חיפוש מאמרים

11713 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
OUTSOURCING במכירות - כן או לא?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תוכנית עסקית Opportunities Porter's Five Forces Product

נושא המאמר: שש שאלות חשובות בדרך להצלחה של תוכנית עסקית
מאת: nir@gonogo.co.il   שמור מאמר למועדפים

למקומות, היכון...GO שש שאלות חשובות בדרך להצלחה של תוכנית עסקית שיווקו המוצלח של מוצר או שירות מהווה נקודה קריטית עבור כל עסק, צעיר וותיק כאחד. כשלון בהחדרת המוצר או השירות עלול להביא להפסדים ואף לפגוע, לעתים, ביכולתו של העסק להוסיף ולשרוד. תוכנית שיווקית מדויקת, כחלק מהתוכנית העסקית, בין אם מדובר במוצר חדש ובין בוותיק, תצמצם את הסיכון לכישלון ותגביר את סיכויי ההצלחה. בתחרות השיווקית הקיימת היום על כל מדף בכל תחום, פשוט אי אפשר בלי תכנית שיווקית מפורטת ומדויקת, המעלה את השאלות הנכונות ומציגה תשובות. GONOGO מציעה שש שאלות שכדאי מאוד לשאול, שאלות שהתשובות עליהן יכולות להוות את ההבדל בין הצלחה לכישלון. האם ערכת ניתוח שוק מקיף, האם השוק אליו אתה מכוון מוגדר, מוכר וברור? לפני שנגשים אל תכנון המהלך השיווקי עצמו וקביעת היעדים, חייבים לעבור את שלב איסוף אינפורמציה וניתוח השוק בו מתכוונים לפעול. ניתוח שוק כולל בתוכו הגדרות כלליות של השוק והערכת המגמות לקראתן הוא צועד, ניתוח פרופיל הלקוחות והתחקות אחר טעמם, זיהוי מתחרים קיימים או פוטנציאלים, ישירים ועקיפים, הכרת המוצרים או השירותים המוצעים על ידם, איכותם ומחירם. ניתוח שוק יכול להתבצע גם באמצעות שימוש במודל 5 הכוחות של פורטר (Porter's Five Forces)הכולל ניתוח מתחרים, מוצרים תחליפים, כוח המיקוח של לקוחות, כוח המיקוח של ספקים וזיהוי חסמי כניסה ויציאה. ניתוח עסקי נוסף בו ניתן להשתמש הינו ניתוח SWOT (Strength, Weaknesses, Opportunities, Threats) הכולל ניתוח הסביבה הפנימית (חוזקות וחולשות) והחיצונית (הזדמנויות ואיומים) בה המוצר או השירות עומדים לפעול. האם הגדרת במדויק את היעדים לטווח הקצר והארוך? קביעת היעדים יכולה להתבצע על בסיס רבעוני, חצי שנתי, שנתי או רב שנתי. בהמשך יש לקבוע את סוגי היעדים שברצונכם להשיג. יעדים אלו יכולים להיות יעדים "קשיחים" כמו יעדי מכירה ונתח השוק אליו אתם שואפים להגיע או יעדים "רכים" כמו השגת התדמית או המודעות או הבידול הרגשי אותם ברצונכם לבנות. האם קבעת אסטרטגיה שיווקית ? כדי לבנות תוכנית פעולה שתאפשר להשיג את היעדים שהוגדרו, יש להגדיר את הדרך שתהפוך את המוצר או השירות שלכם לאטרקטיבי עבור קהלי המטרה אליהם בחרתם לכוון. לצורך כך עליכם לבחור את אסטרטגיית הבידול והמיצוב הרלוונטיים למוצר או לשירות שלכם. בידול - גיבוש היתרונות הייחודיים שיש למוצר או לשירות שלכם ובחירת היתרונות אותם כדאי יהיה להדגיש באמצעים ובמדיות השונות. מיצוב - ה"מקום" אותו עתיד המוצר או השירות לתפוס בעולם הפסיכולוגי של הצרכן, הכוונה כאן היא הן למאפיינים (כפי שיתפסו על ידי הצרכן) והן לאווירה הרגשית שאתם