חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טיפולי אסתטיקה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: השקעות נדל"ן ברומניה נכסים עם תשואות גבוהות ארה"ב נכסים מניבים השקעה השקעות נדל"ן חו"ל

נושא המאמר: רומניה- השקעה עם פוטנציאל לרווח של מאות אחוזים או ארה"ב עם נכסים מניבים עם תשואה שנתית של 12%? - השקעות נדל"ן ברומניה - כסים עם תשואות גבוהות - השקעות נדל"ן חו"ל
מאת: אורלי בורנשטיין   שמור מאמר למועדפים

יזמים ומשקיעים מתחלקים לשני סוגים. ישנם כאלה שמחפשים תמיד את הקרקע מתחת לשתי הרגליים, לעומת אלה שמעדיפים לעמוד רק על רגל אחת. כטיפוסים ניתן לאפיין אותם גם דרך דפוסי התנהגות דומים. אלה שבאים מקשיבים, בודקים ומתלבטים. לעומת אלה שמקשיבים, מתרשמים ושוקלים סיכוי מול סיכון וקופצים למים.

אז בעשור האחרון רועד לו עולם הנדל"ן. מדינות מזרח אירופה הפכו למקור מיים חיים ליזמים ומשקיעים שאיתרו את הפוטנציאל הגלום של מדינות מתפתחות המושכות אליהן ביליוניי דולרים, יורואים של משקיעים ויזמים מכל העולם. הכל היה חסר שם. תשתיות, פתרונות דיור, מפעלים, מרכזים מסחריים ומה לא?
אז הם הגיעו בהמוניהם. הם הגיעו מכל קצוות עולם, כי כשיזמים ומשקיעים מזהים פוטנציאל הם לא נותנים לו להשאר יתום. הם קנו, הם בנו, הם פיתחו, הם יצרו, הם הניעו את הגלגל במהירות וביעילות והם הרוויחו אלפי אחוזים תוך פרקי זמן קצרים. לעיתים ברמה של חודשים בלבד לעיתים תוך שנה שנתיים-פרקי זמן שבעולם המערבי השבע יזמים ומשקיעים יכולים רק לחלום על רווחים כאלה.
ופתאום...בום טראח. הכל נעצר. עלטה, חושך בלבול - התאווה טפחה על הפנים. וכל הממושכנים שהפכו את הבנקים לבני זוג החלו להרגיש את הכובד של הבחירה הבלתי שקולה שנבעה מתוך מניעים של תיאבון בלתי נלאה לבלוע את הכל ועכשו - אז כולם בהלם. בעיקר אלה שהיו נשואים לבנק. האטה בעוכריהם, הריביות נוגסות והם מתכלים ומפסידים. בוכים. שכחו את חגיגת הרווחים שהיו, שכחו את ההון שעשו. להרוויח כולם אוהבים, אבל להפסיד-זה כבר סיפור לגמרי אחר.
אבל אם מתבוננים למשבר בעיניים רואים שלא הכל שחור. יש אור. יש מחר. יש עתיד. יש אנשים שעדיין אוכלים, שותים, נוסעים, נופשים, מחליפים מכוניות ודירות ומולידים. ברגע שאלה יעלמו יסגר הספר. אבל עד אז...שווה להמשיך לחפש, ליזום ולהשקיע - מסתבר שבדינמיקה בה אנו חיים יש תמיד מחר.
מגוון של רעיונות מצויינים למשקיעים רק מבצבצים עכשו ומאירים כמו יהלומים.
רומניה- עדיין יכולה להבטיח מאוות אחוזי רווח - עובדה!
רומניה, לדוגמא, המדינה בה התעשרו אלפי ישראלים ומאות אלפי משקיעים בעולם כולו עדיין חיה ובועטת. צפון בוקרשט שהיה הטרנד התחלף בדרום. היום בדרום קורים הדברים האמיתיים. תשתיות, הקמת שדה תעופה לאומי נוסף, פרויקט הדנובה והקמת אוניברסיטה בינלאומית חדשה הם האינדיקציה להשקעה באזור. אז אם אתם שייכים לזן של משקיעים ויזמים על רגל אחת - אלה שבודקים, מאמתים וקופצים - זו ההזדמנות עבורכם.
ארה"ב-השקעות סולידיות, נכסים מניבים עם תשואות גבוהות מהמקובל- 12% בשנה!
ארה"ב לעומת זה סולידית יותר. ערך הנכסים ירד, תושבים רבים נשארו ללא קורת גג ואין לי מושג וגם לרבים אחרים כמה זמן יקח למדינה העצומה הזו להתאשש, אבל גם שם נולדו הזדמנויות ליזמים ומשקיעים- בעיקר למשקיעים הסולידיים. נכסים מניבים עם תשואות של 12% בשנה נטו מובטחים לתקופות ארוכות.
יזמים זריזים, שקראו את המפה, רכשו בתים. שיפצו אותם והיום הם משכירים אותם דרך העירייה למשפחות שהמשבר עקר אותם מנחלתם. הם מבטיחים ומתחייבים לרוכשים לתחזוקה וטיפול שוטף בנכס ובעיקר- וזה מה שחשוב למשקיע הסולידי, לתשואה של 12% נטו לשנה לתקופה בלתי מוגבלת.
עירית אינדיאנפוליס, העיר ה- 12 בגודלה בארה"ב עם כמיליון תושבים, לדוגמא, גיבשה תוכנית אסטרטגית "סקטור 8" להגן על אוכלוסיות חלשות, אשר עקב המצב הכלכלי נאלצו לעזוב את בתיהם. במסגרת התוכנית מתחייבת עירית אינדיאנפוליס לאתר נכסים ולעגן את שכ"ד בהתאם ליכולתם של הדיירים בגובה של 600$ לחודש.
הנכסים הנמצאים בסמיכות ל- 2 האוניברסיטאות לרפואה בעיר התחתית נמכרים עתה אחרי השיפוץ ב- 50,000$ בלבד - אחרי שאיבדו כ- 70% מערכם. והשכירות שלהם מניבה 12% נטו בשנה, שהם 6,000$ נטו - מה רע?
אז עכשו אתם יודעים הכל ותחליטו לבד. האם אתם רוצים להשתתף במסיבה לרקוד ולהזיע, או שאתם מעדיפים לקפוץ למסיבה, לגשת לבר, להזמין כוס טקילה ולהתבונן מהצד.
אני רוצה להזכיר לכם, שרק אלה שרוקדים ומזיעים חווים את הריגושים וההנאה הצרופה מהאירוע-לעומת המתבוננים שבתום המסיבה ישארו עם כוס ריקה ביד.
עכשו נותר לכם רק להחליט מה אתם רוצים ולספר לחברה....ואם אתם רוצים להתייעץ דברו איתי
אורלי 0546630672


www.2all.co.il/web/sites/orlyromania/forum1.asp


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אורלי בורנשטיין שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]