חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
על מנת לבחור את השם האולטימטיבי לעסק, אפשר גם ללכת הפוך. 5 טיפים ובוחן קצר





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מקלחונים אגניות מקלחון עיסוי

נושא המאמר: מקלחונים
מאת:    שמור מאמר למועדפים

מדינת ישראל לא יכלה לנצל מוצר טוב יותר לנתוניה וצרכיה. גם חסכוניים במים, גם לא תופסים הרבה מקום וגם בעלי צורה נאה המשתפרת עם השנים. אין מילה רעה שאפשר להגיד על מקלחונים. השנים האחרונות, מזמנות לחיינו מקלחונים משוכללים עד מאד, עם אג'נדה רפואית ומפנקת ואפשרויות שונות, כך שגם בתאים המלבניים האלה הנקראים מקלחונים יש מקום לעיצוביות והנאה ולא רק חסכון. השוק מציע מקלחונים בדרגות שונות: רגילים עם דלתות, רגילים עם דלתות ואגניות, מקלחונים עם תוספת ג'טים (סילוני מים הדומים לאלו המצויים בג'קוזי), מקלחונים על טוש גדול ורחב וגדלים, צורות וחומרים מגוונים של מקלחונים.
מקלחונים, אינם תופסים מקום רב בחלל ואינם מצריכים חיפויי קירות או ריצוף מיוחד. הם מותאמים לחיינו המהירים והאנרגטיים כמו כפפה ליד – מצד אחד פרקטיים בהיבטים של חסכון במים וזמן כי אנו מאד עסוקים ולא מבורכים בגשמי אירופה ומצד שני, בשל הנתונים הללו, אנו חוזרים הביתה סחוטים ומחפשים מקלחת קצרה וחמה שתרגיע ואם אפשר גם תעשה נעים.
דלתות וקירות מקלחונים משתנות על פי דגמים: ישנם מקלחונים שהם דלתות בלבד והם משמשים כקירות ומקלחונים עם קירות המשלבים גם דלתות נפתחות. דלתות מקלחונים הינם סוגיה מעניינת בפני עצמה. הדלתות עשויות בדרך כלל זכוכית מחוסמת בעובי שישה מילימטר לפחות או פרספקס. פרספקס הוא חומר מקובל מאד בקרב רוכשי מקלחונים אך בשנים האחרונות, רבים נמשכים אחר דלתות הזכוכית המגיעות במגוון מרקמים דקורטיביים, בזכות טכניקות עבודה שונות עם הזכוכית כגון: זכוכית בהתזת חול, זכוכית מוטבעת, חלבית, צרובה ועוד. מעבר לסוג הזכוכית והעיצוב שלה, יש לדלתות מקלחונים מנגנוני פתיחה שונים אם על ידי צירים,כנפיים או על ידי הזזה. כל מנגנון מעניק אפשרויות שונות שכדאי לתת עליהם את הדעת כגון: שתי כנפיים, כנף מתקפלת וכנף קבועה, הזזה לצד אחד או לשניים ועוד. לכל סוג פתיחה ישנם יתרונות וחסרונות, ודלת מקלחונים מתקפלת נחשבת לחסכונית ביותר בשטח. דלתות עשויות זכוכית, מצוידות בפרופיל מגנטי לאורכן בכדי לוודא סגירה הרמטית ושמירה על אטימה.
מערכת הצירים של הדלתות ומסילות ההזזה אומנם לא נשמעות מושכות במיוחד, אך הן בעלות חשיבות רבה שרובנו לא מודעים לה. הצירים, עשויים פלדת אל חלד או נירוסטה ועמידים נגד רטיבות. ועוד חלק חשוב בדלתות מקלחונים הן הידיות, שהן חלק בלתי נפרד מהעיצוב הכללי וגם עליהן לא פסחו מבחינה עיצובית. מעבר למראם, חשוב שיהיו נוחים, בטוחים וקלים לפתיחה.
מקלחונים עשויים זכוכית נחשבים קלים לתחזוק ואינם מצריכים ניקיון אחרי כל מקלחת. צלילותן נשמרת אם מנקים אותן בחומר מסיר אבנית כל כמה שבועות ומקפידים מדי פעם לגרוף מהדלתות שאריות מים עם מגב.
ואם ציינו את עניין הפינוק, ראוי להתייחס אל המקלחונים המעוצבים עם תוספות הגג'אטים השונות כעיסוי, אדים, סילוני מים ויחידות אחסון לכל מה שדרוש למקלחת.

www.a-designer.co.il/אמבט_ושירותים.asp?page=מקלחונים


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]