מעוניינים שתיווצר סביב המוצר ו/או השירות. האם הקדשת מחשבה לבחירת תמהיל השיווק ? לאחר שהחלטתם על אסטרטגיית הבידול והמיצוב הרצויים למוצר או השירות שלכם, עליכם למצוא כעת את הדרכים אשר יבטיחו כי הצרכן יפגוש המסר שלכם. על מנת שתוכלו לעשות זאת עליכם לבחור תמהיל שיווקי נכון. התמהיל השיווקי מורכב מארבעה מרכיבים עיקריים : מוצר (Product): קביעת מאפייני המוצר או השירות כמו גם עיצובו ואריזתו. מחיר (Price): ברור כי מחיר המוצר או השירות מהווה את אחד מהשיקולים המרכזיים עבור הלקוח הפוטנציאלי, אי לכך, עליכם לבחור את המחיר תוך התחשבות בביקוש למוצר או השירות, מחירו אצל המתחרים, הרווחים שבכוונתכם להשיג וכן בתדמית שברצונכם לבנות. מקום (Place): יש לבחור את ערוצי השיווק דרכם יגיע המוצר או השירות ללקוח, האם באמצעות שיווק ישיר או עקיף? במידה ותבחרו בשיווק עקיף יהיה עליכם לקבוע בנוסף תוואי להסכם בעזרתו תפעלו מול המפיצים שלכם (שולי רווח או באמצעות הטבות אחרות). כמו כן יהיה עליכם לקחת בחשבון את מיקומם, יכולתם לכסות את השוק וכדומה. קידום (Promotion): פעילות שמטרתה לשכנע את הלקוח לצרוך את המוצר או השירות שלכם וכוללת בתוכה את המרכיבים הבאים: פרסום ושיווק – פעילות תקשורתית מתוכננת המיועדת להעביר מסרים לקהלי מטרה שונים כשלרשותכם מגוון נרחב של ערוצים ומדיות. קידום מכירות – מכלול שיטות המיועדות להציע הצעה מפתה ללקוחות קיימים או פוטנציאלים במטרה לעורר את רמת המכירות בתקופה מסוימת. יחסי ציבור - אמצעי מקובל לקידום תדמית העסק או המוצר או השירות שבכוונתה להציע. האם הכנת תקציב ישים שיאפשר את קיום האסטרטגיה שנבחרה? הערכת עלות האסטרטגיה שנבחרה וההכנסות הצפויות מיישומה. בשלב זה עליכם לקבוע יעדים כמותיים ומדדים שונים אשר יתמכו בקבלת החלטות שנתיות תוך ביצוע מעקב שוטף. איך תדע לפקח על המהלכים? השלב האחרון בהכנת התוכנית השיווקית כולל גיבוש צוות או הקמת מנגנון שתפקידו יהיה לפקח אחר ההתקדמות. צוות זה יהיה, במידת הצורך, אחראי לביצוע עדכונים ותיקונים באסטרטגיה ובתקציב שנקבעו. איך מתחילים? אסור לשכוח: מוצר או שירות טוב, חדשני ופורץ דרך ככל שיהיה, אינו מהווה ערובה להצלחה בשוק. חשוב לנצל את הזמן, טרם החדרתו של המוצר או השירות לשוק ולבדוק האם יש לכם תשובות מלאות לכל השאלות המשמעותיות בתהליך. הנזקים הגדולים ביותר נגרמים כשאנחנו מרגישים מעל השאלות, כשאנחנו מניחים מבלי לבדוק, כשאנחנו אומרים "יהיה בסדר" ומקווים שאיכשהו הדברים יסתדרו. נכון, למזל ולצירופי המקרים המוצלחים יש חשיבות גדולה, אבל הצלחות לאורך זמן מתחילות בהכנת תשתית יסודית המגולמת בתכנית עסקית מקצועית. להכין נייר כלאחר יד ולהניח שדברים כבר יסתדרו הוא הגורם הראשון לכישלונות מכאיבים. הדרך הנכונה עוברת דרך חשיבה יסודית והגעה לתשובות נכונות ובדוקות, בכל שלב. זה לא בשמיים, זה בתכנית העסקית שלך. בהצלחה.

www.gonogo.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י nir@gonogo.co.il שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."