חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עיסוי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קוסמטיקה טבעית ויטמינים לעור טיפול לעור עייף

נושא המאמר: תזונה ועור - קוסמטיקה טבעית - ויטמינים לעור - טיפול לעור עייף
מאת: רונית נחום גוזלן   שמור מאמר למועדפים

תזונה ועור
תשכחו מקרמים שעולים מאות שקלים וביקורים תכופים אצל קוסמטיקאית. בעזרת תזונה נכונה ובשילוב צמחי מרפא, ויטמינים ותוספי מזון נכונים אפשר בהחלט לעצור את מחוגי הזמן ולשמור על עור צעיר יותר ובריא יותר.
רובנו נוטים לחשוב שהזמן מהווה את האוייב הגדול ביותר של עורנו וסבורים שמראה עור בריא הוא תוצר של טיפוח חיצוני, שימוש יומיומי במוצרים כמו פילינג ומסיכות ונוכחות חודשית קבועה אצל הקוסמטיקאית. ברפואה הטבעית סבורים שמראה העור משקף לא רק את הגיל הכרונולוגי וההקפדה על טיפוח העור אלא גם את ההתייחסות לבריאות הכוללת של גופנו וסגנון חיינו.
על פי הרפואה הטבעית, כל הפרעה בעור מרמזת על הפרעה עמוקה יותר בגוף.
טיפוח חיצוני של עור הפנים הוא חשוב אולם את השינויים המהותיים ניתן להשיג דרך שינויים בתזונה ובאורח החיים. בעזרת תזונה נכונה אפשר בהחלט לעצור את מחוגי הזמן ולשמור על עור צעיר יותר ובריא יותר.
יש לזכור שהעור - כמו כל איבר אחר בגוף, מקבל את התזונה דרך מחזור הדם ולא מבחוץ.
גופנו משול למכונה מטבולית שלא נחה לרגע. אנחנו קולטים תזונה ופולטים פסולת. גופנו מנסה להיפטר מפסולת זו בכל דרך אפשרית: דרך רקמות ריריות: אף , פה, עיניים, וכן דרך השתן והצואה. האיברים החשובים בתהליך הוצאת פסולת ונטרול רעלים הם הכליות, הכבד ומערכת העיכול.
אולם כאשר גופנו רווי רעלים, איברים אלו אינם יכולים למלא את תפקידם בשלמות ואז משמש העור אמצעי עיקרי לסילוקם. רוב מחלות העור הן בעצם מחלות סיסטמיות, כלומר מחלות פנימיות הבאות לידי ביטוי בעור, המהווה רק קורבן, אפיק לפינוי פסולת. השכבה התת עורית של העור היא ה"מחסן" הקולט את הפסולת ומשתדל להרחיקה מהאיברים הפנימיים החשובים לקיומנו ולסלקה בצורת פצעונים, פריחות, אקזמות, פרונקלים וכו'. במקרה כזה אנו גם עדים למראה עור זקן, חסר ברק, חסר חיוניות, גס ומחוספס. במקרים קשים יותר ניתן להבחין בכתמי זיקנה אצל אנשים צעירים.
אם אנו מקבלים את הרעיון לפיו מחלות עור מהוות תהליך של סילוק פסולת שעלולה לסכן איברים חשובים בגוף, עלינו להימנע ממריחת משחות שיסתמו את נקבוביות העור ולא יאפשרו לפסולת להתפנות. משחות אכן פותרות את הסמפטומים אבל לא את שורש הבעיה מפני שהפסולת תשוב ותופיע באותו מקום כאשר נפסיק את השימוש במשחה או שתופיע במקום אחר בגוף, לעיתים בצורת מחלה קשה יותר.
צעד ראשון בדרך לבריאות העור עלינו לדאוג לסילוק רעלים דרך העור על ידי שיפור מערכות הגוף המסלקות רעלים: מע' העיכול, הכליות והכבד. יש לעבור תוכנית מקיפה של דה טוקסיפיקציה (ניקוי רעלים) לפחות פעם בשנה. ישנן אפשרויות רבות, החל מצומות מלאים ועד צומות חלקיים עם מיצי פירות או ירקות, מונו דיאט ועוד. מומלץ להתייעץ עם נטורופאת לבחירת הטיפול המתאים ביותר. בד בבד יש לעבור לתזונה נכונה על ידי שינוי אורח חיים הדרגתי. למזון יש חשיבות מעבר לשבירת הרעב. המזון מהווה חומר גלם לבניית כל תאי הגוף, מכאן שתזונה ועור בריא קשורים זה בזה – המזון שאנו אוכלים ישפיע על חזותנו ויקבע אם תהיה קורנת או חיוורת. הדיאטה שלנו מזינה את תאי עורנו כמו את יתר תאי גופנו.

