חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הממשלה מתכוונת לבצע מספר פעולות לצמצום הגירעון





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מוצרי פרסום חולצות מודפסות תיקים חולצות

נושא המאמר: ביגוד כמוצרי פרסום - מוצרי פרסום - חולצות מודפסות - תיקים - חולצות
מאת: ניר רביד   שמור מאמר למועדפים

ביגוד כמוצרי פרסום - מוצרי פרסום - חולצות מודפסות - תיקים - חולצות


בעידן בו אנו חיים, מוצרי פרסום הם כל דבר שאנו רואים סביבנו: כמעט כל מוצר כיום נושא עליו לוגו המתנוסס למרחקים (לעתים של חברה נחשבת ויוקרתית ולעתים של חברה עלומת שם או כזו המחקה את המקור). חשבתם פעם שגם בגדים יכולים להוות זירה פרסומית? חשבתם נכון... בין אם בחרתם לפרסם את העסק הפרטי שלכם, לצאת עם קמפיין חברתי או במסר פוליטי - ישנן אינספור דרכים להפיץ את המסר שלכם לציבור הרחב. וכשמדובר בהפצת מסרים, הכלל הוא ברור: ככל שדרכי ההפצה המוניות ומסיביות יותר, המסר או המוצר בולט יותר בשטח, המודעות למה שאתם מבקשים לומר גוברת ושוב אי אפשר להתעלם מכם וממה שאתם מנסים "למכור" לציבור. אם בעבר מוצרי פרסום היו בעיקר שלטי חוצות, מודעות בעיתונות הכתובה ומאוחר יותר גם תסכיתי רדיו ופרסומות משודרות בטלוויזיה - היום חוקי המשחק משוכללים מעט יותר. בעידן בו שטחים ציבוריים מופקעים מרשות הפרט והופכים לשטחי פרסום הכול כשר: כל אביזר יומיומי שיכול לשאת עליו את המסר שלכם (כל מסר שהוא) ולהראות בציבור- הופך לשטח פרסום נדל"ני. מוצרי פרסום הם כיום גם אביזרי אופנה, כמו חולצות מודפסות, כובעים תיקים קפוצ'ונים וצעיפים, כוסות חד פעמיות עם לוגו החברה או העסק, מגנטים ומה לא. כיצד מוצרי פרסום, כמו חולצות, תורמים לקמפיין מסחרי? פשוט מאד. חשיפה מסיבית לסלוגן או לוגו, מאפשרת למסרים שמבקשים המפרסמים להעביר לחדור ישירות לתת המודע שלנו. לוגו הוא אייקון הנחקק בתודעה בקלות: תמצות של מספר צורות פשוטות בצבע או בשחור-לבן, המזוהות אך ורק עם החברה לה הן שייכות מאפשר ללוגו להתקבע בתודעה בקלות ואפשרות זיהויי מהירה. בעוברנו על פני לוגו כזה, מספיק לנו שבריר שנייה כדי שמוחנו יקלוט ויעבד את המידע וישלוף את הקישור הרלוונטי. (שם הקמפיין, החברה או העסק וההקשר הרלוונטי). "פיזור" של מוצרי פרסום רבים בהקשרים שונים (מוצרי אופנה, ציוד משרדי, פלאיירים וכ"ו..) יסייע למסר שלנו להתפשט במהירות ו"להכות גלים". מוצרי אופנה הם שטח פרסומי זול ויעיל חשבו על החולצה כאובייקט שנגיש לכל אדם. זהו אביזר אלמנטארי ובסיסי. גברים ונשים, מבוגרים וצעירים - כולם לובשים חולצות טי פשוטות. מהבחינה הזו, יש כאן "פלטפורמה שיווקית" מוכנה מראש. למה להקים שלט חוצות ולהדפיס פלאיירים (מוצר שאינו פונקציונאלי מבחינת קהל היעד שלכם), כשיש לכם שטח מוכן זמין ונגיש? עלות הדפסת כמות גדולה של חולצות, מקטינה מאד את עלותה של כל חולצה בודדת. ככל שתזמינו כמות גדולה יותר, תתקרבו להשגת שתי המטרות שלכם: הוזלת עלויות מחד, והפצה מסיבית מאידך. איך גורמים ללקוחות בפרט ולציבור הרחב בכלל ללבוש מוצרי פרסום? לכאורה נשאלת השאלה למה שמישהו ירצה להפוך את גופו לשלט חוצות מהלך. אולם, מכיוון שאנשים בעולם המערבי עושים זאת ללא הפסקה, נראה שמשהו גורם להם לשתף פעולה. מוצרי פרסום צריכים להיראות טוב ולהיות פונקציונאליים. אם החולצה שתדפיסו תהיה אטרקטיבית מבחינת המראה שלה ונוחה מבחינה פונקציונאלית (חולצות מבד מגרד או בגזרה לא מחמיאה, לא יתקבלו באהדה בקרב הציבור וסביר להניח שתושארנה בארון...). ברגע שהצלחתם לייצר "גל" של לקוחות, שמביאים בעקבותיהם לקוחות נוספים, ללבוש את החולצה, הצעיף או כל אביזר אופנה אחר שהדפסתם - סימן שהשגתם את המטרה. חשוב לזכור: הקפידו להזמין מוצרי פרסום איכותיים. מוצרי פרסום באיכות גבוהה אולי יעלו לכם קצת יותר ממה שתכננתם, אך ההשקעה תשתלם במקרה כזה תוך זמן קצר באופן ניכר. אל תוותרו על המראה המסוגנן: מוצרי פרסום יכולים וצריכים להיות גם שיקים ואופנתיים.

www.ran-sport.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ניר רביד שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]