חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
פתרונות בהומאופתיה למנופואזה





    קישורי טקסט (לפרטים)




מטבחי יוקרה
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מטבחים משטחי שיש ברזי מטבח

נושא המאמר: מטבחים - ברזי מטבח - משטחי שיש
מאת:    שמור מאמר למועדפים

מטבחים - ברזי מטבח - משטחי שיש


הצרה הלא כתובה בתורה, של מטבחים הכביכול מודרניים ומשוכללים עד אחרון המזלגות לדזערט היא, שלעולם איכם יכולים להשיג את הקידמה במירוץ אחר האביזר המודרני האחרון. אותו אביזר שהוא ורק הוא יציל אתכם ואת המטבח שלכם גם יחד מלהיראות מפגרים. מיושנים. אלטעזאכן. תכננתם והרכבתם מטבח למשעי, ובו במקום לכל פריט חוסך עבודה וכל מכשיר מקדים את דורו בנוחיותו - והנה, שומו שמיים, מגיע לשוק אביזר בישולי, כמו בסיר שמסוגל לא פחות ולא יותר להכין את כל הארוחה בכוחות עצמו כשאתם משתכשכים באמבטיה אפילו יום שלם. אתם מתים לרכוש סיר פלאים שכזה, וכמו להכעיס , מסתבר לדאבון לבכם שאין לא טיפת מקום במטבח שתוכנן בשבילכם במהודק, כך שאין בגזרתו אפילו סנטימטר מיותר לאביזר נוסף, לבטח לא 30 סנטימטרים הדרושים לאותו סיר מודרני, שהוא ורק הוא היה יכול חסוך לכם זמן כה יקר, וגם להרשים את הרובינשטיינים. זאת ועוד: ומה עם מיקרו משוכלל שהופיע בשוק ואין לו מקום פיזי במטבח שלכם שלכאורה נתפר לכל החיים? ומה אם מחר תהיה הצעקה האחרונה להכניס מערכת בישול אורקולית למטבח? או אפילו - שלא נדע - גולם ממוחשב שמסתובב ומקבל פקודות ומבצע, ואתם סתם מפריעים לו כן, כן, אין לשער מה צופנת לנו תעשיית הקידמה שעובדת כל הזמן להקל על חיינו במטבח! אז מתברר פתאום כי הקידמה היא לפעמים עצם הגרון. כי שלא כמו, למשל, חדר השינה. שם, מקסימום תחליפו מזרן מודרני למזרן מים (נניח), או מקסימום תהפכו את ארון הקיר ל"חדר בגדים" אם חטאתם יותר מדי פעמים בקניית נעליים מיותרות. מטבחים אבל שבניתם לעצמכם – שכולו חגורת בטן מהודקת ממותן למותן - איך תכניסו לתוכו את כל פלאי הקידמה, ולאן? דרך אחת היא לשנות את ארונות המטבח , פרט קטן כמו לשנות שמלה, או להחליף בה רק כמה חלקים, למשל רק את הכיסים - אבל זה דבר מסובך מאין כמוהו, וגורר שינויים נוספים (שלא להזכיר חס וחלילה את העלות הגבוהה). למשל: רציתם לשנות את הארונות התחתיים, ובכן יש לפרק את משטח השיש שמעליהם, לפרק את החרסינות היפהפיות שעל הקיר מעליהם וכל הבית חגיגה של אבק ולכלוך. המטבח כמובן מושבת. עקרת הבית יוצאת מדעתה. הקבלן מושך ומושך כאילו מדובר במסטיק, והחודשיים שהבטיח מתמתחים עד שישה, ולבסוף מה? קיבלתם מטבח שיש בו עכשיו מקום רחב למתקן החדש (הודות לשינו בנפחים, שם הארונות שפורקו ונבנו אולי בלי מחיצות, או משהו כזה). והנה, כמו ליום הולדתכן המאושר, מביא לכן בעלכן החמוד מערבל מודרני שמזכיר לכן מגדל בבל, שהקידמה החזירה אותו למערבל הישן במבנה תמיר יותר - ושוב חוזר הפזמון - עכשיו למגדל בבל זה אין מקום גם בארון המשוחפץ! רבותי, לא נעים להודות, אבל אין תחרות עם הקידמה. אף על פי שאין לומר "בכול אשמה רק הקידמה" כי בכל זאת בלעדיה היינו עדיין בעידן הקופים. מה שכן ברצוני לומר הוא שמיותר להביא עוד ועוד דוגמאות לכך שהמטבח תפור לכל מידה, טומן בחובו כל מיני מגבלות שברבות הזמן (אם תרצו לפרק כדי לתקן צינור דלוחין המצוי מתחת לכיור, או כדי להושיע שם קיר רטוב ועץ מתנפח, או אם תרצו להתאים אותו, כאמור למכשור חדש) הופכות, הייתי אומרת, למטרדים אם לא לסיכונים (ואת ההוצאות כבר הזכרתי). אז על מה כתבתי, אתם חושבים, את כל המילים הנ"ל כאחת שרואה שחורות, אם לא כדי להמליץ לכם על תכנון מטבח - כל מטבח - מתוך ראייה לעתיד, שפירושו מתוך מתן עדיפות ראשונה לאפשרויות של שינויים. האידאל שאשיג הוא שתוכלו בכך עת להחליף אץ ארון המטבח, או חלק ממנו, כמו שמחליפם למשל ספה בסלון -כזאת , שגם קל להרימה.


www.a-designer.co.il/מטבחים.asp


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]