חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הצ'קרות בגופנו





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ניהול עובדים יעל לוטן לוטן תדמיות עסקים

נושא המאמר: כשהעניינים מתחילים להתחמם
מאת: יעל לוטן - מנכל"ית לוטן תדמיות בע"מ   שמור מאמר למועדפים

כשהעניינים מתחילים להתחמם...
על סכסוכים במקום העבודה.


סכסוכים אישיים או אפילו מקצועיים בעסק הם דבר שלא ניתן לעבוד איתו בשום אופן. כאשר שני עובדים מסוכסכים אחד עם השני זה יכול להשליך על כל הצוות וסיטואציה כזו צריכה להימנע במהירות האפשרית.

נהוג לחשוב שאנשים בוגרים פותרים בעיות ולא מערבים דבר בדבר, אני אומרת תחשבו שנית.

מבוגרים יכולים להתנהג כמו ילדים ולפעמים גם יותר גרוע. חברם הטוב הנקרא אגו גורם להם לפעמים להנהגות הזויה כמעט. בתור מנהלת וודאי מצאת את עצמך פעם מנסה להיזכר בני כמה העובדים שלך כשנאלצת לגשר בין אחד לשני.
גם אם תפקידים לא מהווים איום ואין תחרות עדיין נוצרות סיטואציות לא נעימות ולפעמים מסיבה שהיא ממש לא מובנת.

כשיש אוירה לא טובה זה משליך על כולם ויכול ליצור ערבול של איזור שלם לכן לך בתור מנהלת צריכה להיות האחריות להפסיק מצב כזה ויפה שעה אחת קודם.

קשה לפסוק בין שני אנשים כאשר כל אחד בטוח שהוא צודק במאת האחוזים. למה קשה? כי מעורבים רגשית איכשהו. כאשר את באה לבחון סיטואציה בין שתי עובדים את משאירה את הרגשות בצד ובוחנת את הסיטואציה רציונאלית.

זה אומר להקשיב רק לנתונים אשר ניתן להוכיח אותם ולא לסיפורי "שמעתי מ-X ש..." אז הנחתי ש....במידה כזו זמני את X והביאי את כל הנוגעים בדבר למטרה אחת – פיתרון.

לא שמועות, לא תוכחות, לא תלונות פשוט למצוא את שורש הבעיה ולחסל אותה כדי שדברים ישובו למקומם.

כמו בכל סיטואציה כדי להגיע לאנשהו צריך לעשות דרך, והדרך לאמת רצופה אנשים שצריכים להיות צודקים, ולעיתים אף שקרים. במקרים כאלה נדרשת חקירה קטנה אשר תעלה אל פני השטח את הדברים שקרו באמת ואשר הביאו למצב הנתון.

מהפגישה אצלך במשרד בה כינסת את השניים אשר ביניהם עבר חתול שחור עלייך לחזור אחורנית במנהרת הזמן ולבדוק מאיזה נקודה התחילו הבעיות ומה בדיוק קרה שם.

זכרי שהפגישה לא מתנהלת כדי לפתח עימות נוסף ועלייך להיות בעמדת שליטה ולגרום לשני הצדדים להקשיב אחד לשני ולעמת את הנתונים הנחשפים.

לבוא בהטחת האשמות זה גם לא פיתרון אידיאלי, שיחת הבירור צריכה להיעשות ברוח ה"בוא נפתור" ולא "בוא נבדוק מי אשם" כי לא תצמח מזה שום תועלת והחשיבה היחידה בעסק צריכה תמיד להיות קדימה.


ברוב הפעמים מדובר באי הבנה ולפעמים מדובר במשהו הרבה יותר מורכב שעדיף שתדעי עליו לפני שיספיק להחריב אזורים אחרים.

אז נכון שאת לא גננת ואין צורך מכל דבר קטן לחולל דרמה בסגנון "הפרקליטים" אבל יש שני אופציות להתנהלות בעסק ועדיף שהאופציה בה הכל עובד בצורה חלקה וחיובית היא זו שתכריע לא?



www.lotan.org.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יעל לוטן - מנכל"ית לוטן תדמיות בע"מ שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]