חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
למצוא את העוצמה הפנימית (משל הנשר)





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בעלי מקצוע אתיקה מקצועית בייגה שוחט רשת הביטחון

נושא המאמר: בעלי מקצוע ואתיקה כלכלית - אתיקה מקצועית - סטנלי פישר - רשת הביטחון - משרד האוצר - בייגה שוחט
מאת: בעל מקצוע   שמור מאמר למועדפים


אינני זוכר אם היה זה נתניהו או אולמרט שאמר פעם על אנשי האוצר שהם "בעלי מקצוע מצויינים". כאילו מדובר היה על צבעים או שיפוצניקים או טכנאי מקררים.

זה דומה לאופן שבו מכתירים לעיתים רופא כזה או אחר כ"בעל מקצוע מעולה", רק שמטופליו מכנים אותו בשמות של בעלי מקצוע אחרים - נגר, טכנאי, קצב. בדרך-כלל זה אומר שהאיש איננו רגיש, לא מפגין חמלה, ולא מעניק למטופל שלו תחושה שאכפת לו ממנו ושהוא רואה גם את האדם שהוא ולא רק את ה"קלקול" שבו.

חשבתי על אמש כאשר שקראתי את דברי סטנלי פישר על רשת הביטחון של משרד האוצר, שנראו ציניים מתמיד. נזכרתי שכאשר התמנה פישר לתפקיד נגיד בנק ישראל כינה אותו שר האוצר לשעבר בייגה שוחט, "בעל מקצוע מהמעלה הראשונה".

איש לא חולק על הידע של פישר בכלכלה, אבל לאורך כהונתו כנגיד הוא הוכיח שיש בו מעט מאד רגישות וחמלה - הוא לא רואה אנשים, רק מספרים. בדיוק כמו חברו נתניהו.

אני, שאינני כלכלן, זוכר במעומעם איזו רפורמה של משרד האוצר שהנגיד סטנלי פישר תמך בה בהתלהבות (עד כמה שאפשר לייחס את התכונה הזו לפישר). אותה רפורמה הפכה לדעת רבים את המגזר הפיננסי בישראל להרבה יותר פגיע וחשוף למשבר. לכן, הרשו לי לפקפק גם בטענה שמדובר אכן בבעלי מקצוע מהמעלה הראשונה.


בעלי מקצוע ואתיקה כלכלית - אתיקה מקצועית - סטנלי פישר - רשת הביטחון - משרד האוצר - בייגה שוחט

www.pro.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י בעל מקצוע שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]