חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
איך תהיה מאושר יותר על ידי תכונת האמת ? מה הקשר בין אושר לאמת ?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עיצוב גרפי גרפיקה מיתוג עיצוב אתר

נושא המאמר: עיצוב גרפי: מיתוג, איך מעצבים תדמית - עיצוב גרפי - עיצוב אתר - גרפיקה - מיתוג
מאת: תמיר כפרי   שמור מאמר למועדפים

עיצוב גרפי: מיתוג, איך מעצבים תדמית - עיצוב גרפי - עיצוב אתר - גרפיקה - מיתוג


חשוב להבין את הצרכים והמטרות הייחודיים של הלקוח ולספק לו כלים שיווקיים ואמצעי תדמית מגוונים, יחד עם זהות מעוצבת חדשנית ומקורית. עיצוב מוצלח מעורר רגשות ותחושות, משרה אוירה ויוצר חוויה שדרכה מועברים מסרים. תדמית המוצר או החברה משתקפת מבעד לשפת העיצוב, לה השפעה ישירה על התנהגות צרכנים בבואם לבחור מוצר או שירות. דרך אפיקי המדיה השונים עיצוב גרפי משמש אמצעי מרכזי ומכריע בביטוי מסרים ורעיונות. בהיבט המסחרי עיצוב גרפי הינו כלי שיווקי מובהק והכרחי. מרכיבי החוש והרגש נחשבים משמעותיים ביותר בקביעת עמדתם של קהלי יעד מפולחים כלפי מוצר או שירות. עיצוב גרפי על מאפייניו והשפה הויזואלית משפיעים במידה ניכרת על תהליך קבלת החלטות הקנייה. חשיבה פרסומית קריאטיבית, מקצועיות ויכולות המחשה עשירות יאפשרו לנו עיצוב בשפה בולטת וייחודית. נקודות ההזדהות של קהלי היעד עם העסק או החברה נובעים בעיקר מתוך החוויה הויזואלית. עיצוב תדמית עסקית הוא תהליך כולל שמטרתו לשקף את רוח העסק ולבטא את הערכים והמסרים שלו באופן ויזואלי. הלקוח שותף מלא באפיון מעמיק של העסק וגיבוש הקונספט לעיצוב, יחד יש להגדיר מטרות ויעדים, ללמוד על צרכיו הייחודיים, רעיונותיו, תפיסת עולמו ולהשקיע בחקר השוק ונתוני קהל היעד. המטרה בסיום התהליך היא ליצור לוגו מושקע ולבנות שפה מעוצבת ונכונה, שכן הם היסודות להעמקת הקשר עם קהל היעד וגיבוש גישה שיווקית בדרך לתהליך מיתוג והטמעה. עיצוב גרפי נכון – יוצר חוויה! אחת המטרות העיקריות היא לעצב תדמית מקורית וחדשנית שתהיה אטרקטיבית ושונה. בבואנו לגבש קונספט עבור נושא מסוים (למשל: בית קפה, מרפאת שיניים...) כדאי לבחור מוטיב מפתיע ולנצל את הקשר הישיר והעקיף שלו אל אותו נושא. כך מעוררים חוויות ורגשות מתוך עולם רחב יותר ומכניסים את כולן לתוך התדמית שיצרנו. כולם יודעים להגיד "קפה" באמצעות ציור של כוס המעלה אדים או פולים, אבל אז הקפה נשאר רק קפה – אין סיפור, אין חוויה, הלוגו שטוח, נדוש וחלש מבחינה רגשית. דוגמה נוספת היא השימוש בשן ומקדחה ב-כ90% מהלוגואים של מרפאות השיניים כאשר התוצאה היא "אפורה" ואינה בולטת. שום מסר ערכי אינו מועבר פרט לחזרה המיותרת על ציון העובדה שהמקום הוא מרפאת שיניים. חשוב להימנע מנפילה למלכודת ה"בנאלי" ולהחמיץ את המטרה של יצירת העניין, הסקרנות והחוויה הרגשית שיקבל קהל היעד. אודות הכותב: תמיר כפרי – מעצב ב doodle. עוסק בעיצוב תעשייתי, עיצוב גרפי, עיצוב אתרים, קידום במנועי חיפוש. עיצוב גרפי

www.doodle.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י תמיר כפרי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]