חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תוכנית אימונים ותזונה - יעקב עזרא





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חתונה חתונות

נושא המאמר: אירוע עסקי התפריט - צורת הגשה - מזון בריא - תפריט לארוחת בוקר - מנה ראשונה - קבלת פנים
מאת: רן ביטון לי קל אירועים   שמור מאמר למועדפים

אירוע עסקי התפריט - צורת הגשה - מזון בריא - תפריט לארוחת בוקר - מנה ראשונה - קבלת פנים


המתכננים אירוע עסקי כלשהו לא יוכלו כמובן להתעלם מהחלק החשוב שבאירוע והוא האוכל. כמובן שאיננו רוצים לאכזב את המשתתפים, שהאמינו לנו, יזכרו את המנות לפרטיהן עד לאירוע הבא לפחות... ועיון קצר בתקציב לאירוע יגלה לנו במהרה שהחלק העיקרי בו הוא האוכל. מה עדיף ? ריכזנו עבורכם מספר טיפים שיסייעו לכם לבחור מבין ההיצע הרחב – מאכלים בשריים או חלבים, צורת הגשה, מזון בריא או שמן, משקאות ועוד... קבלת פנים - תפריט לארוחת בוקר / מנה ראשונה: אירוע ערב - באירועי ערב מקובל להשתמש בישיבה האלטרנטיבית על ספות שונות, כסאות וכיו"ב. ובאווירה שכזו, בלתי מחייבת ופורמלית, דאגו למלאי מספק של משקאות קלים או חריפים לבחירתכם וכיבוד מגוון וקל. ניתן למצוא היום מקומות רבים שמגישים מנות קטנות בצלוחיות מעוצבות במגוון אדיר, דבר אשר יכול להוות פתרון מצוין. ארוחת בוקר – במקרה זה כדאי לבחור בתפריט קל במיוחד אם האירוע מתחיל בסביבות 08:30-09:00 מכיוון שרוב הסיכויים שרבים מהמשתתפים כבר הספיקו לאכול או לשתות עוד בביתם, לפני שיצאו לדרך. פינת קפה ומאפה מספיקה בהחלט. במקרה ושעת ההתחלה מוקדמת מאד, או שהמשתתפים מגיעים למרחוק כדאי לשלב ארוחת בוקר ישראלית, פשוטה, משביעה ומקובלת. ארוחת צהריים / ערב מזנון מול הגשה - אם רוב המשתתפים מגיעים מרחוק נעדיף את אופן ההגשה, ולו בכדי לחסוך את הזמן של העמידה בתור וזאת למרות שהמגוון והויזואלית של המזנונים הם עשירים יותר. אפשרות נוספת היא לבקש "סגנון משולב" ובמקרה זה רק המנה העיקרית מוגשת לשולחנות. אם בחרתם בהגשה וידוע לכם כי בקרב המשתתפים יש מי שעלולה להיווצר בעיה להגיע למזנון, תוכלו לבקש להצמיד מלצר לשולחנו. הטרנד החדש הוא ההגשה האמריקאית ובו המנה מגיעה מסודרת ומוכנה עם כל התוספות הישר מהמטבח למעוניינים בהגשה שונה ויעילה. נקודות חשובות למחשבה: • בכל קהל תמצאו לפחות מספר אנשים שהם שומרי דיאטות שונות – כולסטרול, סוכר ודל-שומן. דאגו להזמין מספר מנות גם עבורם. • אם עד עשרה אחוזים מן המשתתפים חרדים, הזמינו אוכל כשר ותדאגו למספר מנות גלאט כאשר עבורם. אם רובם של המשתתפים חרדים, כדאי להזמין עבור כולם אוכל גלאט כשר. • דרך מעניינת לפתוח אירוע עסקי בחורף היא באמצעות ערמונים, מרק עשיר או פונץ' חם. * באירוע קיץ דאגו לשתיה צוננת, גלידות ופירות לקינוח או אבטיח. • הטרנד העכשווי - הגשת סורבה בין מנה למנה המרענן את החיך למנה הבאה. • כיום הנטייה היא לאוכל בריא יותר ומשמין פחות, מובן שלא נגיש לאורחים רק חסה וכרובית, אבל בהחלט ניתן לבחור בירקות בחומץ בלסמי ושמן זית, ירקות מאודים במקום מטוגנים, דגים ועוף דלי שומן וכדומה. • לקפה ולתה תפקיד חשוב בכל אירוע. השקיעו בפינת "קפה" עשירה, פתוחה כל הערב כוללת סוגים שונים של קפה ותה סוכר לבן, חום, דבש, ותחליפי סוכר למיניהם. בתיאבון! לי קל אירועים וחתונות לי קל חתונות ואירועים www.lee-kal.co.il

www.lee-kal.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רן ביטון לי קל אירועים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]