חיפוש מאמרים

12305 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
השפעת המשפחה על ההערכה העצמית אצל ילדים בעלי צרכים מיוחדים במגזר הבדוי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אטלנטיס ATLANTIS

נושא המאמר: שי טובלי על מושג אטלנטיס ATLANTIS
מאת: שי טובלי   שמור מאמר למועדפים

אטלנטיס ((ATLANTIS- אטלנטיס היא אי עתיק מיתולוגי (ציוויליזציה מיתולוגית), אשר עצם קיומו ומיקומו מעולם לא הוכחו. ההתייחסות הראשונה לאטלנטיס היא מופיעה אצל הפילוסוף היווני הקלאסי אפלטון, אשר אמר שהאי הוצף במי האוקיאנוס כתוצאה מרעידת אדמה 9000 שנה לפני זמנו. אפלטון טען שהאי היה במקום מסוים מחוץ לעמודי הרקולס (מיצר גיברלטר). 2,200 שנה לאחר כתביו של אפלטון החלה התעניינות בעולם המודרני בדבר קיומה של יבשת אטלנטיס, והופיעו השערות רבות ומגוונות בדבר מיקומה של היבשת האבודה, מלוות בתיאוריות לגבי מהות החברה שגרה בה, ומקורות החוכמה והידע שהיו מצויים בה. לדוגמה, היו סוציולוגים שפירשו את אטלנטיס של אפלטון כתיאור של אוטופיה, והימלר, מראשי הנאציזם, אירגן משלחת חיפוש בטיבט במטרה לאתר את שרידיה של "אטלנטיס הלבנה". טבעה המיסטי של אטלנטיס החל להתערבב עם מיתוסים אודות יבשות אבודות נוספות כמו מו ולמוריה. הלנה בלבצקי (ה"סבתא" של תנועת העידן החדש, ראו תיאוסופיה) כתבה שתושבי אטלנטיס היו גיבורי תרבות ורודולף שטיינר, אבי האנתרופוסופיה, ביסס הרבה מכתביו על התגלויות מיסטיות שהוא חווה שהיו קשורות ביבשת אטלנטיס. אחד האנשים המפורסמים ביותר ששמם נקשר ביבשת אטלנטיס הוא אדגר קייסי אשר מיקם את האי בקריביים והציע שאטלנטיס הייתה ציוויליזציה מפותחת שהיו לה כלי תחבורה אשר הונעו מכוחו של קריסטל מיסתורי. מתוך המילון המושגים הרוחני השלם של שי טובלי  אטלנטיס ATLANTIS

www.newsun.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שי טובלי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]