חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
נשאי איידס וזוגיות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: סכיזופרניה שסעת פסיכיאטריה בדיוני

נושא המאמר: סכיזופרניה - שסעת - מחלת בדיוניות ? או מחלה בדיונית ?
מאת: אמיתי   שמור מאמר למועדפים

ב"ה
שלום,
אפתח בהנאמר בפתיחה לספר הקבלה אשר בו כותב האר"י הקדוש מדברי חז"ל כך:
"כשם שפרצופיהם וגופיהם אינם שווים כך מחשבותייהם אינם שווים".
בלימודי לגבי מחלת השסעת היינו הסכיזופרניה מתואר המצב לכאורה כי מדובר במחלה אשר למעשה ישנה הפרעה במחשבות - והאדם לוקה במחשבות שווא - אשר נראה לכאורה כי למעשה כולם סובלים מאותה התופעה שהינה לכאורה מחשבות כי נרדף על ידי גורמים מסוימים זרים לו.
לפי בדיקה נראה כי רוב החולים מדווחים על אותם תסמינים ואותם מאפיינים של קוו מחשבה.
השאלה הינה - האם המחלה הזו למעשה באדם עצמו או באמת נגרמת על ידי גורם חיצוני כפי שנאמר על ידי החולים.
הרי כל מה שהם מדווחים כי למעשה נרדפים ונשלטים על ידי גורמים זרים אשר מרעים להם את חייהם.
נראה לכאורה כי למעשה המוח הוא כהגוף - היינו המחלות במוח הם סטנדרטיות - היינו אותם מאפיינים לכולם ולכאורה כולם יכולים ללקות במחלה זו מכל שכבות האוכלוסיה - לא קשור מי הם ההורים או איך גדל הילד ובאיזה תנאים.
נראה כמו למשל מחלת - שפעת או כל מחלה אחרת שתוקפת את הגוף.
האם יתכן דבר כזה במוח האנושי - שמדברים כל הזמן על יחודיות - שיהיה סטנדריזציה של מחשבות בהאדם ?
איך יכול להיות שבמוח אנושי אשר שונה מכל אחד ואחת ואפילו בהגוף שאין יד שמאל כימין - שלשני אנשים שמגיעים ממקומות שונים ומרקע שונה יתפתחו אותם מחשבות וכולם מאופיינים ברדיפה ובאמירה כי גוף חיצוני משבש לו מחשבות ויש לו אינטרס להרע לו/לה ?
האם יכול להיות שישנה מחלה שהיא כל כולה שקרית ? ואם כן איך יכול להיות שישנה תרופה שתעזור למחלה שהינה שקרית במאה אחוזים ? הרי כל תרופה שתתן לא תטפל במחלה - לא ? הרי במה תאחז? אם אין שם שום אחוז של אמת בהמחלה במה תרופה אמיתית תאחז ? ואם יש מידה של אמת בהנאמר - ומה שנאמר כי גורם זר שולט להאדם במחשבות אז למעשה המחלה כל כולה אמיתית - היינו באמת האדם נרדף על ידי גורם זה לא ?
האם ניתן לומר למעשה כי הסכיזופרניה הינה למעשה פרדוקס ? ולמעשה אין שום אמיתיות בה כלל וכלל ?
נראה לכאורה כי בודקים במחלה זו האם באמת יש השארות הנפש ? חיים מחוץ להגוף? גורם עליון אשר נמצא מעל האדם המחשיב עצמו כעליון ?
נראה גם הסמיכות של יציאת הספר "מוצא המינים" של דרווין והגדרת המחלה הזו בשנת 1882 ישר עם פטירתו של דרווין כמשהוא שיש אולי לחקור ולראות איזה קשר בין השניים.
הכוונה בכך הינה למעשה כי כל המחלה הזו החלה עם החקירה למעשה של דרווין כי האדם יצור אבולוציוני אשר התחיל מחומר אשר אין בו שום תכנון והגיע ליצור הנראה כיום.
וכל אלו הטוענים כי ישנה השארות הנפש והעליה לעולמות עליונים אשר שם למעשה מקבלים מקומות לפי מעשי האדם בעולם זה - משהוא שמחלה זו באה לבדוק לכאורה לא ?
או למעשה להראות לכל העולם תראו כמו הגוף כך גם המוח אשר בו כולם מגיעים לאותו דפוס מחשבה והמחלות בהמוח הינן סטנדרטיות ואפשר לפתח להם תרופות גנריות - ולהגדיר כי המחלה הזו הינה כמו "שפעת" או "נזלת כרונית" לא ?
אבל נראה כי ישנו פה משהוא אשר לא נאמר ולא נחשף לציבור ולהכלל וישנו איזשהוא קונצנזוס להסתיר את האמת מהאוכלוסיה לגבי אמיתיות של הדברים.
