חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קורס פסיכומטרי הינו היזדמנות אולטימטיבית להצלחה בבחינת הפסיכומטרי, מכיוון שהוא מכין אותך לבדיקה ומחז...





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מטפלת מטפל בייביסיטר מטפלות

נושא המאמר: המדריך המלא לבחירת מטפלת
מאת: י.נ.   שמור מאמר למועדפים

בחודשים הראשונים לאחר הלידה אנו זוכים להכיר מקרוב את האדם הקטן שהצטרף למשפחתנו ומייחלים לכמה שיותר זמן במחיצתו. לראות אותו אוכל, מתהפך, לומד לזחול ומדבר בפעם הראשונה - אלו הם רגעים שכל הורה זוכר היטב גם לאחר עשרות שנים. האושר שמציף אותנו ברגעים כאלו, ממלא אותנו גם בלילות ללא שינה, החלפת חיתולים והתקפי שפעת. לצערנו מעטים הם כיום ההורים שיכולים להרשות לעצמם להישאר עם הילדים בבית עד הגיעם לגיל הגן. אמהות רבות נאלצות לחזור לעבודה בכאב לב, רק חודשים ספורים לאחר הלידה, כשהפתרון היחיד פעמים רבות הוא מטפלת קבועה. איך בוחרים מטפלת? על כך בהמשך...

בחירת מטפלת אינה עניין של מה בכך. מטפלת צריכה לזכות באמוננו בכל מאת האחוזים, על מנת שנפקיד בידיה את היקר לנו מכל. בהיעדר המלצות ספציפיות מחברים או מועמדות פוטנציאליות שאנו מכירים אישית, אין ברירה אלא ליזום חיפוש בעצמנו. את החיפוש ניתן לבצע על ידי פרסום מודעה בעיתון המקומי, תליית שלטים ברחוב (עדיין שיטת הפרסום האפקטיבית ביותר...) ועדיף אף בגינות ציבוריות אליהן מגיעות מטפלות, או העלאת מודעה לאתרי האינטרנט. אספתם מספר מועמדות פוטנציאליות? זוהי רק ההתחלה... עכשיו צריך לבחור. קבצנו לפניכם מספר נושאים שחשוב לברר והרי הם לפניכם:

מה חשוב לשאול:

1. ניסיון רלוונטי - מה היה מקום העבודה האחרון, מה הייתה סיבת העזיבה וכולי. כאן גם המקום לבקש המלצות או לקבל מספרי טלפון של מעסיקים קודמים, על מנת לשמוע את התרשמותם.
2. כישורים נוספים - בישולים, ניקיון, גיהוץ – כל אלו יכולים להיות לכם לעזר רב וחשוב לערוך בירור מקדים בנושא.
3. ניידות - האם המטפלת היא בעלת רכב (כמובן שזהו יתרון ברור) או שהיא תלויה בתחבורה ציבורית? (או אולי מקום מגוריה נמצא בכלל במרחק הליכה...)

כיצד נדע מיהי מטפלת טובה

מטפלת טובה תאהב את ילדכם וזהו תנאי חשוב. כמובן שאין להשוות אהבת מטפלת לאהבת אם ואב, אך זהו תנאי חשוב להתפתחות מערכת יחסים המושתתת על אמון והבנה ביניכם. כשאתם מראיינים מטפלת שוחחו איתה מעט מעבר לנושא שלשמו התכנסתם. נסו להבין מיהי, מהם תחומי העניין שלה ומאיזה עולם היא מגיעה. אחרי הכול ילדכם ימצא בחברת מטפלת מספר שעות לא מבוטל בכל יום...
אין דבר נפלא מאשר מטפלת "המגדילה ראש": במידה ותשכרו מטפלת שתרגיש בנוח בביתכם, תיהנו גם מתחושת בטחון ורוגע וגם מ"פטור" מעבודות בית מזדמנות, שיגזלו לכם עוד זמן יקר. כיצד משיגים מטפלת "המגדילה ראש"? פשוט מאד. משהתרשמתם כי המועמדת שלכם רצינית, תנו לה הרגשה שאתם סומכים עליה ונסו לא "לנדנד" יותר מדי. אחרי הכול לא שכרתם מטפלת כדי להתקשר הביתה פעם בשעה ולשמוע שהכול תקין...
סביר להניח כי מטפלת שתחוש כי סומכים עליה, לא תהיה מאוימת ותשמח "להגדיל ראש" ולסייע בבית שבו היא חשה רצויה ומוערכת.

מטפלת היא דמות רבת השפעה

מטבע הדברים מטפלת הופכת לדמות משמעותית בחייו של הפעוט. כשמערכת היחסים של מטפלת והורים טובה, נמנעת תחושת תחרות או בלבול של הילד בין סמכויות: מטפלת שמשכילה ליצור קשר טוב ואוהב עם ילדיכם, לעולם לא תנסה לגזול את מקומכם, אך תמיד יהיה לה מקום של כבוד בליבם של הקטנים.

מטפלת טובה נשארת שנים

בחירת מטפלת היא אכן משימה לא קלה. חשוב לקחת את הזמן ולבחון כמה מועמדות למשרת מטפלת, אך זכרו כי אתם נדרשים לתת אמון באדם שתבחרו. מטפלת שתיצור קשר טוב אתכם ועם ילדכם תישאר בסביבה שנים ותותיר אתכם סמוכים ובטוחים כי אוצרכם בידיים טובות.

www.aupair.co.il/%d7%9e%d7%98%d7%a4%d7%9c%d7%aa


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י י.נ. שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]