חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
PuReComm - יחסי ציבור בעדן החדש





    קישורי טקסט (לפרטים)




תאילנד
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תאילנד טיול לתאילנד חופשה בתאילנד נופש בתאילנד

נושא המאמר: תאילנד - טיול לתאילנד - חופשה בתאילנד - נופש בתאילנד
מאת: מיקי זרביב   שמור מאמר למועדפים


ממלכת תאילנד היא מדינה בדרומה של אסיה והיא מהווה את אחד ממוקדי המשיכה העיקריים לביקור ביבשת זו., מדינה זו מציעה למטייל שפע של אטרקציות, נוף אקזוטי ופראי ושלל איים מרהיבים. בנוסף, המחירים הזולים במדינה, כמו גם התרבות וההיסטוריה המרתקות, מביאים אל תאילנד מיליוני מבקרים בשנה. תאילנד ידועה גם בשם "סיאם", שהיה שמה הרשמי עד אמצע המאה הקודמת (כפי שיודע מי שמכיר את המחזה "אנה ומלך סיאם").


סיאם גובלת עם לאוס, קמבודיה, מלזיה ומיאנמר (בורמה) והשלטון בה הוא מונרכיה חוקתית דמוקראטית. את ענייני המדינה מנהלת הממשלה ובראשה עומד המלך, שתפקידו, כיום הוא סמלי בעיקרו. מבחינת ענפי הכלכלה, רוב אזרחי המדינה הם כפריים העוסקים בגידול אורז, גומי, קשיו, קוקוס ודגים. בנוסף, נוכח התפתחויות גלובליות וכוח עבודה זול בתאילנד, התפתחו בשנים האחרונות ענפי הטכסטיל שלה, האלקטרוניקה והפלסטיק. ברם, יש להדגיש כי אחד מענפי הכלכלה המרכזיים הוא התיירות הענפה, המושכת בין חמישה לשבעה מליון תיירים בשנה.


אחת האטרקציות המרכזיות של תאילנד היא חופי הים הנודעים שבה. חופים אלו, אותם ניתן למצוא לאורך קו החוף ובאיים הרבים של תאילנד, הם גן עדן עבור תיירים המחפשים חופשת "בטן גב", ים בצבע טורקיז, חולות מוזהבים ועצי קוקוס ברקע. חופשות באיי תאילנד השונים (כמו, האי קו סאמוי, פוקט, קופנגן ואיים רבים אחרים) נחשבות למבוקשות מאוד והן כוללות שלל פעילויות כגון, צלילה, שייט, טיולים ועיסויים לגוף. בנוסף, איי תאילנד הם אופציה טובה עבור צעירים רבים המחפשים חיי לילה, מסיבות ואלכוהול הנשפך כמים. פרט לאמור, תאילנד מאפשרת גם הצצה לנוף פראי באמצעות שייט נהרות, טיול בג'ונגלים ירוקים וטרקים רגליים. כך למשל, מטיילים המעדיפים נופי נהר פוריים ומישורים ירוקים, יימצאו עצמם משייטים על נהר המקונג הממוקם בצפונה של תאילנד.


להבדיל מחופי הים המרהיבים, תאילנד מציעה למטייל גם תרבות צבעונית, אוכל מעולה (הכולל מגוון ענק של פירות טרופיים עסיסיים) ואנשים הידועים בחביבותם ובהכנסת האורחים שלהם. העיר בנגקוק, לדוגמא, שהיא בירתה של תאילנד, מציעה שילוב נדיר בין מזרח למערב, מסעדות נהדרות ואתרי מורשת רבים. על-אף זיהום האוויר הכבד, העומס הרב והבלגן השורר בעיר, בנגקוק היא עיר צבעונית ובעלת קסם מיוחד, השובה מבקרים רבים. ניתן להוסיף כי תאילנד בכלל, ובנגקוק בפרט, מעניקים גם שלל חוויות רוחניות בדמות מקדשים ומרכזי מדיטציה הפתוחים לכל. תאילנד היא גם מקום מושבן של אמנויות לחימה רבות, אז אם חשקה נפשכם ללמוד ולהתנסות באגרוף תאילנדי או באמנויות קרב אחרות, זה המקום להגשים שאיפות אלו.


במהלך השנים, השכילה תאילנד לפתח באופן משמעותי את מערכת השירותים השונים המוצעים לתייר. כחלק מן השירות לתיירים ומקומיים כאחד, תאילנד מתאפיינת במערכת מעולה של רכבות ואוטובוסים זולים המגיעים לכל פינה במדינה. מבחינת טיסות, תאילנד אף מכילה מנגנון מסודר למדי של טיסות פנים, המאפשרות הגעה מהירה ליעדים רחוקים, כמו האיים האקזוטיים המרוחקים למעלה מאלף ומאתיים קילומטר מבירת תאילנד - בנגקוק. המחירים הזולים, כמו גם מגוון חברות התחבורה, מאפשרים תנועה חופשית וקלה בין האזורים השונים של המדינה. עובדה זו נחשבת לפרמטר חשוב עבור כל מטייל ממוצע, בפרט אם זמן החופשה שלנו קצר יחסית.


תאילנד היא מדינה בה ניתן לבקר לאורך כל עונות השנה. אולם מבחינת מזג האוויר, התקופה המומלצת לטיול היא בין חודש נובמבר לפברואר בהם כמות המשקעים היא קטנה ועומס החום הוא סביר למדי. בדרך כלל, טיסות אל תאילנד וממנה נוחתות בשדה התעופה הבינלאומי של בנגקוק (Don Muang) ממנו גם אפשר להמשיך בטיסות פנים ליעדים אחרים ברחבי תאילנד או למדינות אחרות באסיה.


תאילנד - טיול לתאילנד - חופשה בתאילנד - נופש בתאילנד


www.lametayel.com/information/country.asp?countryid=154


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מיקי זרביב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]