש האורגני החזק עדיין שורד ועדיין לא הודח מכס מלכותו, ככלי החיפוש היעיל ביותר באינטרנט. בכל אופן, בלי "ייתכן" ובלי "אולי", מה שבטוח זה ששווה לבדוק זאת. אל תסתפקו רק בקידום הממומן, תבדקו גם את האב הרוחני שלו- האפיק האורגני ותבחרו היכן משתלם להשקיע את הכסף שלכם. 2. באמונה שלמה- אני מאמין כשמבטיחים לי מקום ראשון ובכן, אשרי המאמין. כמה תמים לחשוב שאם הבטיחו לי להיות במקום ראשון בגוגל אני באמת אגיע לשם וגם אשאר שם. ישנן לא מעט חברות לקידום אתרים המפזרות הבטחות כאלה. חברות אלה ניתן לדמות לנביאי שקר. קודם כל- אף אחד, אבל אף אחד, לא יכול לנבא בדיוק באיזה מקום תהיו. בתחום הקידום אין כדורי בדולח ואין קלפי טארוט הצופים את העתיד. שנית, היזהרו ממי שכן מבטיח לכם זאת. חברות אלה ייפתו אתכם בקסמיהן ודברי מתק רבים- הן יבטיחו לכם הרים וגבעות, דירוגים ומקומות, אך במקרה זה, רב הנסתר על פני הגלוי. חברות אלה כנראה שעוסקות בשיטות פסולות לקידום באינטרנט. שיטות אשר בסופו של דבר מביאות אתרים להיות מנודים לחלוטין מתוצאות החיפוש בגוגל. בכלל ייתכן שאתם פשוט נמצאים בתחום שאיננו תחרותי ועל כן בכל מקרה תהיו ממוקמים במקום הראשון. הודיני, לפני שהתפרסם כקוסם, התפרסם כמי שחשף כל מיני מגידי עתידות ומכשפים למיניהם כמאחזי עיניים ותו לא. אנשים אלה ניצלו את חולשתם ובורותם של לקוחותיהם ופשוט אמרו להם את מה שרצו לשמוע. אל תפלו במלכודת הדבש הזו ואל תאמינו למי שאומר לכם שתהיו במקום ראשון. להיפך, אמירה כזו צריכה לעורר בכם חשד. 3. תגית הקסם- לא צריך יותר מתגיות בשביל להתקדם כבר כמה שנים מסתובבת לה אמונה תפלה ב"תגית הקסם" שמסתבר כי מידותיה הטובות ידועות בכל הארץ. תגית הקסם כבר צברה לעצמה עדת מאמינים גדולה אשר סוגדים לה ולסגולותיה. המאמינים משוכנעים שגילו סוד גנוז בעולם קידום אתרים ועלו על הכביש המהיר לקידום. האמונה היא שאם נכניס את המילים הנכונות בתגיות, נתקדם במהירות הבזק למקומות הראשונים. מעבר לכך, האמונה היא שלא צריך יותר מתגיות בשביל להתקדם. צר לנו לנפץ את המיתוס אך שימוש בתגיות מהווה רק פעולה אחת מבין רשימה ארוכה של פעולות לקידום אתר. לתגיות, סימפטיות ככל שתהיינה, אין כוח מאגי ואין ביכולתן לקדם את האתר שלכם לבדן. 4. What Happens in the first page stays in the first page קיימת סוג של הנחה לפיה מי שנמצא זמן רב בעמוד הראשון של התוצאות האורגניות, גם ימשיך להיות שם לעולמי עד ולעומת זאת מי שכבר הרבה זמן לא מצליח להיכנס לעמוד הראשון כבר לעולם לא יצליח. ובכן, Never say never. תיאוריה דטרמיניסטית זו איננה עומדת במבחן המציאות. תפעל נכון ותוכל להגיע לעמוד הראשון. לעומת זאת- תפעל לא נכון ותמצא את עצמך מחוצה לו. המתנחלים בעמוד הראשון אשר יפעלו בשיטות פסולות לקידום, ימצאו את עצמם מפונים- ולא ברגישות וכן בנחישות. העמוד הראשון הוא לא מועדון סגור שאי אפשר להיכנס אליו או לצאת ממנו. הכל אפשרי והכל פתוח. לא צריכה להתרחש "רעידת אדמה" בכדי להגיע אל הנחלה, די בקידום מקצועי ונכון לאורך זמן. 5. אושפיזין בקידום הממומן- מי שבא ברוך הבא ישנן אמונות תפלות שלא ממש מזיקות ולעומתן ישנן אמונות מטעות שעולות ביוקר. האמונה היקרה ביותר היא דווקא לא נדירה אלא די שכיחה. ע"פ אמונה זו, כאשר מנהלים קמפיין ממומן המטרה היא שכמה שיותר גולשים יקליקו על המודעה. בשיטה הזו מקיימים את מצוות הכנסת אורחים וכל מי שבא ברוך הבא. אבל, אמונות לחוד ומציאות לחוד. אנו נתקלים במקרים רבים, בהם בתי עסק מתייחסים לקמפיין שלהם כמו אל מסיבה שאליה כולם מוזמנים. הם מתנהגים כמו בשיר היומולדת המפורסם עם הילד שמתחיל למנות באושר את כל מי שבא למסיבה שלו ואומר "רק תביטו מי שבא". זו טעות בסיסית ונפוצה מפני שבגוגל עליך להתנהג כגוגלי- בשביל להפיק מסיבה