חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
למה כובע





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הונאה הונאות אינטרנט כסף

נושא המאמר: הונאות באינטרנט- הימנעו מהן וחיסכו לעצמכם זמן וכסף - הונאה - אינטרנט
מאת: ניר לוין   שמור מאמר למועדפים

הונאות באינטרנט-  הימנעו מהן וחיסכו לעצמכם זמן וכסף - הונאה - אינטרנט


הרבה אתרים מבטיחים לכל שתוכלו להרוויח דרכם כסף. רבים מאתרים אלו הם הונראה. איך תדעו אם נתקלתם בהונאה או באתר אמין? תמשיכו לקרוא ותגלו. רשת האינטרנט היא קרקע פוריה להונאות רבות. במאמר זה אפרט בקצרה מספר סיבות לקלות שבה ניתן לבצע הונאות באינטרנט. אחרי כן, ארצה להציג מספר דרכים להימע מהונאות אינטרנטיות. נתחיל אם כן בהתחלה ונציג 2 סוגי הונאה נפוצים שנדון בהם במאמר. 1. באמצעות דואר ספאם- יש מספר פורמטים של הונאה באמצעות ספאם שחוזרים על עצמם. לרב הם יבקשו מכם להזין פרטים אשיים של שהם שבהם יכלו לעשות שימוש . דוגמא לפרטים שהם מנסים לדלות הם: פרטי חשבון בנק, כרטיס אשראי או חשבון בפיי-פל (Pay-Pal). 2. אתרי אינטרנט שמבטיחים לשלם לכם עבודה ביצוע פעילויות מסויימות, כמו להתקין סרגל כלים שירוצו עליו פרסומות. מה שהופך את ההונאה לכל כך קלה היא האנונימיות שרשת האינטרנט מספקת. אינכם יכולים לדעת מי רימה אתכם והיכולת לאתר את האדם או את האירגון שהונה אתכם מאוד מוגבלת. קל לאדם שרוצה להונות אתכם לחליף זהות, מאוד קל לפתוח אתר אינטרנט חדש או להשיג כתובת מייל חדשה ולהתחיל מחדש תהליך של הונאה. דרכים להמנע מהונאות: 1. אל תמסרו פרטים. פיי-פל לא ישלחו אליכם מייל עם מקום להזין בו את פרטי ההתחברות שלכם, אם אתם רואים מייל מאתר שאתם מכירים שמבקש מכם להזין פרטים אישיים תחשדו מייד. תמיד תבדקו את הכתובת המופיעה בשורת הכתובת של בדפדפן שלכם ובמידה ומשהו נראה לכם לא בסדר תיכנסו לאתר באופן עצמאי, תזינו באופן אצמעי את כתובת האתר (של הבנק שלכם, פיי-פל וכו'), כך תוכלו לוודא שאתם מזינים את פרטיכם באתר המקורי ולא בחיקוי שמטרתו היא לדלות את סיסמת ההתחברות שלכם. 2. אמינותם של אתרי אינטרנט שמבטיחים לשלם לכם עבור צפייה בפרסומות או עבור כל פעולה אחרת גם היא, ניתנת לבדיקה. ביטחון מלא תוכלו להרגיש רק לאחר שבאמת תקבלו את כספיכם, אך בכל זאת חשוב לברר מעט מידע כדי לא לבזבז את זמנכם לשווא. הנה מספר דרכים: 2.1. כדי לוודא אמינות של אתרים כאלו אתם יכולים לחפש עליהם מידע בגוגל ולראות מה כותבים עליהם בפורומים השונים. 2.2. תכתבו אליהם מייל, אם הם לא עונים כנראה שמשהו שם לא כל כך כשר. 2.3. תבדקו כמה זמן הם פועלים, אם הם פועלים שנים ועונים למיילים שלכם,יש סיכוי גדול יותר שמדובר באתר רציני, שעוסק בעסקיו ביושרה. כדי לחסוך זמן תוכלו להיכנס לאתר שלי http://online-money-il.blogspot.com , ולגלות על אתרים שעברו את הבדיקות הנ"ל, או לפחות את חלקן. למצוא אתר אמין, שמסנן עבורכם את המידע יכול לקצר תהליכים של חיפוש. אתם מוזמנים להיכנס לאתר שלי או לכל אתר אחר שמצאת כאמין בעינכם ע"מ להשתמש במידע שמוצג בו. העמוד הרלוונטי באתר שלי: http://online-money-il.blogspot.com/2008/11/blog-post_6262.html

online-money-il.blogspot.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ניר לוין שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]