חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ביקור במשחקיה - אטרקציה מומלצת לילדים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מלונות בתי מלון מלונות בישראל מלונות מבצעים

נושא המאמר: בחינת דירוג מלונות על-פי השירותים הנלווים - מלונות בישראל - מלונות מבצעים - בתי מלון - מלונות
מאת: י. נ.   שמור מאמר למועדפים

לאחר שהחלטנו לצאת לחופשה באחד מבתי המלון השונים, ש לבדוק מה הצרכים שלנו ואיזה סוג מלון מתאים לנו. מלונות מדורגים, בין היתר, על פי השירותים הנלווים אותם הם מציעים. הנה הסבר קצר על כך. בחירת בית מלון מבוססת, בין היתר, על בחינת השירותים הנלווים אותם מציע המלון ובדיקת ניקוד הכוכבים שקיבל המלון, כמדד איכות. אך מה ההבדל בין מלונות ארבעה כוכבים לחמישה כוכבים ומה לחפש כשבוחרים מלון? לאחר שאנו מבררים את טיב החדרים ורמת האבזור שלהם בכמה מלונות שונים, נבקש לברר אחר-כך בדרך כלל מהן האטרקציות והפעילויות שמציעים מלונות אלה. ישנם מלונות שיציעו, מלבד בריכה, גם סאונות, טיפולי ספא, מופעים מוזיקליים של צוות הבידור של המלון ועוד. כשאנו מטיילים עם הילדים, בחירת מלונות המציעים עבורם תעסוקה היא הכרחית, על מנת שהחופשה תספק, מלבד "זמן איכות" משפחתי, גם כמה שעות של שקט ורגיעה בזמן שהילדים משכשכים בבריכה או משתתפים בפעילות מודרכת. כשאנו מטיילים בזוג, לעומת זאת, רוב הסיכויים הם שנבחר דווקא בסוג מלונות המציע אירוח שקט ולא המוני, עם חדרים מבודדים יחסית ופרטיות גבוהה, עד כמה שניתן. מלונות המדורגים כבעלי ארבעה וחמישה כוכבים, מחזיקים בדרך כלל צוות הווי ובידור (במיוחד אם מדובר ברשת מלונות). אך קיימים גם מלונות חמישה כוכבים, שלא מציעים פעילות תרבותית מעבר לאירוח עצמו. מלונות בעלי 2-3 כוכבים יצמצמו, בדרך כלל, את שירותי ההפעלה והבידור למינימום ובמקרים רבים יוותרו עליהם כליל. דירוג מלונות על פי מיקום לא רק הנוף הנשקף מהחלון ממלא תפקיד חשוב בבחירת מלונות, אלא גם המיקום הפיסי של המלון וכתובתו. לדוגמא: בעיר אילת, מלונות שנמצאים ממש על קו החוף הם מלונות "נחשבים" יותר מאשר מלונות הנמצאים בתוך העיר עצמה, רחוק יותר מהחוף. לא רק המיקום בתוך העיר משנה: גם לעיר עצמה ישנה חשיבות. בערים שמהוות מוקד תיירותי (תיירות פנים וחוץ), ניתן למצוא מספר רב יותר של מלונות יוקרה, לעומת ערי פריפריה, בהן ניתן למצוא כמות גדולה יותר דווקא של מלונות ברמת 3 כוכבים. דירוג מלונות אינו תורה מסיני: הדרך הטובה ביותר לעמוד על טיבם של מלונות היא פשוט לערוך בירור מקדים ולהעלות את הסוגיות האלה, על מנת לקבל את התמונה הבהירה ביותר שתוכלו. בהצלחה!


בחינת דירוג מלונות על-פי השירותים הנלווים - מלונות בישראל - מלונות מבצעים - בתי מלון - מלונות

www.h-i.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י י. נ. שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]