חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
האמנה למניעת כפל מס בין ישראל לבין רוסיה וההשלכות ע"פ פקודת מס הכנסה הישראלית





    קישורי טקסט (לפרטים)




עסקים
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ספר הבורסה ספרות כלכלית ספר השקעות קורס השקעות

נושא המאמר: מתוך ספר על הבורסה- מפתחות למשקיע - ספר הבורסה - ספרות כלכלית - ספר השקעות - קורס השקעות
מאת: צביקה ברגמן-סודות www.sodot.co.il   שמור מאמר למועדפים

מתוך ספר על הבורסה- מפתחות למשקיע - ספר הבורסה - ספרות כלכלית - ספר השקעות - קורס השקעות


מפתחות ראשונים למשקיע המפתחות להצלחה בהשקעות טמונים בכמה נקודות עליהן תלמד במהלך הספר. הנושאים שעליך לשים לב אליהם במיוחד, לפענח את סודם ולהבינם היטב בשלב ראשון, הם אלה: 1. השוק הוא מכונה מסובכת שיש ללמוד ולהבין. את המכונה הזו מפעילים אנשים שונים המונעים מאינטרסים ורצונות שלא תמיד יתאמו לאינטרסים ולרצונות שלך. עליך להפנים שלא כל מה שאתה רוצה יכול להתקיים גם אם אתה מאוד רוצה. אתה חייב לבחון שוב ושוב את שיטות העבודה שלך על מנת לראות שהן באמת פועלות. כדאי לדעת שלא פעם מאותת השוק לכיוון אחד אך פונה לכיוון שני, לכן יש להצטייד בסבלנות ובאורך-רוח על מנת ללמוד להפעיל מכונה זו בצורה נכונה כמו פרח-טייס בקורס. 2. לעולם אל תחשוב שאתה חכם מהשוק. גם משקיע העובד 20 שנה בשוק מופתע מדי פעם. כבד את השוק, אל תהיה יהיר כלפיו ולמד את הפסיכולוגיה שלו. תעד וזכור מצבים שונים ואת דרך השפעתם על השווקים. יש הרבה מה ללמוד ויש להתחיל בכך מוקדם ככל האפשר. 3. אין שיטת עבודה אחת המתאימה לכל השנה. השוק מלא בתהפוכות כמו גלי ים. מה שנכון להיום אינו בהכרח נכון ליום המחרת ויש להיערך לכל יום בהתאם. כמו שאתה יורד לים ובודק את צבע הדגל ואת מצב הרוח של הים, כך אתה חייב לעשות בשוק ההון, למרות שהפעם האחרונה שהיית שם היה רק אתמול. 4. בזמן שאתה מבצע פעולה, אתה חייב שתהיה לך תשובה לצעד הבא. קנית מניה? דע באיזה מחיר אתה הולך למכור אותה. קנית אופציה? הכן תכנית פעולה באיזה תנאי היא תמכר. אל תעשה חצי עבודה אלא בנה תוכנית מלאה לכל צעד בדיוק כפי שכשאתה מניע את הרכב אתה גם יודע איך תכבה אותו. 5. הייה קשוב להלכי הרוח במשק. אופטימיות? פסימיות? חברות מרוויחות או מפסידות? רוחות מלחמה או שלום? יבוא גדל של מוצרים בני קיימא או צמצום? גיוס עובדים או פיטורין? נתונים טובים משפיעים לטובה, נתונים רעים משפיעים לרעה. אל תניח לנתונים אלה לחמוק מעיניך כי אתה עלול לשלם בגינם מכיסך. 6. למד לגרוף רווחים גדולים ו'לבלוע' הפסדים קטנים. אל תיתן להפסדים שלך להתפתח. חסל אותם בעודם קטנים. רווחים, לעומת זאת, אם אתה רואה שהם צומחים ומתפתחים, תן להם לגדול ועקוב אחריהם בצמוד. 7. התחל לכתוב יומן מסחרי ותעד את ההצלחות, הכישלונות, הטעויות והסיבות לכל אלה. משקיע שעושה כן, יכול תמיד לראות היכן טעה ולתקן במקום לנסות לשחזר או סתם לשכוח ולטעות שוב ושוב. כתיבת יומן מסחרי היא הקופסה השחורה של המשקיע והיא חשובה מאוד לחקר של טעויות. 8. אם בזמן קריאת שורות אלו תופסת הבורסה כותרות בעיתונים, ברדיו ובטלוויזיה, כבר הפסדת חלק מהעליות. אבל אם המניות אינן מעניינות איש כרגע, יתכן ואתה עומד בפני הזדמנויות קנייה. מתוך הספר בורסה- הקורס המלא למשקיע באימון אישי של צביקה ברגמן


www.sodot.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י צביקה ברגמן-סודות www.sodot.co.il שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]