חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כל הדרכים למצוא תחביב מספק





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בחן את עצמך צרכנות נבונה חסכון מיתון

נושא המאמר: בחן את עצמך: האם אתה צרכן נבון? - צרכנות נבונה - חסכון - מיתון
מאת: ניסים חליבה   שמור מאמר למועדפים

בחן את עצמך: האם אתה צרכן נבון? - צרכנות נבונה - חסכון - מיתון


בימים אלה בהם המיתון משתלט על העולם וקיים איום אמיתי על חסכונותינו, ראוי שנבחן את אופן ההתנהלות הפיננסית. מטרת השאלון היא לתת לכם מדד בסיסי בנוגע לתפקודכם הכלכלי. מלאו אותו בהוגנות ובזריזות והקיפו את התשובה הקרובה ביותר למצבכם. השאלון כתוב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד. 1. כמה שעות בחודש אתה משקיע בתכנון כלכלי, בניהול הכסף ובחשבונות? 1. אולי שעה בחודש. 2. שעתיים בחודש. 3. שעה בשבוע. 2. מתי התמקחת על מחיר של מוצר אותו רצית לרכוש? 1. מעולם לא התמקחתי. 2. לפעמים, לרוב אני מתבייש. 3. לרוב, במיוחד ברכישות גדולות. 3. האם אתה במינוס בבנק? 1. תמיד. 2. לפעמים במהלך החודש. 3. לעיתים נדירות. 4. קנית נעל חדשה ולאחר כחודש היא נקרעה, מה תעשה? 1. אזרוק אותה לפח. 2. אנסה לתקן אותה בעצמי. 3. אלך לחנות ואבקש פיצוי או תיקון. 5. את קניות המזון אנחנו עורכים? 1. במכולת השכונתית ובסופר-מרקט שליד הבית. 2. גם במכולת השכונתית וגם ברשתות המזון הזולות. 3. רוב הקניות מבוצעות ברשת המזון הנחשבת כזולה ביותר באזור. 6. מתי לאחרונה התמקחת עם הבנקאי שלך על ריבית או עמלה בה חויבת? 1. לעיתים נדירות, אם בכלל. 2. רק במקרים חריגים. 3. בכל פעם שאני מזהה חיוב מוגזם או תמוה. 7. האם לדעתך כדאי לרכוש רכב חדש ? 1. בטח, אפילו אם נדרשת הלוואה לשם כך. 2. כן, אם יש לך את הסכום הדרוש. 3. לא, מדובר בבזבוז כסף, לרוב עדיף יד שניה. 8. האם יש לך חסכון ? (לא פנסיה או קרן השתלמות) 1. אין לי. 2. יש לי בין 20,000 ל- 40,000 ₪. 3. מעל 40,000 ₪ , בנוסף אני דואג לחסוך בכל חודש. 9. מה גובה ריבית הפריים? 1. אין לי מושג מה זה. 2. אני לא בטוח. 3. יודע במדויק. 10. כשאני רוצה לרכוש מוצר יקר אז: 1. אני הולך לחנות הקרובה וקונה. 2. מתייעץ מעט לפני הרכישה. 3. עורך סקר שוק מקיף ובוחר את העסקה הכדאית ביותר. 11. האם אתם שומרים תעודות אחריות של מוצרים שרכשתם? 1. לעולם לא. 2. שומר אבל לא תמיד. 3. בוודאי, יש לי קלסר בו מתויקות כל תעודות האחריות. סכמו את הנקודות בהתאם למספר התשובה שבחרתם: 11-20 נקודות – אני מאוד מקווה שאתם עשירים! אחרת לצערי צפוי לכם עתיד מלא בקשיים כלכליים. אינכם משקיעם הרבה בתכנון פיננסי, הבזבוז אצלכם חוגג ואתם לא עומדים על זכויותיכם הבסיסיות. לכן אם ברצונכם לחיות באושר ובשלווה תתחילו לדאוג לעתידכם הכלכלי. הדבר אפשרי! 21-27 נקודות – לעיתים אתם מחושבים אך יש עוד מקום רב לשיפור. אם תתמקצעו תוכלו לחסוך אלפי שקלים בשנה. הגיע הזמן להיות יותר קשובים ודרוכים לנעשה סביבכם ולתבוע את זכויותיכם. 28-33 נקודות - אתם יחידי סגולה, צרכנות נבונה היא מילה נרדפת לשמכם. אתם לא נותנים לאף שקל לברוח מבין ידיכם שלא בצדק ויודעים לדרוש את זכויותיכם. תמשיכו כך, ולא פחות חשוב, דעו להעניק לסובבים אתכם עזרה בנושא כי אתם זן נדיר בנוף הישראלי. אם קיבלתם ציון הנמוך מ- 28, זה הזמן לשנס מותניים, כי הזמן אינו פועל לטובתכם. ולא פחות חשוב, העבירו מאמר זה לאנשים היקרים לכם, הוא ישמש להם לעזר. לצערנו, כ- 60% ממשקי הבית בישראל נמצאים במינוס בבנק. בהצלחה. מאת ניסים חליבה מחבר "הרווח כולו שלך" המדריך לחסכון במשק הבית. רוצים לדעת יותר? www.gain.co.il

www.gain.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ניסים חליבה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]