חיפוש מאמרים

12305 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
על הקשר בין גיל, משקל, מצב העור ואיכות החיים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: החזרי מס מס הכנסה הפסד בורסה

נושא המאמר: הפסדים בבורסה – איך מצמצמים ? - החזרי מס - מס הכנסה - הפסד - בורסה
מאת: אבשלום כהן , יועץ מס   שמור מאמר למועדפים

הפסדים בבורסה – איך מצמצמים ?

בחודשים האחרונים ספגה הבורסה ירידות שערים חדות. מדד המניות הכללי צנח לרמתו מלפני כארבע שנים ומבטא למעשה הפסדים שמחקו את כל הרווחים בתקופה זו.
איך בכל זאת ניתן להרוויח מההפסדים?.
בהתאם להוראות מס הכנסה תשלום מס במקור בגין רווחי הון צריך להיות מוסדר באופן שוטף .תשלום המס מועבר לרשויות המס אחת לחודש בגין רווחים חודש קודם באמצעות הבנק שבו מתנהל החשבון.
הרווחים עבורם יש לשלם מס הם הרווחים נטו כלומר: רווחים בניכוי הפסדים.
כל עוד הרווחים באים לאחר הפסדים יכול הבנק לקזז את ההפסד שנצבר ומהרווח נטו להעביר תשלום מס למס הכנסה. מרגע שהועבר תשלום המס למס הכנסה אין הבנק יכול ,בהתאם להוראות, להחזירו למשלם גם אם לאחר מכן נרשמו הפסדים ויתברר שהמשקיע לא היה צריך לשלם מס כלל.
כך יוצא שהמשקיעים בשנת 2008 שהפסידו בחודשים האחרונים לא יקבלו ,מסיבות טכניות, את המס שהועבר קודם לכן ע"י הבנק באופן אוטומטי אולם הם זכאים לקבל החזר מס .
כדי לקבל את ההחזר על המשקיע לפנות למס הכנסה ולהגיש דו"ח שנתי ובו פרוט הרווחים וההפסדים בגין שנת המס ואם יש הפסד נוסף משנים קודמות גם אותו יש לקזז משום שהבנק אינו רשאי לקזז גם הפסדים משנים קודמות. תשלום המס יתבצע כאמור רק בגין רווחים נטו והמס העודף ששולם יוחזר בתוספת ריבית והצמדה

דרך נוספת לצמצם הפסדים באמצעות מס הכנסה היא מימוש רווחים.
הפסד או רווח נרשמים לצורך מס הכנסה רק בעת המימוש. עליות או ירידות שערים "על הנייר" אינן מוכרות לצורך מס.
הפסדים בפועל יכולים להתקזז כנגד רווחים בפועל .מי שצבר לרשותו הפסדים בפועל ובשלב זה לרשותו רווחים לא ממומשים מניירות ערך אחרים. טוב יעשה אם ישקול מכירה וקניה בו ביום באותו שער (כמובן בהתחשב בעמלות הכרוכות בכך).הרכב תיק ההשקעות לא ישתנה אולם פעולה זו תאפשר לו לקזז את ההפסד ולשלם מס מופחת בגין הרווח שמימש .
בנוסף: שנת המס עומדת להסתיים. בשנת 2008 ניתן לקזז הפסדים כנגד כל רווח הון כולל : ריבית ודיבידנד, רווח הון מהקצאת מניות ע"י מעסיק , בין אם המס בגין ההקצאה שולם על ידי המעסיק או באמצעות נאמן וכן כנגד שבח מקרקעין.כך שגם אם תיק ההשקעות בבורסה ספג הפסד אין צורך להמתין לרווחים בבורסה . ניתן לקזז הפסדים בבורסה גם כנגד רווחים שאינם נובעים ישירות מהשקעה בבורסה ולקבל החזר מס .
אבשלום כהן,יועץ מס/כלכלן, הון חוזר בע"מ
www.hon-hozer.co.il

www.honhozer.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אבשלום כהן , יועץ מס שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]