חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מאבקים חברתיים וחברות מסחריות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חלון גג חלונות גג חלון לגג חלונות לגג

נושא המאמר: אביזרים לחלונות גג - חלון גג - חלונות גג - חלון לגג - חלונות לגג
מאת: ערן   שמור מאמר למועדפים

אביזרים לחלונות גג שלום,זה שוב ערן בכתבה חדשה. אם כבר החלטה לבנות בית עם עליית גג או לשפץ עליית גג קיימת,אז סביר להניח שגם תצטרך אביזרים נלווים. חשוב מאוד כשבוחרים חלון גג לבדוק האים לאותה חברה של חלונות גג יש גם אביזרים נלווים,כי אחרי ההתקנה בדרך כלל שמים לב שיגיע הזמן לקנות וילונות לחדרים למשל. חשוב גם לציין כשכמו שבוחרים חלון גג על פי האיכות שלה,גם בנושא אביזרים צריכים לדאוג לאיכות טובה. זאת אומרת שחברות שמייבאים חלונות גג עם איכות טובה דואגת שלחלונות יהיה אביזרים נלווים מאיכות טובה. האביזרים של חלונות גג הם למשל וילונות האפלה,וילונות הצללה,מוט לפתיחה ידנית,מנוע חשמלי לפתיחת החלון ותריסים חיצוניים. בטח אתה או את שקוראים את המאמר הזה לא מבינם מה אני רוצה,אז הסביר לכם : כקבלן שבונה עליות גג ומבין בנושא לא מעט ,זה פשוט מאוד מתסכל ללקוח שבנה עליית גג חדר שינה,שם 4 יחידות חלון גג ,אבל אותו לקוח אוהב בשעות הבוקר המוקדמות לישון בחושך,הלקוח הלך לאותו מקום איפה רכש את החלונות ולהפתעתו גילה שלחברה אין אביזרים נלווים או שכן יש לה אביזרים אבל מאיכות מאוד נמוכה,אז הוא החליט לבדוק בחברה אחרת של חלונות גג שכן קיים וילון האפלה בדיוק כמו שהוא מחפש אבל גם במקרא הזה להפתעתו ,לא ניתן להתאים את האביזרים לחלונות גג הקיימות אצלו בגג. נוצר בעיה. הבעיה הזאת היא מאוד מוכרת ובאיזה מקום היא השמת של אותו לקוח שבהתחלה הלך לחפש חלונות גג ביבואנים ובשביל הבדל כספי שבדרך כלל הוא מאוד קטן בין החברות החליט שקונה את החלונות מהחברה הכי זולה וזאת שורש הבעיה. ברגע שלקוחות יבינו שחלונות גג בוחרים על פי איכות ולא מחיר (למרות שההבדל הוא לא באמת גדול ומשמאותי ) הלקוח אקבל תמורה עבור המוצר בכמה נקודות חשובות: 1.חלון איכותי עם הורך שנים הרבה יותר ארוך 2.מבחר של אביזרים נלווים שמתאימים לצרכים של אותו לקוח 3.חברות הדואגות לאיכות מוצרם הם גם חברות שדואגות לשירות אמין להורך השנים 4.יבואנים של חברות איכותיות ולא סתם אני כותב כל הזמן את המילה איכותי,זה בגלל שחלונות גג שהם מייבאים יש תו תקן אירופי מוכר,כמו ISO 9000 .לא להתבייש לבקש שאותו משרד יראה לכם את תו התקו. כל כך חשוב לי כאיש מקצוע להשתמש בחומרים איכותיים,ככה אותו לקוח שבניתי לו בית או שיפצתי לו בית , יהיה מאוד מרוצה למשך שנים רבות. חברה לא להתפשר !!! הייתי יכול להיות יותר מפורט וגם לציין את כל שמות החברות בישראל של חלונות לגגות רעפים,אבל אני באמת מעדיף לא לפגוע באנשים כי זה פשוט לא אתי ,אבל לפתוח את העיניים שלכם,זאת חובתי ככותב מאמרים. אשמח לענות לכם במייל. [email protected]

[email protected]


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ערן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]