חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תפריטי דיאטות





    קישורי טקסט (לפרטים)




עזרה בקידום אתרים במנועי חיפוש ב 75 ש"ח לחודש

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קידום אתרים מקצועי שיווק באינטרנט קידום אתר פרסום

נושא המאמר: כיצד לבחור כחברה לקידום אתרים
מאת: זיו גולדוסר   שמור מאמר למועדפים

כיצד לבחור חברה לקידום אתרים?
כיצד לבחור חברה לקידום אתרים? בשוק קימות עשרות חברות ועוד מאות פרילאנסרים שמציעים שירות של קידום אתרים. חלקם אף מציעים את שירותם בחינם. כיצד תקבעו מי מקדם אתרים מקצועי ומי מסכן את אתרכם ומציע את שירותיו מבלי הכרות מעמיקה עם התחום?

ממה להזהר?
קידום לא אתי. לכל מנוע חיפוש קווים מנחים משלו לגבי האתרים שהוא מאנדקס. קידום אתרים בשיטות המפרות את כללים אלו יכול לגרור עונש זמני או קבוע ממנוע החיפוש, ולגרום לאתר נזק. חלק מחברות קידום האתרים משתמשות בשיטות אגרסיביות כאלה על-מנת לבצע מניפולציות על מנועי החיפוש. לפיכך מומלץ להתרחק מחברות כאלה על מנת להימנע מנזק עתידי, כאשר מנועי החיפוש יזהו את שיטות הקידום הפסולות.
מי שמציע את שרותיו בחינם . אתם מכירים אנשים שמוכנים לעבוד בחינם? קידום אתרים מקצועי מצריך עבודה של שעות ארוכות ולפעמים גם השקעה כספית. פשוט התרחקו מכל מי שמציע לכם לקדם את אתרכם בחינם.
קידום על פי תוצאות. נושא קצת יותר בעייתי ומורכב. אני ממליץ להזהר מאוד ממקדמי אתרים שמציעים תשלום אך ורק על פי תוצאות. שוב, אין עבודה חינם, וקידום מקצועי דורש עבודה ממושכת. על פי רוב אותם מקדמים ישקעו מעט מאוד זמן באתרכם. לא בהכרח יפעלו בהתאם לקוד האתי המקובל ויפנו אליכם לקבלת תשלום מיד עם קבלת תוצאות שעשויות להיות מקריות, להחזיק זמן קצר ואף לסכן את אתרכם.
חברה שמתחייבת כי תופיע במקום הראשון בגוגל. אף חברת קידום אתרים לא יכולה להבטיח לכם את המקום הראשון בגוגל – מומלץ להתרחק מחברות אשר יציעו לכם את המקום הראשון בגוגל (במיוחד בתחום תחרותי). לאף חברת קידום אתרים אין שליטה על מנועי החיפוש והיא אינה יכולה להבטיח מיקום ראשון בתוצאות החיפוש. ישנם תחומים שוליים וללא תחרות שאכן ניתן להבטיח את מיקום האתר שלכם במקום הראשון אבל כנראה לא רק שם אתם שואפים להיות.
הצעות זולות מידי עשויות לעלות לכם ביוקר. חברות קידום האתרים לוקחות סכומים הנמדדים באלפי דולרים. כאשר מגיעה אליכם חברה עלומת שם ומציעה לקדם את אתרכם תמורת סכום חד פעמי של 200$, כולל הכנסת האתר לתוצאות החיפושים של "מאות אלפי מנועי חיפוש" הזהרו! מנועי החיפוש כבר מכירים את כל התוכנות האוטומטיות שמאנדקסות את האתר באלפי אתרים שוליים - האינדוקס חסר ערך כמעט לחלוטין כיוון שממילא 90% מהחיפושים ברחבי העולם מבוצעים בחמישה מנועי חיפוש בלבד כאשר גוגל הוא המוביל. כמו כן הזהרו מחברות המציעות להתקין באתרכם תוכנה המאפשרת להוסיף מילות מפתח. שיטה זו לא עובדת כבר הרבה זמן במנועים המובילים. חברות המציעות את שירותם במחיר נמוך ובלתי סביר לא ידאגו לבניית קישורים טבעים לאתרכם ולכן סיכוי האתר להתקדם באופן משמעותי בתוצאות החיפוש נמוך מאוד.
חברת בניית אתרים מקצועית היא לא בהכרח גם חברת קידום אתרים מקצועית. לאחרונה הרבה חברות של בניית אתרים הוסיפו לסל השרותים שלהן גם קידום אתרים. למרות שהתחומים משיקים בנקודות מסויימות, מדובר בהתמחות לגמרי שונה. בוני אתרים צריכים להבין בעיצוב ובאפליקציות, מקדמי אתרים צריכים להבין במיוחד שיווק. לא רק להבין, אלא ולהתעדכן כל הזמן. כיוון שתחום קידום האתרים מתפתח כל הזמן צריכים העוסקים בו להתעדכן כל העת בחומר חדש ולעקוב בהדיקות אחר מגמות הגלישה ושינויים המבוצעים באלוגריתם של מנועי החיפוש. לכן חברה שעיסוקה הצדדי הוא קידום אתרים אינה מומלצת.
כדי להבטיח שאכן תבחרו את חברת קידום האתרים הטובה והאיכותית ביותר שתביא לקידום האתר שלכם אל ראש תוצאות החיפוש מומלץ לבצע את הפעולות הבאות :