וכל הסרטים אשר מראים לגבי מחלות אלו ישנה מגמתיות לא קטנה לזרוע בציבור ידיעות לגבי מחלה זו - שבמקרה ורואים דבר כזה יאמרו כי זו מחלה אמיתית ואפילו יודעים מה היא.
לעומת זאת ישנם דיבורים לא מעטים אשר דנים על כל מעללי זרועות הביון אשר מבצעים לא מעט ניסויים לגבי שליטה מרחוק על מוחות אנשים ולראות מה בדיוק ניתן לבצע ואיך ניתן לתכנן את פעולות האדם אשר למעשה יפעל לפי קומץ אנשים שעומדים בראש לכאורה ומכנים את עצמם הגזע העליון.
לסיכום נראה לכאורה אולי משהוא דיאבולי לחלוטין - אבל שהנצאים מסדירים סדר חדש בעולם - וזה לא סדר פסח - אלא סדר שלהם והוא לשלוט על העולם בצורה חדשה.
כבר לא לעשות תאי גזים ולשרוף את הבשר.
אלא להשתמש בכלים אלו המוכנים כבר מראש ולשנות את דפוסי המחשבה על מנת שיוכלו לבצע את רצונם בהעולם ללא שום התנגדות ולא שום ידיע כי מישהוא בכלל נוגע אליו.
זה אולי נשמע כמו מדע בדיוני אבל ישנם הרבה גופים בארצות הברית אשר מדברים על כך כי ניסויים מהסוג הזה נעשים שם כבר משנות הארבעים במאה הקודמת. (ראה ערך mkultra,
mind control experiments)
כתבתי זאת על מנת לשתף משהוא לגבי מחלה זו אשר אין לה שום דבר מוחשי כיום - לא בדיקות דם ולא תסמינים גופנים - למרות שהם מכנים זאת מחלה כמו מחלה של הגוף - ואין לאף אחד תשובות לגבי מהי בדיוק ומה מקור המחשבות ה"משוכפלות הללו" שלכאורה נראה כי מוחות בני האדם הם כמו "כבד" או "לבלב" ואין לו שום יחודיות כלל אלא לייצר חומר מסויים כמו - הורמונים או לטהר את הדם וכדומה.
האם יתכן כדבר הזה ?
או שממשיכי תורתו של דרווין ומאמציו - היינו הנאצים - למעשה מעוניים "לאבולוציין" את המוח - לכיוון שיכפול ולהראות לכאורה כי זה חלק בדיוק כמו שאר האורגניזמים בהגוף.
ולכן אין חשיבות לשם-למקום-לסביבה-אם גדל עם הורים או בלי - באיזה תנאים סוציו אקונומיים - איפה למד - מה ראה הרגיש שמע - בסופו של דבר
המחלות בהמוח הינם זהות ולמעשה שהמוח בו המחשבות - הינן כולן מגיעות לאותם תדרים חשמליים שמדברים אותו הדבר ?
האם יכול להיות דבר כזה?
אז איך יכול להיות שישנם גאונים? או מפגרים? או אוטיסטים? או אנשים נורמליים בכלל ?
או אחד שממציא המצאות שהם הברקה שאף אחד לא חשב עליה ?
אז למעשה אין בכלל שום דבר מהבחינות הללו ומההגדרות הללו שום אמת ? הרי כולם אותו הדבר לא ?
לשם מה כל מבחני האינטיליגנציה למינהם - הרי אם תתן לכולם ללמוד את אותו החומר כולם יתקפדו אותו דבר לא ?
נראה ונשמע כאילו יש מקום להפקרות בחיי אדם לא? אחד מת השני יחליף מה זה משנה - אין יחודיות לאף אחד לא ? אז מותר להרוג ולרצוח ולאנוס ולמעשה לעשות מה שעולה על רוחינו לא ?
הרי אם זה מת השני יחליף לא ?
או שלא ? לא ?
אז למעשה פוסלים את התא המשפחתי ואת ההורים ומגיעים למפעל של ייצור גלמים עם מערכת הפעלה ותוכנות להפעלה ולהשמדה .
ובאמת רואים כי העולם עומד לפני השמדה המונית.
התמונה הזאת נמצאת לנו למול הפרצוף.
האם מישהוא יבין זאת ?
ראו ערך - תורת משה ונגזרותיו - -> שר הטבעות (ספירות)- שגזור כל כולו מהקבלה.
בהצלחה להשמיד את עין הרע - (גוג ומגוג=ע=70בגימטריא כמניין או-מות העולם (או ישראל ואומות העולם)) ולהגיע לעין טובה - מעיין טוב- מעיין החיים האמיתי.






מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אמיתי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]