מזונות אסורים בהחלט
מזונות מעובדים (קורנפלקס, במבה, ביסלי, פרכיות אורז), מזונות מלוטשים ומקולפים –אורז לבן, קמח לבן וסוכר לבן על מוצריהם (ביסקויטים, עוגות, ממתקים וכו'). מאכלים מטוגנים, שמנים שאינם בכבישה קרה, מרגרינה, צבעי מאכל, חומרים משמרים, ממתיקים מלאכותיים, נס קפה, קקאו, משקאות קלים, עישון ותרופות.

מה מומלץ לאכול?
ירקות מכל הסוגים ומכל הצבעים (הגיוון מאד חשוב), פירות, נבטים (אספסת, מאש, חילבה), דגנים מלאים (אורז מלא, לחם מלא, דוחן, כוסמת, שיבולת שועל), קטניות(עדשים, שעועית לבנה, מאש, חומוס), שמנים בכבישה קרה עם דגש על חומצות השומן אומגה 3 ואומגה 6 (דגים מים צפוני: סלמון, סול, הליבוט, מקרל, אגוזי מלך)
שומנים מהצומח: אבוקדו, שקדים, אגוזים, גרעינים, טחינה.
מזונות כתומים העשירים בבטה קרוטין – דלעת, בטטה, פאפאיה, גזר.
מזונות כחולים אדומים העשירים בביופלבונואידים לבניית קולגן – חמוציות, פטל אוכמניות, בצל אדום.
מזונות עשירים בויטמין C לבניית קולגן: קיווי, גמבה , גוייבה.
כל המרכיבים החיוניים לעור נמצאים אמנם במזון הטבעי אולם לצערנו בתקופה המודרנית נהרס חלק גדול מהם בתהליכי עיבוד המזון הגורמים לחסר מתמשך של ויטמינים ומינרלים. במאה השנים האחרונות נשכח עקרון התזונה הבריאה וכך קורה שכיום על מנת למצוא מזון טהור ונקי מכימיקלים אנו צריכים להתאמץ. לא פעם אנו גם נזקקים לעזרתם של הויטמינים ותוספי המזון השונים. התוספים הבאים מומלצים למרבית האוכלוסיה הבוגרת החיה בערים עתירות זיהום אוויר וניזונה ממזון מעובד:
פורמולה של אנטי אוקסידנטים: ויטמין E, ויטמין C, בטה קרוטן, קו אנזים Q10, מינרלים סלניום ואבץ – לנטרול רדיקלים חופשיים שהם האוייבים הגדולים ביותר של עורנו.
חומצות שומן חיוניות אומגה 3 ואומגה 6.
פיקנוגינול – ביופלבונואיד השומר על בתוליות הקולגן, מחזק אותו ומונע את פירוקו על ידי אנזימים. פיקנוגינול מהווה את אחד המרכיבים החשובים במניעת הזדקנות העור.
אז איך עושים זאת?
מעבר לטיפול הפנימי – הקפדה על תזונה בריאה ומאוזנת, הימנעות מעישון, מצריכת אלכוהול מוגברת מחומרים משמרים למיניהם וכו' אין לשכוח גם את הטיפול החיצוני שהוא בהחלט מוסיף ומועיל, בתנאי שהתכשירים יהיו טבעיים ולא יכילו כימיקלים מזיקים.
יש אפשרות לרקוח משמנים טבעיים תכשירים פשוטים ויעילים. מלבד החיסכון העצום במחיר ישנה היכולת לשלוט במרכיבים של המוצר ולהתאימם באופן ייחודי לעור ולמצב הבריאות.
פורמולה לעור עייף, חסר חיים
10CC שמן פסיפלורה
10CC שמן באובאב
2CC שמן זרעי רימונים
8CC סקוואלן
7 טיפות שמנים אתריים: לבנדר, גרניום, קמומיל רומאי, לבונה

רונית נחום גוזלן מרצה לתזונה וקוסמטיקה טבעית





מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רונית נחום גוזלן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]