כאשר אתה פונים אל מקדם אתרים, בקשו פרטים לגבי השרות שתקבלו. בררו מהן השיטות בהן הוא מתכוון לקדם את אתרכם. בידקו כי שיטות אלו אכן מקובלות על מנועי החיפוש. זכרו שאתם אחראיים בסופו של דבר על האתר וכי לא תוכלו לבוא בטענות בפני גוגל או כל מנוע חיפוש אחר שיעניש את האתר היות וחברת קידום אתרים עלומת שם גרמה לנזק או החרמה. אחרי שתודאו כי השיטות כשרות והחברה אינה משתמשת בשיטות לא אתיות (ספאם), שאלו את החברה מה היא יכולה לעשות לאתר בתקציב העומד לרשותכם. יש חשיבות מכרעת לתקציב המופנה לקידום האתר. מה שהחברה יכולה לעשות בשלושים שעות לדוגמא אינו זהה למה שהחברה עשתה לאתר הבית שלה בו השקיעה אלפי שעות עבודה. לכן כאשר חברה לקידום אתרים מצביעה בפניכם על כך שהיא עצמה נמצאת במקומות הראשונים אל תייחסו לכך חשיבות גדולה מידי כיוון שאינכם יודעים כמה מאות ואולי אלפי שעות עבודה הושקעו באתר, כמה כסף הושקע בקניית קישורים ומה וותק הדומיין. לפרמטרים אלו השפעה מכרעת על מיקום האתר אך אינו מעיד בהכרח כי מדובר בחברת קידום אתרים טובה. בידקו מה אותו מקדם אתרים יכול לעשות בתקציב ספציפי.
בררו מי מקדם בפועל את האתר. אחת הפקידות במשרד, עובד זוטר או האדם איתו נפגשתם. מקדמי אתרים מקצועיים נוטים לכתוב מאמרים בנושא – על ידי סקירה של מאמרים בנושא –מספר שמות חוזרים יצוצו מול עיניכם. רשמו שם של מקדם אתר בגוגל והתחקו אחר מאמריו, קראו את אחד המאמרים והפעילו שיקול דעת אם מדובר במקדם איכותי ורציני. תוכלו גם לבקש לדבר עם לקוחות על מנת לקבל מהם רשמים על העבודה עם אותו המקדם.
כדאי להעדיף מקדם אתרים שהוא איש שיווק ולא רק איש תוכנה/חומרה. קידום אתרים הוא למעשה רצף פעולות שיווקיות מבוססות על אלמנטים טכנים רבים. תיקון הבעיות הטכניות ובניית קישורים אינה מספיקה. הראייה הכוללת חייבת להיות שיווקית/כלכלית. קידום איכותי כולל הרבה ניתוחים סטטיסטים מתחום השיווק: ניתוח הסביבה השיווקית, המתחרים, החזר השקעה, מחקר מילים, התנהגות לקוחות (גולשים) ועוד הרבה תובנות שיווקיות שאיש טכני בלבד לא בקיא בהן. חלק ניכר ממקדמי האתרים באים מרקע של תיכנות בסביבת Web ובניית אתרים לכן כדאי לבדוק איזה רקע יש למקדם האתר. האם רק רקע טכני או גם רקע בשיווק? חלק מפעולת קידום האתר היא בחינת ההמרה. כלומר כמה וכיצד גולשים הופכים ללקוחות. בדקו כי חברת קידום האתרים מבינה גם בתחום זה.
בקשו הצעות מחיר ממספר חברות שונות. הביטו בתנאים שכל חברה מציעה. הכירו את השוק. נסו לראות מי האנשים שמולכם – האם נראה שהם מבינים את המלאכה שלהם? השתמשו בהגיון בריא והישמעו לסימני אזהרה שיעברו בראשכם. בחרו מקדם אתרים שנוח לכם לעבוד איתו ושנראה מקצועי וענייני.
פגישת היכרות - בחרו את שתי החברות או פרילאנסרים הנראים לכם ביותר וקבעו פגישות איתם. נסו להיפגש עם מי שינהל את הפרויקט שלכם בפועל. נסו לקבל מושג מהם השלבים שהחברה נוקטת בהם בקידום האתר. תנו להם להציג לכם את העבודות שהם גאים בהם ביותר. תוכלו גם להתקשר עם הלקוחות מאוחר יותר ולברר האם אתר זה מצליח להשיג את מטרותיו.


עוד שאלות שכדאי לשאול את חברת קידום האתרים במאמר הבא:

http://www.bluecatdesign.com/bcat/seo-how-to-choose.html

נכתב ע"י
זיו גולדוסר
אקטיביטק שיווק וקידום אתרים
פברואר 2007

www.actv-tec.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י זיו גולדוסר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]