חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תריסים בחיפה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עודד קאשי שעוני יוקרה תכשיט עיצוב תכשיטים

נושא המאמר: שעוני יוקרה - שעון שוויצרי - פלדת אל חלד - סוללה חשמלית - זכוכית ספיר - בקרת איכות - שעונים שוויצרים
מאת: עודד קאשי    שמור מאמר למועדפים

שעון היד שנחשב לפריט הכרחי במלתחת התכשיטים של כל האישה הלך וכבש לו בעשור האחרון מקום של כבוד אולטימטיבי גם בקרב המין החזק, והפך לאחד מסמלי הסטאטוס העיקריים של הגבר המודרני. השעון אינו רק פריט המעיד על המעמד הסוציו אקונומי של העונד אותו, אלא גם אפשר ללמוד ממנו משהו על טעמו האישי, אופיו והעדפותיו. על כן קניית השעון כיום הוא תהליך ארוך שלא פעם קשה לקבוע את תחילתו ואת סופו. חובבי שעונים קשובים וקולטים אינפורמציה מהנעשה בעולם זה, ובנקודת זמן מסוימת ננעלים על דגם או מספר דגמים עד שהם מגיעים להחלטת הרכישה המעשית. לפניכם מספר שאלות שאני נשאל על ידי אלו שפוגשים אותי או מבקרים בגלריה שלי. אנסה לענות עליהן בקצרה ובתמציתיות: 1. מה "נחשב" לשעון ויוקרתי ? שעון נחשב" בימינו חייב להיות שעון שוויצרי/גרמני מאחר ואלו שעונים הבנויים מהחומרים הכי טובים הכוללים פלדת אל חלד ועדשת שעון העשויה מזכוכית ספיר, מנגנוניהם ומרכיביהם עוברים תהליכים של בקרת איכות יחד. כ"כלל אצבע" ניתן לקבוע שמחיר השעונים הנחשבים מתחיל מ- 10,000 ₪ . פחות מסכום זה השעון לא נחשב ליוקרתי . 2. היכן רצוי לקנות שעון ? עידן האינטרנט יצר לרוכשי השעונים אפשרות חדשה לערוך מחקר שווקים ולרכוש את השעון אצל מציע המחיר הטוב ביותר בעולם.בתחילה נראה היה שהתופעה החדשה תביא את הקץ לרכישה הקלאסית של שעון בחנות, אך ברבות הזמן התברר שגם ברכישת שעון אין תחליף לקשר האישי בין המוכר ללקוח ולרצון מצד הלקוחות " למשש" את הסחורה ולדעת שיש כתובת למי לפנות. גם החנויות למדו את הנושא וברוב המקרים "יישרו מחירים" עם המקובל באינטרנט כך שהמסחר בדרך זו הפך לשולי. 3. מהם הפרמטרים לבחירת שעון? הערכים החשובים ביותר הם הדייקנות , איכות ואמינות של השעון. גם מידת מורכבות השעון באה בחשבון בעיקר אצל חובבי השעונות . 4. מהם המנגנונים השונים? מנגנון הקוורץ – מוזן בעזרת סוללה חשמלית קטנה אומץ באהדה בקרב הנשים שזכו לשעונים עדינים , מדויקים ודקים במיוחד .צריך לציין כי שעונים אלו לא נחשבים חלק משעוני היוקרה והינם נחשבים לשעונים זולים. המנגנון המכני- מצוי בשעונים השוויצרים והגרמניים היוקרתיים מורכב מגלגלי שיניים , מאזניים , ברגים וקפיצים ללא כל שבב אלקטרוני , קוסם בעיקר לגברים מאחר והם עשויים מחומרים בסיסיים , מסורתיים ופחות עדינים משעוני הקוורץ . 5. מהם הטרנדים הצפויים בתחום שעוני היוקרה בקרב הנשים והגברים? יש כיום מגמה של "גידול" בשעוני הגברים וכיום קוטר של 38 מ"מ, שעד לפני מספר שנים נחשב לקוטר מקסימאלי, הפך היום לקוטר מינימאלי ורוב שעוני הגברים נעים בטווח של 38 עד 42 מ"מ. בקרב הנשים מתחזקת המגמה של שעונים משובצי אבנים – יהלומים או אבני חן צבעוניות שחזרו לאופנה בגדול ובקרוב נראה שעוני נשים משובצים בשלל צבעים. מגמה נוספת המסתמנת אצל הגברים דווקא בשנים האחרונות הוא החזרה לשעוני זהב – אך הפעם בעיקר לזהב בגוון ורוד או אדום. אצל נשים כאמור חזרה לשעונים המשובצים ביהלומים או באבני חן כשעכשיו , בניגוד לעבר גם שעונים הנחשבים זולים "זוכים" לשיבוץ. 6. מהם הבדלי הבחירה בין שעון נשים לעומת הגברים? להבדיל מהגברים, רוב הנשים עדיין מעדיפות שעונים עדינים בעלי מנגנון קוורץ – כלומר עם סוללה. גברים המעוניינים בשעון "רציני", יעדיפו תמיד שעון בעל מנגנון מכאני, שהוא היחיד שנחשב בעיניהם לשעון " אמיתי". שעון מסוג זה נפוץ בקרב השעונים השוויצרים, לכן מרבית הפרסום וההתמקדות בשעונים הופנתה יותר ויותר לקהל הגברים .


שעוני יוקרה - שעון שוויצרי - פלדת אל חלד  - סוללה חשמלית  - זכוכית ספיר - בקרת איכות - שעונים שוויצרים

odedkashi1.wordpress.com/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עודד קאשי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]