מוצלחת בגוגל אתם צריכים להציב סלקטורים בחזית. יכול להיות שזה טוב שאבא בא וסבא בא, אבל גם אריה מכפר סבא בא ויכול להיות שהוא בכלל לא הוזמן וסתם שילמתם עליו כניסה... בניהול מקצועי של קמפיין ממומן, המטרה איננה לייצר כמה שיותר הקלקות וזהו, אלא המטרה היא לייצר כמה שיותר הקלקות של קהל היעד שלכם. כאן נכנס לתמונה מה שכולנו רגילים לעשות בהקשרים אחרים- מוטיב הסינון. סננו את מי שאתם לא רוצים שיקליק עליכם והשאירו אותו מחוץ למסיבה. זכרו שכל הקלקה כזו עולה לכם כסף ועליכם לוודא שלא מגיעים אליכם אורחים בלתי רצויים. בקיצור, סננו ותראו כי טוב. 6. כלליות נהנות יותר(?) אמונה מטעה נוספת נוגעת גם היא בעצבים הרגישים או יותר נכון החובבניים בקמפיינים הממומנים בגוגל. לחובבנים בתחום זה יש נטייה ללכת על "גדול"- לבחור את מילות החיפוש הכי כלליות בעולם מתוך רצון לפנות למכנה הרחב הגדול ביותר בקרב הגולשים. ניקח לדוגמא חברה המוכרת תוכנות מחשב, אשר בוחרת להשתמש בקמפיין שלה במילת המפתח "מחשב". אולי במבט ראשוני זה נשמע כמו רעיון טוב, אבל למעשה הוא רחוק מלהיות גאוני. אל תסתנוורו מהמילים הכלליות, מילים אלה סובלות ממחלה אותה אנו מכנים "בזבזת נפוצה". כלומר- העלות להקלקה שלהן היא מאוד יקרה ומעבר לכך- רוב ההקלקות אינן של קהל היעד. כתוצאה מכך התקציב גם מתבזבז מהר וגם מתבזבז על גולשים שאינם הופכים ללקוחות החברה. מדוע זה קורה? בפועל, השימוש במילת המפתח "מחשב" משמעותו שכל מי שמחפש מחשב ייחשף למודעה. חלק גדול מהם יוביל להקלקות וכל הקלקה כזו עולה הרבה כסף. סביר להניח שמי שמחפש "מחשב" בגוגל רוצה לרכוש מחשב... לכן לאחר שהוא הקליק על המודעה הוא מגלה שהגיע למקום הלא נכון ויוצא מהאתר. מי שרוצה לרכוש תוכנות מחשב, יחפש "תוכנות מחשב", "תוכנות" או את השם של התוכנה שהוא מחפש...ואל הגולשים האלה בדיוק צריך לכוון. המילים הכלליות לרוב לא מספקות את הסחורה. בשאילה מעולם הספורט- אל תפחדו לספסל את המילים הכלליות, תשחקו עם המילים המנצחות בלבד- אלה שגם לא עולות לכם הרבה כסף וגם מצליחות להביא את קהל היעד. 7. אם תבנה אותו הם יבואו כמעט כל בית עסק שומע באיזה שהוא שלב את הלחישה הזו- "אם תבנה אותו הם יבואו"- אם תבנה אתר, תוצף בפניות ובלקוחות. אמנם המדיום האינטרנטי הופך להיות מרכזי יותר ויותר בחיים של כולנו אבל זה לא אומר שצריך לבנות אתר בכל מחיר. עליכם להקדיש זמן למחשבה לפני קבלת ההחלטה הזו. על מנת שהם באמת יבואו, לא די בבניית אתר וזהו. הגולשים צריכים לדעת שהאתר קיים וליתר דיוק הם צריכים למצוא אותו ולהישאר בו וכמובן- לבצע את הפעילות הרצויה לכם. לשם כך נדרשת השקעה של לא מעט משאבים. פעמים רבות בתי עסק בונים אתר רק בשביל שיהיה אתר אבל לא משקיעים בו בצורה נכונה. כך נוצרים כל מיני חצאי אתרים כאלה- מעין "אתרי רפאים" – אומרים שהם שם אבל אף אחד לא באמת ראה אותם ואין הוכחות לקיומם ובכלל צריך להיות בעל חושים על טבעיים בשביל להגיע אליהם... אין טעם לבנות אתר שאף אחד לא מבקר בו ובסופו של דבר אתרי רפאים אלה נופלים. על כך המתחכמים יעלו את השאלה הפילוסופית הנצחית- אם נופל אתר אבל אף אחד לא שמע עליו, האם הוא באמת נפל? ובכן, התשובה היא כן. אולי אף אחד אחר לא ידע שהוא נפל, אבל אתם בהחלט תרגישו את הנפילה- בכיס ובאגו. על כן, נשאיר אתכם עם דיסטורשן קטן ללחישה המקורית- אם תבנה אותו, כמו שצריך, הם יבואו... לסיכום, משחר האנושות תמיד היו (וגם תמיד יהיו) אמונות תפלות שלא יניחו לכל מיני רוחות רפאים להיעלם מן היקום שלנו. גם לעולם קידום אתרים יש מיתוסים ושדים משלו וכאן חשפנו וניפצנו כמה אמונות מסתוריות.

www.advanced.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י גיא יום טוב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]